screenies zijn altijd niet zo mooi maar hoe ziet dit spel in het echt uit........... ooooooooooooooooooooooooooooh
deze game ziet er echt geil uit jammer dat het alleen zo lang duurt eind dit jaar komen teveel titels in 1 keer
In het nieuws stond dat Driver 3 deze lente al zou uitkomen is dat zo? Ik dacht eigenlijk pas in november?? En die andere GTA killer "True Crimetreets of L.A." is daar al wat meer over bekend. Komt die echt op 1 maart uit?
Dit spel koop ik me als die uit is. Tot nu toe vind ik het maar zwaar tegenvallen de games die op de xbox verschijnen!
zou je ook kunnen fietsen in dit spel zie namelijk allemaal fietsen. net als in vice city kan je op motors das tog egt bruut hoor beetje wiellies maken op een piaggo
Dit word echt een super goeie game is er al wat meer info vrij waneer die percies uitkomt of word verwacht?
driver 3 word verwacht ooit op de xbox uit te komen zo goed? bij zo'n spel weet je het nooit.... iig not any time soon...
een GTA beater wordt het denk ik niet anders hadden ze al lang mooie pics van knallende gangster en uit de auto geslingerd schorem moeten hebben het zou me verbazen als je ook maar 1 schot kan lossen en dan niet à la GTA grtz
Driver 1 en 2 waren zeer goed. Ik heb hog verwachtingen van deze game. Als ie ook nog live! gaat wordt het een must-have voor mij. Ik wacht geduldig af.....