Eerste indruk van SP: CT

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jerreby, 30 mrt 2005.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Goede game, alleen helaas wel enkele foutjes ('Cannot find sever ', happerende cutscenes, opeens uit live gegooid). Maar het blijft een goede game.

2. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bdoelik... wou ik oowk gaan zeggen maar is niet nodig:p

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet, laat je xbox eens nakijken ofzo. Ik denk niet dat ze een spel zouden afleveren met een buggende cutscene. Ik heb er geen last van.

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    vooral dat uit live gooien is erg irritant zonder enige reden wordt ik er soms random uit gegooid (geen lag en het gebeurd dan een uur of 2 niet en dan weer elke 2 minuten), maar goed gelukkig heb ik dit alleen met coop en nog nooit met versus gehad...

voor de rest echt eeen topspel (ik hou nog wel ietsjes meer van Morrowind en halo 2, maar sc is een goede 3de beste game aller tijden voor de xbox, daarna Ninja gaiden btw :p)

5. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar hebben ik en Darco gisteren alweer last van gehad. Gelukkig hebben we genoeg gesaved, want gisteren na een uurtje spelen werden we er weer allebei gewoon uitgeknikkerd, terwijl er geen spoortje van lag te bespeuren was.
    Voor de rest is dit spel gewoon zo ontzettende cool, halo komt de komende tijd niet meer in mijn xbox, dat plaatsje is gereserveerd voor Splinter cell.:9

6. Migwel

Migwel Ownage!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij het einde van level 2, en het bevalt me tot nu toe heel erg goed. Mooie levels. Enige minpuntje is het hoofd van sam dat erg veranderd is, en voor mijn gevoel lopen ook de bewakers wat houterig en lijken ze allemaal toch wel wat erg op elkaar ;)

Voor de rest top!

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Probleem was echter dat ik al 50/60 minuten met die gast speelde aan het einde van de missie, niet gesavet en toen werd ik eruit gegooid. Maar ja, mijn singleplayer sessie van vanmorgen en me coop sessie van gisteravond maakten alles weer goed :)

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja hè ! Die co-op is gewoon da dope _O_

K'vond alleen missie 2 niet zo leuk als de eerste ... die 2e had wel meer sfeer over het algemeen. De levels zijn verder gewoon mooi opgebouwd, elke kamer heeft wel weer iets dat je met z'n 2en moet doen :)

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    En het blijft realistisch. Het is niet zo dat ze het expres gedaan hebben (hebben ze wel, maar zo lijkt het niet).

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk peepz _O_ K'heb 'm ook eindelijk :cool:

Dit spel is gewoon GE-NI-AAL ! De versus mode is veel relaxter, ik vind het dit keer gewoon leuk om Merc te zijn :) En dat camera systeem werkt echt glad !

K'zit heel ff vast in de SP (boot, engine room, gaslek) Maar daar kom ik wel weer uit.

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Das echt cookie, kom je echt wel uit.

12. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je mensen over een railing sodemieteren? Zoals in lvl 2. :+

/edit: laat maar, al gevonden. Rechter trigger :D

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon tegen een lage rand of waar je uhm dan overheen wil knikeren gaan staan en dan gewon *R* druken en dan geef je uhm een schop onder zn ARS :D

Deel Deze Pagina