Wat zijn de richtprijzen? Ik heb van de psp gehoord rond de 250 euro. Zeg nou zelf, is dat niet een beetje veel? Ik ben daarnaast ook te lui om al die threads door te lezen, wat zijn die richtijden qua release van de DS en psp? De psp heet mijn voorkeur van wat ik hier zo'n beetje heb gezien, als die goedkoper word als 250 euro ga ik hem mischien wel halen, nu maar hopen dat Sony dan ook echt waarmaken wat ze beloven met hun handheld.
de psp gaat ongeveer 299 dollar kosten europa kennende zal de psp minimaal rond de 299 euro gaan kosten vermoed ik, het is al vaker gebeurd dat de richt prijs hier in europa de amerikaanse koers overtreft en dan nog eens in euros.
wat een belachelijke prijs weer voor die psp. nintendo heeft het door. pak de meerderheid, dat doe je door de prijs in eerste instantie. alhoewel de psp me meer aanspreekt.
ik begin nu toch te twijfelen hoor wat ik het liefst zou willen. de PSP heeft meesterlijke graphics maar de DS heeft meesterlijke functies. ik wacht vol spanning af (en dat er maar net zo'n prijzenoorlog onstaat als tussen gc ps2 en xbox hehehe)
vindt je die prijs redelijk voor een handheld?? naja goed wat een gek er voor geeft ik koop er wel een ps2 en een cube voor er van uit gaande dat hij rond de 250 a 300€ zal zijn . en met de ds kun je ook films kijken lees dit bericht maar eens http://money.cnn.com/2004/03/03/commentary/game_over/column_gaming/index.htm
Ik ag voor de DS wanneer komt ie??? Nu ik die filpjes gezien heb van de DS ben ik helemaal vcerkocht dit word een super ding!!
Ziet er erg goed uit die PSP, toch nog iets van Playstation dat me goed lijkt. Ik vraag me af of er geen Xbox P komt! Moet wel....toch??
Heb net ff met de DS als de PSP mogen spelen bij een maat van me, en ik voorspel hierbij: De PSP is de nekslag voor Nintendo, misschien nog 1 handheld als ze het redden en dan is het over!! Ga maar na de PSP kan alles: MP3, Video, games, ik wilde een I-pod kopen maar nu word het op zeker een PSP, is mooier dan zo'n Archos met beeldscherm en kan nog veel meer ook, ik ben absoluut geen Sony fan maar dit hebben ze toch wel verschrikkelijk mooi gedaan zeg!!
Dus hij beviel erg goed ja? Ik wil hem misschien ook kopen aangezien ik niet tevreden was met m'n Archos. Die heb ik maar verkocht.