Blinx is niet echt een lekkere game, het idee van reizen in de tijd is leuk, maar komt in de game niet echt lekker tot uiting, bovendien zijn de graphics en bsturing niet helemaal geweldig naar mijn idee. Rayman 2 vind ik persoonlijk de meest prettige platformer, prettige en logische gameplay, leuk afwisselend, soms moeilijk, maar ook verslavend en mooie graphics. Heb net deel drie gehaald en wat ik heb gezien lijkt weer heel goed, weer lekker afwisselend, mooie graphics en de besturing is weer oke, kopen dus, zeker voor dat geld!!
Ik vroeg me eigenlijk af waarom dit spel maar ca. €45 kost. Het is toch een nieuw spel...? Maar je hoort me niet klagen hoor ik ben alleen benieuwd waarom. Iemand een antwoord hierop?
Ik heb em net gehaald en vond het wel gaaf", gameplay is erug wennen maar dat gaat wel, ik vind wel dat het niet echt een spel is die je voor de xbox zou moeten kopen . Op de pc is het beter en (nog) goedkoper!
Ahhh, ik (de threadstarter) heb hem nu ook... Vind hem errug leuk.Niet te makkelijk niet te moeilijk. Niet gek. Best humoristisch en een fraaie sfeer...de graphics zijn ook niet slecht. alleen een beetje saaie eindbaasgevechten.
Rayman 3 is wel gaaf , goede graphics ,goede gameplay ,gave minigames en veel mooie en verschillende levels een aanrader voor platform-fans en niet-platform-fans !!!!!!!!!!!!!!!!!!