Om echt goed te worden MOET je dan manual schakelen??? En is het echt nodig om al die instellingen te veranderen?? Ik speel het wel graag maar om echt zo'n freak te worden en met alles te experimenteren...
kan iemand misschien ff uitleggen wat precies het verschil is tussen een 2 en 4 stroke motor. En wat kun je het beste kiezen voor motor in de singleplayer om een goede costum bike te maken voor over live?
2 stroke is trager dan 4 stroke maar betere handling, 4 stroke is sneller dan 2 stroke maar slechtere handling. Dus in de bochten ben je met een 2 stroke wel sneller. maar op de rechte stukken(normaal)niet. Ik vind de beste motor die honda 2 stroke maar als jij die 4 stroke goed vindt en je haalt er goede tijden mee moet jij dat weten hé. Ik zou eens time trial doen met beide motoren en dan kijken welke het best bij je past. (moet nie tpersé van honda zijn)
Dat maakt de levensduur weer langer vermoed ik, en dat is een goede zet van de developers!! Greetz Seahawk
Het MOET niet. Beter is van wel Je hebt meer controle over het schakelen (dus niet dat haperen van de toeren als je toevallig ook stuurt) - Powersliden kan je doen in welke versnelling je maar wilt (Ik bedoel; De een doet hem in zn 4, de ander in zn 3 terwijl je met automatisch schakelen bent aangewezen op hoewel je remt etc). Het is zeker wel wennen en het is misschien eerst wel handig de circuits te leren kennen op automatic om vervolgens circuit voor circuit de boel te verkennen op manueel.
Is wel cool though Ik was eerst niet zo onder de indruk van die logo editor, maar heb nu wel wat cools gemaakt. Niet zozeer een logo, het lijkt meer op een verlengde van het motor-uiterlijk als het ware. Jammer dat wij elkaar niet kunnen zien in de races :/
ja hij heeft je geband iig, ik vind dat logo ook best wel tof, ik heb alleen mijn naam maar het is wel grappig.
Ik heb hem nou 4 dagen en ik moet zeggen het is best een cool spel. Maar als ik hem met motogp1 vergelijk heb ik toch 3 enorme min punten die bij mij de lol er een beetje afhalen. 1) De trainingen en challanges vindt ik ZWAAR eentonig en dat sommige knap moeilijk zijn werkt niet echt mee voor de waardering van dit spel. Ik bedoel ze hadden op ze minst iets orgineler kunnen omspringen met het behalen van die punten. Bovendien vindt ik het behoorlijk kut dat je dus min 2 seizoenen moet rijden om max punten te halen. Ik had liever de keus gehad om meteen met de moeilijkste te beginnen (ook al kan dat niet) Maar ik ben nu begonnen op normaal niveau en nu pro. En daarna pas champion (die is toch het hoogst). Het begint nu een beetje uit me neus te komen en dat is jammer 2) De horizon is way onduidelijker dan in 1. Als er obstakels op de weg liggen zie ik ze erg moeilijk op me breedbeeld En dat is jammer. 3 ) De 2takt honda is weer opermachtig zie top 10. En ja ik weet dat die rc211 nog niet 100% onder controle is en dat er nog veel moet worden uitgevonden. Maar ik ben bang dat die NSR 2 takt toch de winnaar blijft Terwijl in real-life dat dus niet zo was. Bovendien is het saai als iedereen met dezelfde bike type rijdt. Waarom zou ik bijv die el crappo kawa gebruiken Voor de rest is het spel wel degelijk beter dan motogp1. Geluid is way beter en handelin mag ik ook wel. Een stuk realistischer is hij ook (kon beter btw). Graphics zijn ook mooier op het bovenste puntje na. Maar goed ik ga weer raggen Moet toch eens die top bike krijgen
Mwah. Dat je graag een maxed custom bike wil begrijp ik, maar daar moet je wel wat voor doen. Dat ze daar nu gewoon meer aandacht aan hebben besteed is alleen maar goed. In MGP 1 kon je immers in één avondje een motor bouwen en dat ging mij wel erg vlot. MGP2 is geen allout Live game, mensen zonder Live moeten er ook wat aan hebben en hetbouwen van een motor is voor hun een leuke verwelkoming - zeker als het wat pittiger is. Jouw argument valt bij mij onder het "MAMMA IK HEB GEEN ZIN OM TIJD TE STEKEN IN BOUWEN VAN EEN MOTOR!! IK WIL NU SNELLE TIJDEN RIJDEN!!" - Excusez moi als ik het wat uitvergroot uitdruk Ja ik vind het vooral jammer dat als je idd de beste all-round motor, de nsr500, wilt gebruikenj e meteen zit met zo'n lelijk prentje. Ik had gehoopt dat daar wat meer variatie in zou zitten - zoals je dat in mgp1 wel had.
