1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste indrukken MGP2

Discussie in 'Algemeen' gestart door frankx, 21 mei 2003.

  1. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Aja indeed dat is best wel gaar :confused: had je ook met mgp1.

    Maar als ze vriendelijk vragen of we allemaal dezelfde bike willen nemen ben ik wel in voor een potje. Kan je toch beter kijken wie nou echt goed kan rijden :D
     
  2. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    mja ik heb nog geen een keer echt een potje live gereden met moto gp 2, ik vind het echt een leuke game, ondanks dat ik moto gp 1 ook gewoon heb, ik vind het een uitdaging om een die custom bike te maken, want zo moet je wat doen voordat je een bike heb en je leert meteen nieuwe banen kennen! Prima game, ik heb nu alleen even geen tijd voor het sleutelen aan m'n bike, dinsdag ben ik weer vrij :9, maar is het moeilijkst? de challenges halen, de trainingen halen of grandprix op legend halen? die trainingen heb ik gedaan en de challenges ook voor de helft :)

    Wat ik trouwens ook leuk vind is dat ik best wat voordelen heb nadat ik moto gp 1 heb, zo kan ik goed manual schakelen wat soms net die tiendes scheelt die je tekort komt, en wat mugello is een eitje voor me :) le mans was dat ook als het circuit hetzelfde was gebleven... :mad:

    En als je een challenge net niet haalt is het altijd leuk om nog even aan je setup te kloten en wat credits anders te verdelen, een beetje uitproberen :D TOP GAME! stukken beter als dat hersenloze geschiet in wolfenstein :9
     
  3. Ik heb net Moto GP1 gehaald, daar ga ik flink oefenen en over een tijd Live en Moto GP2 halen!
    Lijk me echt da Bomb!
     
  4. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier weer een berichtje van die goeie ouwe Broes :D

    Ik heb MGP2 een paar uurtjes zitten spelen en damn wat is dat lastig rijden zeg. Het lijkt wel alsof het iig een stukje moeilijker is dan MGP1. In die training lukt de slalom al niet (mis steeds, als ik het bijna haal, 1 a 2 seconden) en is...... tis gewoon frustrerend elke keer :'-(

    Heb 'm helaas nog weer even terug in de kast gezet, misschien af en toe nog een paar rondjes maar verder zal het ff niet komen. Wel voor de rest een pracht game om te zien en voor de die hards echt de top, maar voor mij net ff te lastig. Ik ga liever voor een lekker autorace spel (PGR / RE).
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb hem nu een paar dagen en zaterdag en vandaag pas echt een beetje tijd gehad. Zoals velen al zeiden....lastig,lastig. Helemaal als je de tijden ziet van Tuur. Dan heb je af en toe zin om het gewoon maar in de kast te leggen. Gelukkig lukt dat niet want het spel is domweg te verslavend.

    mzzl
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het juist goed dat het zo lastig is, zo heb je tenminste een uitdaging bij spellen als bv splinter cell ofzo is het te gemakkelijk(zeker op easy) hier moet je echt veel spelen om het goed te kunnen.
    EN ZO MOET HET ZIJN!!!
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2

    als je hem toch niet meer speeld verkoop je hem dan ook voor een zacht prijsje? Anders heb ik wel intresse:cool:
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben het trouwens met je eens!! Ik geef alleen aan dat het lastig is en verslavend, dat is uiteraard iets positiefs.

    Bij sommige spellen zoek ik vaak meteen cheatz. Dit aangezien ik niet altijd tijd heb. Bij DTM-racer wilde ik gewoon racen in de "echte" wagens. Moto GP2 is na GR weer een spel waar ik tijd voor vrij maak.
     
  9. gt_pro

    gt_pro GTA rulezz

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil motogp 2 wel ruilen voor een ander spel
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb 'm sinds vandaag..en heb ff een Quick Race gedaan..en ik vind dat je op Rookie iedereen wel heel makkelijk voorbij rijd..maja...zelfs met V/d Goorbergh rijd ik Rossi nog voorbij...ma da zal wel aan Rookie liggen
    verder is het ene TOPSPEL!!!!!
     
  11. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    mooizo, weer een erbij..

    Hebbie live?? Race dan ff mee, dan hebbie het zo onder de knie

    succes,

    mX
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    nee :'-( da jammer genoeg nog nie..we hebben wel chello en een creditcard ma ons pa wil zn CC nummer nie afgeven :mad:
     
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, jammer, maar ik kan me de mening van je vader wel een beetje voorstellen. ach, het spel is ook tof zonder xbl. En wie weet komt er toch nog een alternatief.

    succes iig

    mX
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    welke motor is nou de beste? Ik heb nu de proton maar ik zie dat iedereen die honda 990cc heeft?

    Enne broes je bent niet de enige met een slalom probleem:) mij lukt het ook niet
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee Honda NSR moet je hebben, is een 500CC
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik ben nu een Career bezig met de Yamaha MH1
    ma die Challenges bij elke GP lukken me niet echt :confused:...en die training challenges ok niet pff...maja verder een TOPSPEL!
    heb 'm ok pas sinds gisteren dus ik verwacht ok nog nie echt dak alles in 1 keer haal ;)
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Da's normaal in het begin.Je motor voelt precies zo waar aan en je hebt altijd te weinig tijd in die challenges:) Dat had ik ook hoor. Na een weekje ofzo spelen ben je die motor al helemaal gewend. En die trainingen/challenges zijn gewoon kwestie van oefenen(soms: VEEL oefenen)Alvast veel succes drmee.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ja thnx! heb net m'n eerste race gewonnen in het kampioenschap..de race van Le Mans
    waaaaaaaaaaa echt super vet da je dan zo'n filmpje krijgt van de echte race op Le Mans...en hij duurt nog vrij lang ook...echt zoooooooooo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf8) 8) :D
     

Deel Deze Pagina