1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerst toestemming om games te kopen of...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BoNEz|NL, 20 okt 2002.

1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    maar toestemming, dat nooit

2. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    nee tuurlijk niet het is toch je eigen geld alleen toen ik me xbox ging kopen toen kreeg ik van dat gezeur van je heb al een PS2 is dat niet sonde van je geld

3. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoef geen toestemming te vragen als ik een game ga kopen, maar ik vertel het wel meestal aan m'n ouders.

4. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

vroeger kocht ik altijd stiekem games..nu ben ik 23 en hoeft dat niet meer

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mijn vader spoort me zelfs aan om spelle te kope, niet dat hij me geld geeft, maar hij koopt xbox magazine, leest het op zijn werk en zegt dan welke spelle hij wel leuk zou vinde, hij is project gotham racing verslaafd

6. masterape

masterape Guest

Ik mag da toch zeker weten,is toch mijn geld.8)

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    K moet het ook zelf weten.. Mijn pa wil alleen maar Project Gotham spelen :D

8. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Nope, ik haal ook games als ik wil. Ik heb het zelfs nog makkelijker want m'n vader is ook een beetje verslaafd aan console games. Dus heb ik de mazzel dat ie wel eens thuiskomt met een game en zegt: 't was een impuls. Das natuurlijk mooi! :9

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Toen ik 16 was kocht ik games zelf ...maar ik spaarde ook .. je wilt toch ook ooit eens een auto kopen en een meisje versieren ;) (niet dat je daar geldvoor nodig hebt ... maar het helpt wel) ... Nu ben ik 27 en ik heb een eigen huis + vriendin ... en nu moet ik soms een overweging maken .. wel koen niet kopen .. Maar het is me altijd nog gelukt ... Maar ja nu krijg ik het wat moelijker ... veel leuke games .. veel leuke dvd ... sinterklaas kerst ... kortom .. Life is all about prio's

10. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal mag ik het zelf weten, maar ze hebben liever dat ik een nieuw spel in het weekend koop, zodat ik door de week niet de heletijd aan het gamen ben

11. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    wat boeid dat nou als je in het weekend een spel koop dan speel je dat doordeweeks ook nog wel :confused:

12. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

ons mam keek ff raar toen ik moet de xbox thuis kwam, maar ja het is toch mn eigen geld.

13. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hahah mijn ouders zijn daar echt moeilijk in.....toen ik hier (voor het eerst) 2 deals had gesloten zagen m'n ouders wat mailtjes staan over die deals en begonnen ze meteen te zeiken....k heb ze echter wel weer beetje kunnen overhalen dat het allemaal nog best kan doordat ik de games netjes binnen heb gekregen.
    De deals die ik nu heb lopen weten ze ook van alleen zijn ze het er niet echt mee eens, op 1 na dan want bij die krijg ik eerst heb spel en hoef ik daarna pas te betalen...
    maar ja het blijft mijn geld he :)

14. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Man, ik koop per maand ca. 3 games (plus een shitload DVD's). Mn pa vindt alleen de DVD's interessant....en Halo :D

4 The Record: Robhimself is 23 en heeft een vaste baan

15. masterape

masterape Guest

Haha en das zeker je vriendin op de plaatje?

16. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    ex :'-(

17. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik -/+ 7 jaar was wou ik een keer een special edition van Duke Nukem 3D kopen (had al meerdere versies) en op de achterkant stonden plaatjes van een naakte hoer en afgeknalde monsres en op de de doos ston (in tegenstelling tot de andere versies) dat er sex in zat8). dat ging me pa net iets te ver dus mocht um nie kopen:'-(. Dit is gelukkg wel het enige geval:)

18. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik bij dvdcrave wil bestellen moet ik wel om toestemming vragen omdat ik geen cc heb. Mijn vader doet ook erg moeilijk over het bestellen over internet. Ben nu al 3 dagen bezig om hem over te halen om blinx te kopen.

19. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de winkel mag ik het gewoon kopen, alleen niet over internet. Bijvoorbeeld bij Dvdcrave heb ik t probleem dat ik mn pa's CC niet mag gebruiken:mad: Maar ze doen niet moeilijk over geweld in games.

20. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders zeiken VAAK, en als ik dan zeg dat het mijn eigen geld is zeggen ze: "niks is je eigen geld zolang je in ons huis woont!" ECHT GELUL!!!

Deel Deze Pagina