Dan maakt het natuurlijk wel uit of die 205W verbruikt of 150W, meer watt betekent meer warmte om af te voeren door de fans. Misschien staan de fans in de Jaspers wel op minder toeren dan de oudere chipsets.
Fans maken net zo veel lawaai Tenminste ik merk met mijn jasper 250gb versie weinig verschil met mijn vorige arcade.
Het is in ieder geval wel een hele verbetering met mijn launch box, die zo'n 8 maanden geleden voor het eerst gerepareerd is. M'n nieuwe Jasper elite is echt een STUK stiller. Wel maakt ie een beetje een zoemend geluid. Maar als je je daar aan gaat ergeren moet je je toch bedenken of je niet een ander spel moet gaan spelen, want ik ga meestal zo op in het spel dat ik weinig meer hoor om me heen.
hoe kun je spellen ergens anders opslaan? ik heb ze volgensmij helemaal nooit opgeslagen, gewoon installeren en spelen...
Voor mij maakt het ook niet zo heel veel uit als ik alleen zit te gamen zet ik toch mijn geluidsset hard. Maar als mijn meisje aan het studeren is in de huiskamer is het voor haar wel knap irritant. En ik vind het zelf ook vrij vervelend als het geluid zacht staat en ik hoor dat ding zoemen.