Fifa 2004 gaat ook online bij de launch van ps2 online. Dat heeft EA bekend gemaakt aan OPM2 magazine. Dus dat wordt hetvolgende: PS2 online breedband adapter: 35 euro Fifa 2004 online : 70 euro USB Headset Logitech : 50 euro ------------- 155 euro Lekker duur maar dat heb ik er wel voor over.
damnnn ik hoop wel dat xbox live goeie concurrentie blijft geven en dat er niet te veel xbox users zonder CC overstappen naar de PS2 Maarre hoe zit het met de lag?? Kan je ook met je telefoonlijntje op de PS2 online komen? Enne is die headset in iedere game compitabel?
Maar wat was nou ook alweer het verschil tussen Sony en Microsoft v.w.b. het opzetten van een netwerk? Ik heb volgens mij ooit eens gehoord dat Microsoft het gehele Live! netwerk op poten heeft gezet en de developers alleen de game hoeven te ontwikkelen en dat Sony voor de PS2 alleen een online adapter heeft ontwikkeld en de developers het zelf maar moeten uitzoeken?
Bij ps2 online hebben de onwikkelaars meer vrijheid. En de meeste games ondersteunen de headset. Je kan niet met je telefoonlijntje online meneer Whiskid.
Valt behoorlijk mee met lag. Zelfs in een potje SOCOM met 16 loopt het nog heerlijk soepel. De headset zit niet in het standaard pakket met de netwerk adapter. Hij zit bij het spel SOCOM inbegrepen. De ontwikkelaars zijn dus vrij om zelf te kiezen of ze het wel of niet ondersteunen en ik ben bang dat het niet veel ondersteund zal worden in andere games. Wat dat betreft heeft MS het beter aangepakt.
Nog even over die PSX : wanneer komt hij uit en wat gaat ie kosten?? zit in die psx ook al een adapter? etc...
mja ik denk toch niet dat ik dit ga aanschaffen, misschien als veel games die headset zullen ondersteunen, dan ga ik er nog eens over nadenken, maar die headset is juist een van de belangrijkste redenen dat ik op xbox live zit, online gamen en dan die chat d'r bij deed ik eerst op de pc maar dat is toch minder
Je kan apart een headset kopen. Ik raad aan diegene van Logitech te nemen want dat is een zeer goede en degelijke headset. Ik ga overigens denk ik geen psx ( ps 2.5 ) halen want ik ga de ps3 1000% cker weten halen.