1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste Xbox 360 met Jasper-chipset verschenen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr Xen0, 28 nov 2008.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan maakt het natuurlijk wel uit of die 205W verbruikt of 150W, meer watt betekent meer warmte om af te voeren door de fans. Misschien staan de fans in de Jaspers wel op minder toeren dan de oudere chipsets.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Fans maken net zo veel lawaai :) Tenminste ik merk met mijn jasper 250gb versie weinig verschil met mijn vorige arcade.

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het is in ieder geval wel een hele verbetering met mijn launch box, die zo'n 8 maanden geleden voor het eerst gerepareerd is. M'n nieuwe Jasper elite is echt een STUK stiller. Wel maakt ie een beetje een zoemend geluid. Maar als je je daar aan gaat ergeren moet je je toch bedenken of je niet een ander spel moet gaan spelen, want ik ga meestal zo op in het spel dat ik weinig meer hoor om me heen.

4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    hoe kun je spellen ergens anders opslaan? ik heb ze volgensmij helemaal nooit opgeslagen, gewoon installeren en spelen...

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je ze installeert, sla je ze op op je HDD. Dus is gewoon 't zelfde. ;)

6. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij maakt het ook niet zo heel veel uit als ik alleen zit te gamen zet ik toch mijn geluidsset hard. Maar als mijn meisje aan het studeren is in de huiskamer is het voor haar wel knap irritant. En ik vind het zelf ook vrij vervelend als het geluid zacht staat en ik hoor dat ding zoemen.

Deel Deze Pagina