1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste zes winnaars PGR 2 event!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 22 okt 2003.

1. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft Marius zo veel kans dan? Heeft hij het spel al eerder gespeeld, en over de racetalentjes, ik zal mijn best doen.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Marius is gewoon een goede gamer. Ik weet niet of hij echt voordeel heeft van zijn ietwat extra uurtjes die die er laatst in heeft kunnen pompen. Ik bedoel, het niveau van 'ons' potje was ook zeker niet slecht. Geen newbie gekloot iig.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Marius en Hantheman zijn beide eerste geworden en door naar de finale :+ ... voorspelling kwam uit en d.l. was een fiasco ... fardo ook trouwens

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik dacht dat je ging bieren?

5. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben het dus al eerder gespeeld, das wel minder, hebben jullie voorkennis

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vast niet. Maar iemand, bij voorkeur ikzelf :), moet jou toch van je 2e Xbox le gaan afhouden :+. Zou dan ook wel willen zeggen dat jij de te kloppen man bent. Wil ook zo'n avatar :D

7. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    haha, das waar, maar ik heb het nog niet lang kunnen spelen, zij wel

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vrijdag is het bokbier feest en dan ga ik zeker Bieren!!!!!!!!!

<-------- www.pint.nl

9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Toen ik Han even aan de tel had hoorde ik me toch een aantal keukenmeiden.... 8)

Ik herkende; Eckie en Mike en Fardo bleek ook wat te lullen :cool:
    Klonk heel gezellig....:)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe klopt maar Mike was aan het zingen volgens mij :cool:

11. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit over?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Over de gebeurtennissen van vandaag ... Oja Marius zei dat hij een appeltje met je te schillen had :cool:

13. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat zal wel, kom maar op zou ik zeggen, ik denk alleen wel dat hij wint, maar dan gaan we gewoon naar het volgende tournament, of misschien kunnen we nog een potje deahttrow spelen.

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Fiasco? Wel te stellen ja, mijn trots is gekrenkt! Maar Han heeft dan ook al wel abnormaal veel geluk de afgelopen week... :)

Ik daarentegen niet... net vertrokken vanuit Amsterdam, stopt de trein in Duivendrecht met het bericht dat er een technisch mankement is met één van de deuren. Uiteindelijk wordt iedereen verzocht uit te stappen en pas n klein uurtje later had ik weer een andere trein...

15. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

jaajaaaa ;)

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Marius heeft nog die baan, nog die auto eerder kunnen proberen en ze rijden allemaal anders. Denk dat dat niet eerlijk is om te zeggen dat hij daar veel voordeel aan heeft.

Ikzelf heb al vele uren vele auto's in het spel kunnen gebruiken hier op kantoor, dus IK heb echt traning om 't zo te noemen.

Besides kan moeilijk zeggen dat hij niet mee mag doen omdat hij paar minuten heeft kunnen spelen, jij hebt dat toch ook kunnen doen.

Plus, marius heeft heel veel geofend in Moto GP, en kan simpelweg 'racen' daardoor, in welke racespel dan ook zal hij dat kunnen gebruiken,

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Eastmaster en Fardo:

Heb meer foto's maar op dit moment geen hostruimte.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kewl ... was een toffe gast die eastmaster :)

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    :'-( Ik kan niet op de finale komen.

Maar was wel cool vandaag, k had echt niet gedacht dat ik nog 2de zou worden :)

Xal toiletboy ff pmen of hij voor mij kan racen

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het was gezellig gisteren! Vooral die 'race' naar huis met Mirik, Eckie en Eastmaster in de auto ging erg hard, en snel voorbij... NOT! We hebben er 3 uur over gedaan om vanuit A'Dam in R'Dam te komen :'-(

Gelukkig ging het racen op de virtuele autobanen me beter af. Op 1 'testpotje'na, die Mike vlak voor mij won na een hele mooie beuk in mijn linkervoordeur heb ik alle races gewonnen. De 2 officiele races met 12 en 10 seconden voorsprong geloof ik. Ik weet niet of iemand anders zijn snelste rondetijd nog weet, de mijne was geloof ik 1.02.2.

Gefeliciteerd Han met je 2e plaats. Erg jammer dat je er niet bij kan zijn :eek: Mike had een harde kluif aan je en trok aan het langste eind (hij was daarna wel een beetje stil... al feliciteerde hij ons gelijk).

[​IMG] 4u Mike ;)!

Eckie haalde de finale net niet na een zinderende race in de voorronde, toiletboy wist hem net van de 2e plek af te houden terwijl Eckie toch zeker niet minder snel reed.

Vanmiddag dus de finale! Ik heb er zin in.. al voel ik me vandaag absoluut niet fit, dat gaat vast over als ik eenmaal die controller in mijn handen heb.

Tot later vanmiddag!

Deel Deze Pagina