1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste indrukken MGP2

Discussie in 'Algemeen' gestart door frankx, 21 mei 2003.

  1. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    die setup is juist vet relaxed om contant mee te rijden soms wissel ik de tires en wheelbase iets op natte banen of phillip island, maar anders rijdt het gewoon perfect vooral het remmen is stukke fijner :D

    ik heb nog geen 1 potje live gedaan en op een paar banen een serieuze tijd neer gezet met een niet full bike en denk dat ik nog wel onder de 1.30 kan komen op mugello, sta daar nu best goed :D
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 'm vanmiddag gehaald, en hijs 1 in, nou ja, 2 woorden fokking koel _O_. Zo, ga nu weer verder spelen :cool:.
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook en hij ownt wel massas :)
    Hoe remmen jullie(=goede moto gpers) trouwens?
    Ik eerst enkel achterrem, nu voor En achterrem en tijdens de bocht enkel achterrem indien nodig.
    Die challenges zijn wel heel moeilijk:confused:
    oefenen oefenen oefenen en NOG eens oefenen... :)
    Het is een hééééééél leuk spel en ik ben er al verslaafd aan.
    Voor wie het nog niet heeft: KOPEN!!!!!!!
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben die races nu eigenljik wel een beetje zat :) Constant overnieuw doen in Champion, en dan moet ik óók nog eens in Legend die laatste 16 puntjes scoren :eek:

    Misschienvannacht ff door bikkelen :/
     
  5. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    pff 2 challenges nog (perfect lap en skidpan) iemand nog wat tips welke motor, welke setup, credits...?

    naja ben nu op legend al lekker bezig had vandaag echt een klote race gewonnen de 2de race, maar dan in de regen moest heel mn setup aanpassen en eindelijk lukte het naar 7x proberen ofzo. heb nu 3 races gewonnen op legend en het gaat wel lekker, alleen de snellere banen met weinig bochten zijn zoooo irritant, omdat ik niet echt op speed rij....
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoeveel rondjes rijden jullie eigenlijk? Ik reed eerste altijd drie, maar had hem vanochtend op één gezet omdat het best mogeljik is na 1 ronde op kop te liggen (nog steeds, quali's zijn makkelijk :eek:) en geen zin had om 3 rondes te verspillen (met het risico, nee feit, dat ik het in de 3e ronde verspil :)) Maar misschien is het wel handiger meer rondes te rijden zodat je meer scoort naar consistentie.. Hmm. Zal hem zo eens op 5 rondes zetten :)

    Voor de duidelijkheid; Heb het hier dus over de GP's in de Career mode.
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg eum ik win hier net TURBO maar hoe zet je dit aan???
    Ik heb al eens gekeken maar vind et precies ni:confused:
     
  8. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nu ook, ik vind het echt jammer dat ik bijna geen een baan herken. Le Mans is bijvoorbeeld helemaal verneukt, nu heb je nergens een snel stuk meer, of Suzuka. ziet er ook vet anders uit.

    De levels uit 1 zien er wel beter uit vind ik, alleen hier zit wat meer sfeer (op die modder langs de weg na dan (Le Mans))

    Ik vind het ook wel cool dat ik met mijn 8/6/8/8 bike in de top 4000 ben gekomen. weet neit meer welke baan. alleen ik ga nu nog maar 280 max. das wel minder, ik zie iedereen vet snel voorbij scheuren. moet wel ff mijn best doen. rookie is wel vet simpel, win in 1 ronde met 12 seconde voorsprong ofzo.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Alleen Le Mans is écht verandert. Enige verandering die ik bij Suzuka kon bespeuren was de hairpin die nu niet zo laag ligt.
     
  10. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    le mans is op zijn zachts gezegt verkracht het is gewoon een landweggetje ipv een race baan..... ik rij btw 1 rondje en dat werkt wel relaxed op elke baan als je plaats 1-4 qualified.

    ik heb bijna op elke baan nog niet echt een serieuze tijd staan op jerez en mugello na :D mugello 341 ofzo :D
     
  11. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    op welke motor doen jullie de gp en welke gebruiken jullie voor de challenges??????????
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja werkt best wel. Gisteren alleen kampioenschap opf Champion uitgespeeld maar kreeg niet de Legend optie :{ Misschien omdat ik 1 race niet heb gewonnen, maar dat lijkt me vrij sterk. Criterium is immers het Winnen van het kampioenschap op Champion, en dat deed ik met 200 punten voorsprong. Kan ik weer overnieuw beginnen..
     
  13. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe doen jullie dat? ik heb al moeite met het racen op pro dan win ik bv met 0.6 sec voorsprongen oefenen jullie soms heel vaak?
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Des te verder je komt in het spel, des te beter je motor is natuurlijk :) Uiteraard gaat het ook om oefenen, hoewel ik dat nu niet meer doe. Snel een kwalificatie ronde rijden, en dan de race, de circuits ken ik ondertussen wel. Nog niet zo dat ik er uber-tijden neer zet, maar weet hoe ze inelkaar zitten.

    Maar oefenen is wel, als je nog redelijk onervaren bent, het belangrijkst.
     
  15. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind mijn tijden nog reuze meevallen ik weet gewoon hoe die computer geprogrammeerd is dus het afhouden van die motor's is niet lastig en ze remmen erg vroeg imo


    hmmm gewoon rerace doen ik had rerace zelfs nog op legend gewonnen terwijl ik achteraan stond, maar toen had ik er 2 rondjes van gemaakt.
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, vandaag met TT offline in totaal minimaal 15 seconden gewonnen overall. Nog wel stuk meer denkik ook.. het begint eindelijk lekkerder te lopen.

    Zal eens kijken vanavond hoeveelste ik sta als ik weer thuis ben :cool:
     
  17. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben benieuwd. Gebruiken jullie alleen de NSR?
    Want de RC is sowieso afgeschreven, want die handling is TE krot. Maar op een baan als philip island is zo'n yamaha 2-stroke wel fijn. Je gaat wat harder dan NSR maar hebt ook meer handling dan RC. Middenweg dus. Maar die quikshift is echt een droge kerel. Klinkt echt stoned. LOL. Keep up the good work.
     
  18. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd niet zoveel tijd om te racen, of om m'n tijden goed te updaten. Heb examens :mad:
     
  19. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik moet nog 3 races voor een full bike vind dat ik het toch redelijk snel heb gedaan :p
     
  20. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    hoel ang heb jij er dan over gedaan? k ben nu sinds vrijdag middag bezig niet al te fanatiek(mooi weer) maar heb toch al 100 punten
     

Deel Deze Pagina