1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste foto's van de Phantom in het echt!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 9 jan 2004.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik vertrouw het nog steeds voor geen meter. :)

    Er is onderzoek gedaan naar de achtergrond van het bedrijf Infinium Labs en het hoofd van het bedrijf Timothy Roberts, en de man heeft in het verleden nogal wat louche zaakjes gedaan. Zo blijkt dat deze man aan het hoofd heeft gestaan van een aantal bedrijven die failliet zijn gegaan. Ook zijn een aantal van zijn eerdere projecten op niets uitgelopen waardoor vele investeerders voor miljoenen de boot zijn in gegaan. Roberts leefde ondertussen een lekker leventje met dank aan het geld van deze investeerders en begon gewoon een nieuw bedrijf. Namelijk Infinium Labs die nu dus met deze nieuwe console de markt op wil. Het zal me niet verbazen als ook dit een grote flop gaat worden met een faillisement als gevolg, gedupeerde investeerders en Roberts die met weggesluist geld met de noorderzon vertrekt.

    Bron: http://www.hardocp.com/article.html?art=NTEyLDE=
     
  2. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het idee is wel redelijk maar ze komen er niet tussen. De prijs is te hoog, de games te slecht... Als ze nou een paar lekkere games hadden die echt gebouwd waren op die hardware dan was t smullen geblazen maar ze hebben alleen maar van die ouwe spellekes.

    Dit ruikt naar flop en bedrog. Anders was er echt wel meer bekend over geworden ruime tijd van tevoren...
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  4. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, dikke oplichting, nouja, ik vond dat ding er altijd wel vet uitzien, maar zoveel had ik er toch al niet van verwacht.
     
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    wie maken dit ding eigenlijk? wie zou er nog geld genoeg hebben om het gevecht in de gameindustrie aan te gaan?

    de meeste games uit het lijstje zijn niet echt boeiend maar zitte paar leuke dingen tussen: Civilization III, cossacks, Worms en vast nog wel wat.
     
  6. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Games die ik ook op een 5 jaar oude pc kan spelen, en die voor een paar euro in de budget bak liggen. Maar het lijkt mij allemaal een grote(goed uitgewerkte) hoax. 3DO bestaat bijvoorbeeld niet eens meer (failliet)
     
  7. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het niet een pentium2 in een andere behuizing? als je naar die lijst kijkt zijn het allemaal van die onzin spellen van een paar jaar oud. Volgens mij issie nep dus .
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok.. het is er dus echt, maar waarom geloof ik het nou nog steeds niet? Ik vraag me ook af wat de hele bedoeling van dit alles nou is als dat ding daadwerkelijk niet bestaat en het bedrijf het ook toegeeft.. in de toekomst is het moeilijk om dat bedrijf nog serieus te nemen lijkt mij zo.
     
  9. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zijn de oude neppe plaatjes :{
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    "Trying to successfully launch a new game console with a post office box as your business headquarters does not instill much faith in Mr. Roberts' latest outing"

    Nuff Said...
     
  12. gerjan

    gerjan Guest

    Hij stond op de CES2004, maar was niet aangesloten, dus niemand weet of ie nou werkt of niet
     
  13. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    En mensen zeggen dat de Xbox lelijk is... dit is nog 10x erger!!! :eek:
     
  14. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    tis meer een verfraaide pc kast op z'n kant.
     
  15. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Check deze foto's dan :)

    Echt of Fake?

    [​IMG]

    [​IMG]

    Edit:confused:orry voor de grote pics mensen.

    Ik heb ze van deze site afgehaald:

    phantomgaming.net

    Oja en weet iemand of dit een bestaand spel is,dat tezien is op die tv?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Is 2x zelfde plaatje.

    Tja verlicht display erop een spel op de tv zichtbaar, kan nog steeds van alles zijn.

    Ik ben pas overtuigd ervan als het in de winkel ligt.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2

    1) NU ben je net zo erg als die Nintendo/PS2/PC/mensen die niet eens een console hebben- Fanboys
    2) ik persoonlijk vind het een zeer coole console die een beetje lijkt op de xbox, met een zeer coole ijzeren look, en een vet neon-achtig effect met dat blauwe licht.
     
  18. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ieder zijn mening dan maar. Ik vind het er echt niet uitzien, maar goed. :) Als de games goed zijn zal die wel ok zijn denk ik.. Jammer genoeg is hier over dit 'kleine' detailtje nog niks bekend en betwijfel ik of het een goedlopende console wordt. Maarja, time will tell..
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    hij ziet er qua vormgeving goed uit, maar wel errug groot...
    graphix weet ik niet wat ik er van moet verw8en
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

Deel Deze Pagina