Nee hoor, gewoon goed uitleggen, e-mail adres van diegene invullen zodat hij gaat over 't verlengen, premium content uitzetten, en diegene natuurlijk zelf de CC gegevens in laten vullen....niets aan 't handje
kom op mensen, het is toch duidelijk dat xbox live veel en veel beter is dan ps2 online. Ik snap echt niet dat sommige mensen een ps2 willen kopen om online te gaan als je simpel naar de bank kan gaan en een cc aan te schaffen. Heb je een veel betere online ervaring en meer en betere spellen.
Tsja, de nederlander is huiverig voor de credit card...waarom weet ik nog steeds niet, maar das een 2e
Of xbox live beter is dan PS2 network gaming kan nog niemand zeggen. En zo simpel is het niet om een cc te krijgen hoor. Je moet 18 zijn en een vast inkomen hebben. Dat inkomen is niet zo'n supergroot probleem, maar die leeftijd wel. Want als jij bv 15 bent moet je nog 3 jaar wachten.
en dat heeft zo z'n voor en nadelen, want er zijn echt wel 15 jarigen die gewoon chill/kewl/etc. zouden zijn op live!
Klinkt veel belovend ... maa ik wacht nog even af tot ik een PSX heb ... damm Xbox Nerd word PS2 lover .... :{ Kijk ik zie veel voordelen met xbox live .. website/gamertag en ik denk dat microsoft wat beter is in software ontwikkeling en marketting dan sony ... Sony is veel beter in het ontwikkelen van Hardware ... en concetreert zich iets minder op software ... dus microsoft heeft haar serverpark + xbox live ... sony de hardware en de software houses die haar ondersteunen ... maar ik denk dat ms een goede voorsprong heeft op playstation 2 on-line ... maar de PSX (ps2.5) is een goede troef van sony ... plus de handheld die er aan komt ...
Klinkt zeker veelbelovend!! PSX heilig!!! Ik kan niet wachten om samen met Fardo een paar duitsers of fransen te killen!
Grins ... kan nu ook met xbox live hoor .. maar ik ben wel de slechtste gameplayer ooit ... :{ moet eerlijk gezegd nog een game vinden die ik wel kan spelen ... vroeger was ik altijd de beste in dit soort games op mijn c64 en amiga ... maar nu ben ik een watje als ik met mijn xbox speel
Fardo, als je wilt kan ik je wel RtcW training geven hoor Maar die PSX gaat voor mij waarschijnlijk te duur worden, en aangezien ik toch al Live! heb ga ik waarschijnlijk eerder een Cube halen....maar wat Quack allemaal verteld klinkt best goed (alleen ff zorgen dat je je nummers bij de hand hebt)
kben 15 en heb stiekem die cc van me pa"geleend" zodra der een andere manier is om te betalen dan geefk me eige rekenign etc op
.... maar straks als het jaar veoorbij is ziet hij dat op zijn rekening geld is afgeschreven ... dus dan moet je biechten ... en voorzichtig met premium cotent ... Hmmm .. even on-topic ... ik koop de psx omdat ik een HD recorder wilde kopen + een dvd recorder .... nu krijg ik er een ps2 bij! Hangt van het prijsje af en of ms met de Xbox Next komt met soortgelijke features ... Ik zou best een paar keer met de ps2 willen spelen ... zodat ik een objectieve mening kan geven .. toch vind ik een orginele gamertag leuker dan geen orginele naam saaur - deal ... ik we zullen binnenkort een live afspraak maken
.::: Men vergeet ook dat je voor een CC naast een vast inkomen ook een vastgesteld minimum inkomen moet hebben, wat vertaald in een full-time salaris. (Enige maatergel om dit te ontsnappen is student zijn en stufi ontvangen, dan kan je bij de meeste banken kosteloos/tegen kleine vergoeding cc aanvragen). Verder is jordi zoals gebruikelijk weer met oogkleppen op aan het blaten. Sony heeft gewoon een erg groot voordeel met het geen abo kosten/cc verhaal en de mogelijkheden zelf kunnen ook nog wel goed benut worden. Besides zie het als positief, nu er concurrentie komt zal MS waarschijnlijk ook andere maatregelen moeten gaan nemen (en wordt er misschien meer druk gezet om met een pre-pay systeem in Europa te komen). 60 euro is vrij duur btw voor een adapter. :/ Als je ze bij Sony koopt zijn ze 29 via CC of 39 via cash-on-delivery.
Sja... die PSX wordt ook wel mooi.. maarja, kon niet wachten met SOCOM spelen Beter in software ontwikkelen?? Whihi... Sony heeft in ieder geval al heel wat meer jaar ervaring met consoles dan M$, dat telt ook wel mee. Beide dozen hebben hun voor en nadelen. Daarom heb ik ze maar allebei gekocht..
Heh... dat van die nummers was inderdaad heel vervelend.. zeker omdat mijn PS2 in mijn audiomeubel staat, dus ik moest 'm er iedere keer weer helemaal uithalen en draden loshalen voordat ik erbij kon Maar het mag de pret niet drukken. Voorlopig nog effe oefenen met SOCOM. Want ik wordt verschrikkelijk geasskicked... Als in september het PS2 networking in nederland komt, dan zal het mijn beurt zijn om konten te schoppen... WHAAAHAHAHAAAHAA!!
.::: Jammer alleen dat je neit tegen mensen zo kan schreeuwen Bravo hold position. (Althans je kan het wel, maar of ze reageren...)
ff (eigenlijk) offtopic wat vinden jullie van die reclame van SOCOM??? echt grappig, echt lache hoe die gasten zijn geobsedeerd door dat spelletje, dat ie die hamburger vermoord OMG echt lache!!
erhem......1 woord: ONZIN! dan krijg je zeker weten je geld terug van de bank waar jij je creditcard bij hebt......je kunt namelijk ook je betalingen binnen 30 dagen gewoon ongedaan maken bij een CC, dus al houw je je rekening gewoon in de gaten kan er niets gebeuren..... nogmaals....ONZIN, een maat van me is 14 en hij heeft ook een creditcard......(speciaal gehaald voor Live!) hoe kom je bij al die onzin???
Laten we nou geen oude koeien uit de sloot halen, deze thread ging toch om eerste indrukken van PS2 online. Waarom is het enige wat hier gepost word over de Creditcard van Xbox Live. :{ Had tijdje geleden gelezen dat SOCOM last van (vrij veel) lag had in Amerika, maar dit valt dus best mee?