Eerste indrukken MGP2

Discussie in 'Algemeen' gestart door frankx, 21 mei 2003.

1. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    hmm is een goed idee om die rc te gebruiken heb de rest met een nsr gedaan dus dat zou het kunnen zijn alleen skid pan ofzo is dat wel lastig en die lukt me voor geen meter.

2. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! Nu kun je echt voor je tijden gaan.

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, ik ga moto gp 2 denk niet halen, heb deeltje 1 full ook, maar ik ga denk andere games halen voor live... misschien later nog, iig wens ik iedereen veel plezier toe in moto gp 2 :D

4. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Moto gp2 is echt veel vetter dan 1. Moet je echt kopen. Ik weet zeker dat je die andere spellen sneller in de kast legt. Maar je moet het zelf weten.

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ok k zal erover nadenken, maar eerst ga ik midtown en sof2 halen... :)

6. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ff offtopic maar ik raar je aan om midtown niet te halen had hem op de ps2 gespeeld en vond hem echt saai, maargoed its your call :D

7. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb motogp 2 nu ook het is echt masterlijk_O_

8. Dr_Funkenstein

Dr_Funkenstein www.wurn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Midtown Madness op de PS2....knap dat jij die hebt. Andere PS2 gebruikers zullen wel jaloers zijn aangezien jij dan de enige zou zijn.... Midtown Madness = niet Midnight Club.

Midtown Madness is nog niet uit.

En terug ontopic: Ik ben momenteel erg frust over moto Gp 2, Ik krijg op champion niveau niks gewonnen, maar dan ook helemaal niks.
    |:- (net al bijna een joypad gesloopt en nu in mijn verplichte pauze maar ff reageren hier)

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yo ik heb nu ook moto gp 2 sinds enkele uren en ik vroeg mij eens af of het uitmaakt welke moto je in het begin kiest.
    Die honda die yamaha..
    Want ik zie dat dat verschilt in cillinders ofzo...
    Ik heb nog nie echt veel kunnen spelen( mooi weer) dus kan ik nog gerust opnieuw beginnen.
    Is die met het meeste cillinders het beste of maakt dat niet uit?
    Anders veranderd ik wel ff. En als je begint in rookie kan je dan het volgend seizoen gewoon iets moeilijker nemen ja zeker?
    Btw: ik heb er nog niet veel opgespeeld maar die moto lijkt wel heel erg zwaar hé. Als je in/uit bochten komt...duurt heel lang.
    Dit verbetert toch als ik betere handling heb hé?
    Aub graag wat respons!!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat je nog een relatief ongetunede motor hebt, was/is ook zo bij het eerste deel. Je merkt vanzelf dat datverandert naarmate je vordert.

Jazzcat; Oej. Ik begin nu net aan Champion (zojuist Pro uitgespeeld) en kon redelijk mee komen op Suzuka, crashde helaas. Moet ik wel bij zeggen dat ik nog niet rijd met handmatig schakelen, moet ik maar eens gaan doen voor wat extra voordeel. Ben ook nog niet echt tevree met mn motor (uiterlijk :D) , vind die Honda NSR maar lelijk :eek:

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    game is dus wel de moeite waard, ga hem zelf ook maar is kopen denk ik. Voelt het rijden ook een beetje echt aan zeg maar? wel handelbaar dus maar ook dat ie echt reageert, en dat je echt die feeling krijgt, kreeg je namelijk bij 1 wel redelijk al ,die kick zeg maar..

hij is trouwens al uit in NL.

12. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    de kick is gelijk aan deel 1. Echter een "echt" motor gevoel no-way. In het echt op mijn motor rijden is een stuk makkelijker. Daar hoef je op veel minder knopjes te drukken om te rijden.

En powersliden in het echt is toch wat moeilijker :) zo niet levensgevaarlijk

13. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    legend heb ik 1 race gedaan en ik had rerace geselecteerd dus stond achteraan en won in 2 rondjes met 2 sec, was wel ff beter :p

maargoed die challenges zuigt hard ga dalijk weer ff met de 4 stroke wat van die challenges rijden misschien helpt het.

EDIT hehe het lukt vrijwel gelijk de 1ste 2 challenges maar bij training 11 hold a corner kom ik net wat te kort king 'motogp2' tuur nog wat tips voor die challenge?

Laatst bewerkt: 30 mei 2003
  14. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    whaa ik wil ook echt rijden weer, echt kut dat ik m'n rijbewijs nog niet heb, wel half jaar geleden zooi lessen gehad maar wegens centen tekort niet meer rijden, echt is toch toffer dan motogp!! al heb ik nog nooit gepowerslide, laat ik toch maar over aan de xbox, hehe. zie ik mezelf niet doen

15. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al hard bezig... ik sta nu 760ste *) (zal wel weer in de 900 zij als ik wakker wordt)

Op 1 track sta ik zelfs 320ste (Donnington) dus ik loop op je in ;)

Ik ben dan geen King Tuur, en mijn advies is misschien een beetje afgezaagd, maar de enige tip die ik kan geven is dat veel met je instellingen en punten moet spelen en heel vaak een training overnieuw moet spelen... dat is de enige manier... veel oefenen en geluk hebben. :+

16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg ik Moto GP in ieder geval, minstens, 1 keer van MS vanwege die actie met die XBL users.. Heb hem 5 keer besteld.. moet ik hem toch minstens 1 keertje krijgen.

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb sinds donderdagavond een max. bike :) Had nog een paar puntjes die ik nog moest halen, en daar fietste ik ineens zomaar doorheen!

het geniale aan dit spel is, dat ik nu ergens aan het logeren ben waar ik niet op Live kan. Ga ik lekker time-trialen en zondagavond weer op Live. Hopelijk sta ik dan ineens boven die #260 van donderdag :D!!

_O_ Climax!!

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm zo te zien word iedereen erg gefrustreerd door dit spel en worden nogal wat controllers gesloopt tijdens het behalen van een championship, no way, no moto gp2 for me!

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    :cool: Zit op de heft van het Champion GP Serie, moet ook nog wat trainingen doen etc. Is wel flink pittiger geworden, maar dat maakt het juist wel leuk :)

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    het is zeker pittiger, en nog leuker geworden. Wacht maar tot je straks als je een max. custom hebt, je met zo'n setup van de wereld-top gaat rijden (op de snellere banen dan). Gears high, tires hard, suspension op 10 en wheelbase op 1400. WOEI! Dat is echt fokking moeilijk om constant mee te rijden! Leuk om PB's mee te zetten, maar voor een race doe ik toch een wat meer "gebalanceerde" setup :)

Ach ik stond #260 donderdag zonder eigenlijk serieus geracet te hebben. Maar iedereen bouwt nu zijn motor op. Wacht maar tot iedereen echt gaat racen, dan drop ik zo naar buiten de 500 als ik niet meer mijn best ga doen.

*gaat best doen :cool:

Deel Deze Pagina