1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste Xbox360 spel?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Unrealer, 31 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    De titel zegt het al!

    wat is een goed eerste spel

    - moet minstens een paar weken mee gaan ( gameplay )

    - moet er next gen uitzien of te minste bloed mooi ( grafisch )

    - Co-op zou leuk zijn hoeft niet

    - moet via LIVE te doen zijn, mwa niet echt maar is wel vet

    dat was het zo wel wat denken jullie? ( oblivion haal ik zkker maar een ander spel? )
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2.....

    Zeg eerlijk dat ik nooit van dat soort spellen hield. Toch overgehaald door vrienden.. En ik zeg je dat het verslavingspercentage op 110% ligt :)
    Je hebt alleen de pech dat het spel nu inmiddels 4 maanden uit is en als jij als "leek" online komt te gamen je tegen allemaal doorgewinterde gamers speelt. Ze zullen je slopen :p
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    * Niet de bedoeling eigenlijk...om hier een topic voor te maken.

    Maar ik zou eens wat reviews lezen, meaby bij andere mensen in je omgeving kijken.
    Men heeft hier namelijk allemaal een andere mening! En ze kunnen JOU niet gaan vertellen welk je spel moet halen.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kameo en PDZ :9

    En volgende week Top Spin 2. en ergens in mei rockstar's table tennis.
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ghost recon 3 voldoet aan jouw voorwaarde. Met de SP(als je hem niet te snel uitspeeld)Normal en Hard, heb je wel 2 weken fun. Daarnaast kan je ook nog eens CoOp en online is ook leuk
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alle games zijn geweldig .. we kunnen niet voor jou beslissen .. dus je moet zelf de keuze maken .. je kan een aantal demo's downloaden en deze eerst even testen ... de meeste top games hebben een demo ... dus ga demo's spelen!

    Verder word dit een opsom thread .. met weinig toegevoegde waarde
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey en welkom op het forum. Je hoort het eigenlijk al van sommige members, threads over "welke game je moet kopen" gaan vrijwel onmiddelijk dicht hier. Het zou een zooitje worden als iedereen hier om advies kwam vragen, bovendien is dat heel erg subjectief. Reviews geven je meer een duidelijk beeld dan de meeste members hier, je zou op de frontpage eens kunnen kijken of op websites zoals gamerankings of IGN. Dit topic gaat op slot, verdere uitleg waarom staat in de [faq]FAQ[/faq]. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina