zit er mooi uit maar hopelijk verkloten ze het spel niet vondt de vorige zo cool en de graphics waren ook al verschrikkelijk mooi
en xbox geeft hem niet meer uit vandaar dat die slagers besloten hebben hem ook op de ps2 uit te brengen
mooi screenshot, maar ik denk toch niet dat ik dit spel zal gaan kopen, lijkt me niet echt iets voor mij...en ik wacht al op een ander spel...het begint met een hoofdletter H, dan een hoofdletter A, dan een hoofdletter... ach vul de rest zelf maar in...
Volgens mij ben ik hier de enigste die nog nooit een Oddworld game heeft gespeeld! Wel van gehoord natuurlijk, maar nog nooit gespeeld...nice screenshot by the way *gaat zich schamen
o jee...ik wist helemaal niet dat EA dit spel ging uitbrengen *houd hart vast* Ik hoop dat ze het dan wel uitbrengen alstie pas klaar is en niet voor de deadline even afraffelen en op de martkt dumpen zoals EA wel met meer dingen doet......voor de rest lijkt het me wel leuk om weer in de oddworld-werled te duiken
munch oddysee was een topspel en exclusief xbox ik ga die karakters missen en de exclusiviteit voor de xbox
lijkt me wel een vette game heb trouwens nog nooit een oddworld spel gehad, maar daar zou nu best wel eens een eind aan kunnen komen
ea leverd hem alleen uit die slagers maken hem en geloof me die laten zich niet comanderen die doen wat zij willen!!!
Ekamentus, ik heb je al eens per personal message enaderd. Post AUB geen nieuws dat al op XBW staat. Zoek eerst, beperk je herposten van oud nieuws. Zeker als je ze post van ander sites, terwijl ze bij ons te vinden zijn is dat niet erg respectvol tegenover ons. Bedankt.