Had net Replay gebeld met de vraag of ze Condemned al binnen hadden...en zo ja...of ik em kon op komen pikken. Ze vertelde mij dat ze diverse games al binnen hadden (dan ga ik er vanuit dat Condemned dat moet zijn)....maar dat ze vanwege contractuele verplichtingen nog niets van de 360 voor 2 Dec. mogen verkopen. Betekend dus dat ik gewoon nog moet wachten. Dacht juist dat het contract hun alleen verplichte niet de console voor 2 Dec. te verkopen en niet de games/accesoires.....maar misschien dat iemand anders hier het fijne van weet.
dat is ook zo, maar dat weten ze in die winkel niet... games en acc. mogen gewoon al verkocht worden...
Hier ook al 4 spellen binnen: http://www.dimplus.nl/x360/ CoD2 Tony Hawk Gun Quake best goede prijzen onder de 60euro
Al denk je logisch na, dan zal er geen tekort zijn aan spellen. Er zijn namelijk minder consoles dan spellen, dus tekort aan de games zullen er gewoon niet zijn. Of er moeten opeens mensen besluiten een 360 game te kopen zonder een 360... lijkt me een beetje vaag.
Heb al 2 games van mijn verlanglijstje vandaag kunnen oppikken, en wel Condemned & Call of Duty 2 : Fijn alleen de games al hebben en niet de 360....lol...