Wat dacht jij dan dat een debug xbox was??? dacht je dat ze tegenwoordig debuggen met een aparte machine?
Hahaha lolz, dit is wel een soort van debug ding (dashboard iig, kan je zelf op je box zetten), maar zeker niet van de xbox², dat dolphin is een gamecube emulator... ja, en dat is ook zo. in die debug kit zit o.a 128mb ram. Dit is de xbox 1 debug kit: http://home.llamma.com/xbox/xbox_developer_kit.htm
wou net zeggen ms dash geeft het geheugen in blocks aan niet in gb of wat dan ook..... en dan dat IP adres onder.....(of heb ik het mis???)
Het lijkt me sterk dat dit echt is.. Dan zouden ze sowieso van de a,b,x,y knoppen afstappen en lame pijltjes gebruiken..
Dolphin is gewoon een of andere DirectX animatie, dolfijn die zwemt in de oceaan dacht ik. Draaide als het goed is ook op Xbox. Heeft in dit geval weinig met GameCube te maken.
Lijkt me inderdaad ook sterk. Men had gezegd dat men waarschijnlijk van de witte en zwarte knoppen niet op de volgende controller terug zullen keren, omdat deze nie veel gebruikt werd. en ze hebben volgens mij geen dolphin demo op de nieuwe dev kit Verder ben ik het eens met Mirik... /edit tevens hebben ze het over een xe: schijf ... _0/
Een debug xbox is een gewone groene Xbox. Een devkit is een witte Xbox. Wat dacht jij dan dat een debug Xbox was? Dit lijkt inderdaad gewoon op het debug scherm van een normale Xbox. Waarschijnlijk gewoon modded Xbox menu zoals al eerder gezegd. Daarnaast is het nog helemaal geen feit dat Xbox 2 development kits bestaan uit G5's. Dit is gewoon een gerucht, een roddel die is ontstaan door teamxbox. Niemand weet zeker dat het G5's zijn.
een tijdje terug was er ook iemand die een plaatje had gephotoshoped van de Playstation 3 en iedereen dacht toen ook dat het echt was. volgens mijn is het hetzelfde mannetje die ook dit plaatje heeft gemaakt Niks geskinnde menu niks ombouwen gewoon vrolijk gephotoshoped!
ik denk ook wel nie dat het echt is zu. je kan dit nooit 100%zeker weten. maar dan nog, wat ben je met één pic?
Dolphin is een Xbox Devkit sample maar ik vind het .exe vreemd, dat is pc Xbox1 gebruikt .Xbe Maar goed misschien word het ontworpen als PC programma, dan ge compiled als Xbox Executable (xbe)
jep, het ziet er idd niet egt al te realistic uit. w8ten tot ie uitkomt en dan checken he.haha (duurt nog wel ff)
Denk dat het hier ook gaat om een gemodde xbox Standaard 160 gb hd voor xbox 2 zou wel fijn zijn. Mogen ze er wel optie opzetten dat je dvd's naar je hd kan kopieren Denk toch echt dat het hier om een gemodde xbox gaat, en niet om een xbox2 edit: Tis trouwens maar 106gb achja... ook goed