Ik vind de coop echt zo ontzettend VET gewoon. Heb em gister met een maat zitten spelen tot een uur of 5 's nachts. Zo verslavend he. En die moves zijn gewoon echt superstrak jong. Dit is echt een spel dat je moet halen gewoon
Oen! Spoiler Is bij dat level in New York, met de Nationale Garde. Die repareert dan een lift, dacht ik.
Oen! Spoiler Dat is in het derde level bij die bank. Het laatste panel (tegenover de deur die naar de kluis leid) is kapot en wordt gerepareerd door een guard. Ik was daar gewoon heen gelopen en had die guard neergeknald en dus was het panel nog kapot. Toen ik het opnieuw probeerde hoorde hij iets en bashte hij de deur open (slot was nog steeds kapot)... Toen dacht ik, ja hallo, als hij dat kan wrom ik dan niet.. Maar goed, zit nu in level 4, New York dus..
Wieee, weet je hoe vet. Straks bij een coop zo'n splitjump gedaan, en een bewaker neergeslagen terwijl hij onder me door liep. Daarna liep ik te juichen omdat die gast bewusteloos was, maakte ik teveel herrie en kwamen er een hele hoop andere guards aangerend. Weet je hoe cool.
ik heb hem effe drie seconden gespeeld (wil een nog eens echt uitspelen ben bij laatste level blijven hangen en wil hem eerst doen voor verder te gaan met drie anders is het zo afknapper van goddelijk naar godenzoon, filmpjes ook niet bekeken dus) maar ik heb drie seconden gekeken en hij is echt mooi. ook heb ik eventjes gespeeld coop (met mezelf effe gekeken of splitscreen er goed uitziet en toen een move gedaan en damn wat ziet dat er stoer uit.) ga nu effe snel een uitspelen (chinese ambasy) en twee ook (zelfde verhaal in laatste level toen gestopt en nooit verder gegaan) en dan ga ik genieten van deel 3 maar een ding die 5 seconden ervaring de game is een must
Prachtig. Wat ze hier neer zetten is niet leuk voor de concurrentie. Je zou kunnen denken dat heb op een Source engine is gemaakt. Het is heel mooi, het komt allemaal overtuigend over, en de vijanden doen meer met elkaar, en lopen elkaar voor dingen uit te maken. Ze hadden het ook over een 'hightech' systeem dat als je voorbij loopt het licht aan gaat. Metal Gear Solid valt in het niets ! Ubi
egt een gaaf spel er staat op gamespot dat hij een 9.9 (!) uit de 10 kreeg van de oficiele xbox magazine, en dat het "'the best xbox game ever'' is hulde p.s. wel een beetje vaag dat gamespot ZELF de game maaar een 8.9 geeft
Ontzettend goeie game. UBISOFT Heb paar potjes Multiplayer gedaan. Nu ff leren, ff naar buiten toe en dan even die Singeplayer checken.
eerste indruk: GE-WEL-DIG Het zijn gewoon drie geweldige apellen in 1: Singleplayer is ontzettend mooi en weer net zo cool als splinter cell 1 (en met moo bedoel ik doom 3 kwaliteit, nou ja bijna dan ) de coop online versie is ontzettend groot en zijn ook nog eens totaal andere levels!! Grafisch is het iets minder moo maar dat maakt niet uit het is nog steeds erg hoogstaand versus mode heeft gewoon clan opties en een ranksysteem (ik weet niet of sc2 dit had, die heb ik namelijk op de gc gespeeld) en is totaal anders dan de sp en coop (andere gameplay ander uitelijk maar net zo aantrekkelijk). Ik heb nog niet meer gedaan dan de tutorials en exam hiervan, maar het beloofd echt ontzettend vet te worden.
Gisteren toch maar besloten om Timesplitters Future Perfect te ruilen tegen Splinter Cell: Chaos Theory. (Timespitters Future Perfect probeer ik nu te ruilen tegen Dead or Alive Ultimate, het blijft namelijk een leuk spel en ik wil hem wel weer hebben) Maar goed, mijn eerste indruk van Chaos Theory. Ik heb gisteren alleen even tijd gehad om met een vriend co-op splitscreen te spelen en ik moet zeggen dat is heel erg leuk! Grafisch is het spel in splitscreen erg mooi en het is echt vet om met z'n tweeen te spelen. De een leidt iemand af en de ander valt aan van achteren. Het is leuk dat je elkaar kan helpen. Zo moest ik mijn vriend naar beneden laten zakken aan een touw, Mission Impossible style!, zodat hij een computer kon hacken. We hebben zo'n 1,5 uur de eerste missie gespeeld (na eerst de korte trainingsmissie te hebben gedaan) en nog hebben we hem niet uitgespeeld. De maps zijn erg uitgebreid. Ook heb ik een van de leukste spelmomenten beleefd van de afgelopen tijd. In een bepaalde kamer zitten 2 mannen in de schemering op TV voetbal te kijken. (Voetbal op TV is met bewegend beeld en met commentaar, erg mooi gedaan!) De mannen staan op van de bank en juichen als er gescoord wordt. Mijn vriend en ik stonden achter de bank mee te kijken en de mannen hadden niks door. Mijn vriend liep toen naar de TV en deed deze uit, dat vonden de mannen niet leuk. We hebben dit stukje heel vaak opnieuw gespeeld. We hebben vanalles gedaan, flashbang voor de TV gooien, smoke grenade voor de TV gooien en een spycam op de TV planten (dit is echt droog, dan zie je de mannen op de bank zitten en wij staan achter de bank mee te kijken!). We hebben echt keihard gelachen, het duurde ff voordat we weer serieus verder konden spelen. Mijn eerste indruk is dus erg goed. Ik ben erg benieuwd naar de singleplayer en de Xbox Live mode.
Oen! Spoiler Onder de camera buiten zit een crawl space, waardoor je ook als het slot nog niet is gemaakt gewoon naar binnen kunt kruipen
Ja grrr en dat zeg je niet ff eerder... Maarja, ik ben er inmiddels al lang voorbij zit nu in level 5 geloof ik. Maar toen ik daar aan het rondwandelen was was ik enigzins bezopen en half stoned dus ik zag sowieso niet zoveel meer
ZWAAR OFFTOPIC: Dit is al de 2e keer dat je zoiets zegt in deze thread. Vind je het stoer om het te melden ofzo? Het komt alleen maar dom over. Ontopic: Heb gisteren voor het eerst gespeeld en het bevalt erg goed. Mooie graphics, makkelijke besturing. Online ook leuk.
echt zo lauw in de co-op met een vriend echt hard gelacen we gingen mannetjes op de plee laten zitten nadat we ze hadden uitgeschakeld door een fles tegen hun hoofd te gooien
Spoiler Ik ben er al wel eens geweest, maar zodra ik morgen weer live! ga spelen, ga ik nog eens langs die mannetjes die tv zitten te kijken naar die voetbalwedstrijd., dat is echt zo cool, even wachten tot ze scoren, om ze daarna te wurgen