Strafpunten voor zandscheppen? maar ik zie dus dat de 2 tak overall beter is dan de 4? ik hou zelf ook van meer handeling dan snelheid..
Sorry Godie dat ik de gene ben die je slecht nieuws moet brengen... maar na champion komt nog legend... en die is pas echt moeilijk... Jij moet echt wel in staat zijn om een volledige custom te maken... het is mij ook in een paar dagen gelukt en jij was zelfs nog beter in MotoGP 1 dan mij... gewoon even doorbijten
Hoi mensen, ik werd vanmorgen wakker en toen dacht ik bij mezelf, laat ik 'ns gaan liven, ik deed moto gp (1!) erin en ging mugello spelen, ik ging wat racen en telkens werd ik eerste, het werd wat saai dus ik dacht, hoe kan ik nou als "die-hard" moto gp'er geen moto gp 2 hebben dus ik ben net naar de winkel gefietst en heb rtcw teruggebracht en moto gp 2 in huis gehaald, so guys, i'll meet you on the battlefield! maar eerst ff een custom bike maken!
Hmm ik weet niet hoe dat bij jullie zit. Maar ik haat personen die net een paar uurtjes MGP2 in huis hebben en meteen denken met de top mee te kunnen doen. Gisteren kwam ik er ook al een aantal tegen - Wordt er echt ziek van
lol, als je op mij doelt, zo denk ik helemaal niet, ik ga eerst is een weekje een custom bike maken! damn wat is er overgebleven van me lievelingscircuit le mans
lol, Phillip Island is mn favo track, maar k heb een crappy tijd neergezet van 1.22 , met Kato...K ben niet zo creatief in de Stunt Modes, geen flauw idee hoe ik aan zoveel punten moet komen ...maar goed ... edit: k heb het over het unlocken van Valentino Rossi en Tohru Ukawa
hehe, daarom vermijd ik dus bekende gezichten als ik tussen de examens door al ff online op de moto wil kruipen, ik bak er nog niets van, heb enkele banen zelfs nog nooit gereden dus ik wil mijn friendlist er niet mee enerveren gewoon wat tussen een hoop onbekende bollen om desfeer op te snuiven volstaat voorlopig
Effe lezen wouter Ik vind het zwaar eentonig. Dat ik een maand moet sleutelen aan me bike vindt ik echt niet erg. Maar dat ik daarvoor vrijwel dezelfde toeren moet uithalen en dezelfde dingen die uit mgp1 kwamen nog eens moet doen. Dat vind ik dus zwaar vervelend Hehe ja ik ben dus met pro begonnen en zit nu in champion die best lastig is en daarna moet ik dus champion rijden. Maar no fear die custom rag bike zal er komen Het is niet zo dat ik het spel opgeef omdat ik het bijmekaar schrapen van punten een beetje eentonig vindt
Wat wel opvalt is dat sommige mensen die je online tegenkomt, meestal de niet nederlanders soms wat zeurenover het feit dat je op een custom-bike rijd, maar dat is toch naar mijn mening een beetje de bedoeling van de game of heb ik het nu mis, en om zo'n bike te maken, zul je het uiterste van jezelf moeten vragen, zeker om alle challenges te behalen, maar we hebben tijd zat, dus ooit gaat het lukken.......lol cool game this one!!!!!