1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerst toestemming om games te kopen of...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BoNEz|NL, 20 okt 2002.

1. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

das helemaal kut ja maar dan koop je ze toch stiekuhm?

2. SnipeR nr 1

SnipeR nr 1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen gevraagd of ik de Xbox mocht kope, voor de rest wisten me ouders niet eens da ik een controller of spel ging bijkopen, mijn ma zegt alleen da ik nie heel mijn geld daar aan op moet doen( ze heeft wel gelijk... maar ik krijg al zo weinig:'-( :'-( )

3. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    whehehe ik ga echt niet aan me ma vragen of ik een game ga kopen.

4. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik niet meer thuis woon doe ik wat ik wil :)

Maar als ik thuis zou wonen... etc... zou ik het wel met mijn ouders erover hebben... vooral als zij je zakcentjes regelen... Ik persoonlijk zou er geen problemen mee hebben...

Bijv. sparen totdat je een spel kunt kopen... da's goed...

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Renzo's avatar Rulezzz
    K wil een Megaman op de xbox !!

(sorry ik weet het offtopic maar k moet het ff kwijt)

6. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ben 17, en mag men eigen gang gaan

7. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das idd erg kut maar zoals je al zegt koop ik af en toe wel een spel stiekem.

8. ralph18

ralph18 neij-wiert de gekste

Leuk Bevonden:
    0
    ik mag zelf weten of ik een spel koop. Maar mijn moeder zegt wel iedere keer : dat is toch allemaal hetzelfde of je hebt al zoveel spellen

9. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef gee toestemming te hebben als ik games koop, alleen als ik het via internet wil kopen en ik de CC van mijn pa nodig heb :p

Al hoef ik geen toestemming te hebben ik vertel m'n ouders wel meestal over de games die ik ga kopen

10. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    whahaha de ouders.
    ik werk voor m`n geld dus ik doe ermee wat ik wil en als ze het er niet mee eens zijn hebben zij pech, niet ik :9 }:]

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoef ze geen toestemming te vragen, krijg wel vaak te horen dat als ik me asociaal opstel dat dat aan de Xbox ligt en dat de Xbox het huis uit moet, maar dan heb ik het ook wel een beetje te erg gemaakt:) Verder houden ze niet zo van geweld(en ik heb alleen Halo...) maar ze vinden het wel knap gemaakt. Ik heb ze wel es laten meespelen, mijn ma tolde rondjes over halo en mijn vader schoot vrijwel niet.
    ach ja.

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    klinkt bekend

13. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

ff denken ja klinkt bekend wie deed dat ook al weer... oja m'n pa :+

14. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet wel toestemming vragen ik werk er dan wel zelf voor maar ja, ik koop nu "'stiekem"' spelletjes.
    mijn pa moet niks van de xbox hebben todat ik motoGP gekocht had (mijn vader is een motorrijder) nu zit ie soms te xbox'en

15. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Poehh aan de aantallen die ik hierzo gelezen heb kom ik echt niet, buiten kleren, uitgaan en veel bier lappen zitten er maar 1 à 2 games per maand in.

16. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah mijn ouders zeggen dat ik gek ben dat ik er zoveel voor betaal. Eerst Xbox toen nieuwe pc en toen 8 Xbox Games. Ze vonden het erg zonde van het geld hehe maarja ik ben wel blij ermee maar moet wel zeggen dat het wel erg duur is. Eigenlijk te duur maar heb geen toestemming nodig om ze te kopen. Doe het anders toch wel als het nie mocht.
    Maar nu ik volwassen ben hebben ze niets meer te zeggen. Wel zeuren ze over al da geweld dat het slecht is en dat het je kan beinvloeden. Heb ze toen maar ff geslagen omdat ik het daar niet mee eens was :p haha nee hoor da zou ik nooit doen

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Haha lache, heb je ook nog een avatar van Scorpion : De trendzetter op het gebied van geweld in games :D

Get over here :)

18. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    probeer ik ze ook steeds uit te leggen!

19. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ook games waarneer ik maar wil.(Ligt ook aan geld inkomsten trouwens ;))! Maar als ik weer aankom trhuis met een nieuwe game zeggen ze wel eens: alweer een nieuw spel kun je niet beter iets anders wat meer bruikbaarders kopen? Mijn antwoord: NEEEEEEEE! Koop al de AA games en ander games die ook gaaf waar en waarbeer ik wil.}:]

20. the Dude

the Dude Guest

Ik koop games waneer ik wil
    mijn ouders hebben daar niets mee te maken

Deel Deze Pagina