ja en die heb daar ff gespeeld ik vond het echt een super game al zeg ik het zelf die ga ik dan ook meteen halen de 31ste p.s ik sta ook op de foto 2 keer met dat rode t-shirts met witte letters haha
Ok, morgen voorspel ik Marius als één van de winnaars, wie de tweede winnaar wordt moeten we nog even afwachten. Ik denk dat het hele event gewoon doorgestoken kaart is.
Men wordt hier corrupt Jullie hebben dat spelletje zeker al eerder gespeeld, daarom winnen jullie hahaha Misschien dat jullie ook op de foto's de namen kunnen zetten, weet iedereen gelijk wie, wie is Gefeliciteerd winnaars!
Tgg kom net thuis van het Event gevolgd door Ajax Dubbelslag Mooi georganiseerd daarzo, leuke races, finale gewonnen. Cole Trickle is ook door en reed net als mij een strakke race. Verder spijtig dat Guus niet kon winnen Guus het spijt me voor je Edit: Ik heb trouwens niet de kans gehad om de game eerder te spelen bij ons aller Mirik hoor
Leuk deze events trouwens, maar is het niet mogelijk dat zoiets naar het midden van het land gaat? Ik kom uit Limburg en ik ga dus niet naar noordholland ofzo om even te gamen zeg maar. Mensen uit Groningen doen dat ook vast niet. Ik denk dat de provincie Utrecht de perfecte plek is. Lekker centraal in het midden van het land. Komen er meer op af en wordt het vast nog leuker want het ziet er super gezellig uit op die foto's. En waar haal je zo'n petje van Xbox Live vandaan? Ziet er erg mooi uit. Kon je zoiets maar op een NL site bestellen, spulletjes van Xbox.
De Telegraaf Nieuws van Woensdag 22-10-2003 te Amsterdam FRAUDE BIJ PGR2 TOURNAMENT Deze week zijn de wedstrijden van de nieuwe Microsoft game: Project Gothem Racing 2 van start gegaan. Vele leden en moderators van een nederlandse xbox website hebben hieraan deelgenomen. Na de eerste 3 dagen te hebben doorstaan bleek dat moderators veel prijzen hebben gewonnen. Vele mensen vragen zich nu af hoe dit mogelijk is. Deze zaak wordt grondig onderzocht en zal worden nagekeken op de fraude van de moderators.
Je kan mijn XboX live petje krijgen als je wlt, draag het toch niet Gratis, als je me een gefrankeerde envelop opstuurt.
*kuch* valse bescheidenheid *kuch* Of hebben we nog andere race-natuurtalentjes in de poule? Ik dacht van niet... (Ik blijf erbij dat ik derde word )
Waarom geloof je me nu niet... Geloof me, op Marius na heeft iedereen gelijke kansen... Bovendien heb ik op dit moment nog een slaapkater, ik kan niet vroeg opstaan.... Dus eens kijken hoelang eroverheen gaat voordat ik ècht wakker ben.
*wilt ook petje,En Neon Xbox live ding Maar verder succes allemaal. Ik kan helaas niet komen. Is te verweg!
Het was top vandaag. Volgens mij was het Eckie, die ik hard ownde in de laatste bocht voor de finish, waardoor hij niet naar de laatste 4 ging MWHHAHAHA! Het viel me mee hoe slecht ik was dus In de dagfinale had er ook nog meer ingezeten, maar ik was op Han aan het naderen en toen werd ik eruit gehoerd door euh... Een mysterieuze gamer En toen was het afgelopen. Helaas Wel cool, dat we ook nog top spin konden spelen. Dat smaakte ZEKER naar meer!