1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste indrukken MGP2

Discussie in 'Algemeen' gestart door frankx, 21 mei 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Het schijnt idd dat de demoversie flink verschilt van de full version. Ik heb de demo niet, dus kan die niet bevestigen. Maar er zijn af en toe wat framedrops, ik vind ze zelf alleen totaal niet storend.

    En ja het schijnt ook dat PAL60 verschilt van PAL50. In die zin, dat PAL60 "standaard" is, dus die zou het vloeiendst moeten lopen. Check maar op www.planetmgp.com bij "Ask Climax" daar zijn er zat threads over framedrops, met daarin antwoorden van de developers.
     
  2. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey je moet alle races op legend een keer eerste worden om alle punten te krijgen. Dus eerst championship op champion halen en dan legend halen. Het kan niet anders. En franx, wel raar ja. Er stond accepted invite en je kwam maar niet. RAAR.
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet voor 95% al de algemene problemen met pal50 en 60, maar misschien was ik niet zo duidelijk O-) : maar wat is de beste optie voor MGP2 - maw waar heb jij hem op staan? Ik standaard op 60 bij alle games...
     
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Net ff zitten testen.

    Op pal50 is het al muggeziften om framedrops te vinden. En zoals Sonic al zegt, het is echt niet storend.

    Op pal60 lijkt het beter te gaan. Maar ook dat is erg muggeziften. Ik laat het lekker op pal50 staan.

    P.s.
    Sonic en King Tuur dat zijn echt beesten in dit spel (nu al). Op Sonic heb ik gemm. zo'n 4-10 seconden achterstand op iedere track. Maar op king tuur vet 10-20 seconden. Ode aan de king _O_ .

    En ik zal blijven trainen.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dank u, maar alle tijden die ik heb gereden zijn gemaakt met 1-lappers, dus vanaf stilstand :) Ik rijd nog de career om mijn motor op te bouwen, ga binnenkort wel op Live racen ;)

    Als ik je online zie, racen we wel. Kunnen we elkaar naar een hoger niveau helpen!
     
  6. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel lukken. Hey en jongens het ging vanavond lekker. Nog steeds 1 op sheridan, 3 op mugello nu, 3 op philip island, 6 op le mans, en rond de 20 bij de rest. Overall nu 9.:p
    De Nederlanders komen eraan. XBW dan.
     
  7. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg netjes!! Ik ben ook hard opweg naar de top.... ik sta nu al 870ste... dus kijk maar uit, want ik kom eraan :+ ;)
     
  8. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar, we pushen je naar nummer 1. We believe in you. You're the one. LOL. Het gaat steeds beter.
     
  9. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar totdat ik m'n discje binnen heb :D
     
  10. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Update van een gemm. rijder (zoals er velen hier zullen zijn).

    Na 4 dagen spelen (gemm 3 uur per dag). ben ik op 2/3 van een max. custom bike. Ik heb nu 126 punten van de 175.

    Om nu nog meer punten te scoren moet ik nog een klein aantal challenges doen en 2 trainingen. Is nog wel te doen, een paar uurtjes doorgaan

    MAAR om echt alle punten te halen moet ik nu een heel seizoen iedere race winnen in champion mode, om hierna de legend mode te unlocken. Hierna ook op legend mode ook weer alle (16) races winnen om zo de laatste 16 puntjes bij elkaar te schrapen. En met name deze laatste mode lijkt me mega moeilijk, maar ja je moet een uitdaging blijven houden.

    Mijn plaats op de scoreboard schommelt tussen de 2400 en 2800. Er zijn nu zo'n 8500 spelers online.
     
  11. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens moet je horen. Dit is echt vet!!!!!!!!!

    Ik sta nu !!!!!!! 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! overall

    Overal 1, 2, 3, 4 of 5 en op 2 10. Dit is echt rauw.
     
  12. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik zag het net inderdaad op de scoreboards.

    Ga zo door !!!!!!!.

    Zelf blijf ik doorploeteren :cool: . Mijn volgende training is om te leren met manual te rijden.

    Ik lees op planetmgp dat dat veel kan schelen. Je kan dan goed remmen op de motor. Doe ik op mijn real-live motor ook, alleen is schakelen met mijn linkervoet toch makkelijker als een xbox controller.
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat je motor niet een beetje kapot in het echt???? Binnenkort heft iedereen een custombike!!!!:9
     
  14. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Remmen op de motor (engine braking) gaat goed op een motor (samen met de voorrem). Je moet uiteraard niet van zijn 6 naar zijn 3 schakelen, dat is niet echt goed voor het motorblok.
    Ik doe het (soms) ook zonder te koppelen. Kwestie van luisteren naar je motor en lef hebben :)

    Dat laatste mis ik echt in mgp2, het geluid. Als je te lang in b.v. zijn 1 rijdt dan is dat aan het geluid moeilijk te horen. Dit was naar mijn idee in mgp1 beter.
     
  15. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel. Maar ik doe het gewooon op mijn gevoel. Dan lukt het ook best. En trouwens. De Honda NSR is bijna overal sneller behalve op philip island en sheridan denk ik.
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een update van de laatste dagen... er zijn nu zo'n 10.00 spelers en meneer Tuur staat nu gewoon nummer 1 wereldwijd :eek:

    Neerlands trots _O_

    ps. ik sta 820ste
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    _O_ ga zo door Tuur! En vasthouden!!

    Nog even en ik kom ook de top 100 in (nu laag in 300). Die 1ste plekken ga ik niet halen, maar binnenkort kom ik met een 1.27 of misschien 1.26 op Mugello hoop ik.. Ik opende net elke keer 27.9 of 28.1 1e split, maar vernaaide hem dan (de lap).

    Mijn 1.29er is met een 30.0 1e split, dus reken uit je winst. Er zit ook nog zat rek in de rest van mijn tijd. Nog even wennen aan de bike en ik ga mijn tijden crushen ;)
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? is de 4takt zoveel sneller dan?

    Of is er een stuk uit de baan weg...

    :mad: Ik wil dit spel ook :mad: Waarom heeft 3kwart van NL het spel al behalve hier in Groningen. ik bedoel, zover ligt Groningen neit van Rotterdam af hor. ben je zo in 2 uurtjes met een vrachtwagen naartoe gereden :mad:

    :mad: Ik kan echt niet wachten op dit spel, trainingen en vette grote uitdaging, veel punten te behalen. Hoeveel punten krijg je eigenlijk per race om je bike op te halen? weer 6? want dan gaat het alsnog wel snel. :mad:
     
  19. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Niet overdrijven dat half Nederland hem al heeft.

    Ik kom on-line maar vier Nederlanders tegen:

    King-tuur (#1 van de world ranking) _O_
    Sonic
    Dschadir
    Jerhui

    Allemaal snelle jongens!

    En het punten systeem werkt globaal als volgt.

    - Per voltooide training krijg je 1 punt
    - Per voltooide challenge krijg je 1 punt
    - Bij het winnen van een race in carrreermode op rookie krijg je 3 punten
    - Bij het winnen van een race in carrreermode op pro krijg je 1 punt
    - Bij het winnen van een race in carrreermode op champion krijg je 1 punt
    - Bij het winnen van een race in carrreermode op Legend krijg je 1 punt

    Ik heb nu 140 punten en moet alleen nog ff :confused: alles winnen op champ nivo en dan op legend. En dat is toch wel ernstig moeilijk.

    Maar dat maakt de uitdaging om te winnen des te leuker
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  20. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik had hem dinsdag ofzo enne kweeni hoeveel punten ik heb moet nog een aantal challenges en champion en legend, maargoed daar ga ik dalijk aan beginnen ga denk ik lekker in de tuin zitten :p
     

Deel Deze Pagina