1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste zes winnaars PGR 2 event!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 22 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
  2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    What the hell Mirik 8) Damnit ik dacht al dat ik aangeschoten was nu maar nu zie ik zelfs 4dubbel :D Whaha ik heb wel gewonnen, ben benieuwd of ik die LE nog aan zie komen :)

Nordschleife coole baan gek :) Eerste stukkie lastig, maar daarna toch vol op de routine he ;) Ik reed een goede inrijronde en was al eerste daar. In de race liet ik de anderen al een beetje mekaar opfucken en toen ging ik erlangs. Uiteindelijk 20 seconden op Marius! Deze game gaat me lang, héél lang bezighouden :cool: Cool event.

edit: misschien nog ter uwe informatie en inwrijfing wat ik allemaal heb gewonnen: Project Gotham Racing 2, Crimson Skies, Xbox Live Pet, Xbox Sweater, Xbox Pet, Xbox Jas, Xbox/Robbie Williams T-Shirt, Xbox Tas. Verder was het eerst een misverstand, maar ik kreeg beloofd dat ik een XBOX LE toegestuurd zou krijgen :) Thanks allemaal en Mirik congratz met je persoverwinning!

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    :+.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    INVASIE VAN DE GERBO'S

5. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
  6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Be Afraid, be very afraid!!! 8) Hehe wat hevb jij gewonnen Mirik?

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    VERZOEK OM MASTERCHIEF WEER OP TE ZOEKEN!

:+

naja gongratz!!!

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben MasterChief_007 hoor :9 _O_ O-) en niet MASTERCHIEF 8)

9. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze ook zoiets gaan organiseren met HALO 2!!!!
    Dan own ik jullie pas echt! 8)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Een bek0r! :+ O-)

11. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Zozo toe maar :9

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mirik is very lief, hij heeft wat van zijn prijzen aan anderen geschonken. Zo heeft hij een spel aan iemand weggegeven en een LE Xbox aan iemand anders om op de achterbank van zijn auto te monteren. Hulde! _O_

En Gerbo? Je was gewoon niet bij te houden op de Nordschleife.. al had ik het je op welke andere baan erg moeilijk kunnen maken, dat neemt niet weg dat jij ons overklaste in de finale. Petje af! (zo'n Xbox Live petje ja :+)

Maar weest niet bevreesd, ik ga jou nog vaak challengen op Live! ;) Ook congrats aan Cole Trickle en Master Chief die waardige tegenstanders bleken vandaag. De nordschleife is totaal niet mijn soort baan, wat ook wel bleek. In de halve finale voelde ik me lekker thuis in Chicago, maar op die duitse race-baan ging het me duidelijk een tandje te hard.

Genoeg gezeurd, ik ben een gelukkig man. PGR2 komt eraan... need I say more?

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    No, you've already said too much! Mlah! :p

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Felicitaties aan Gerbo, Marius en alle andere prijswinnaars! :)

Jammer dat het werd georganiseert op doordeweekse dagen (het lot van een wekend persoon), maar bij een volgend tournooi (?) wil ik ook proberen erbij te zijn... ;)

15. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    En zo'n toernooi dan hopelijk wat centraler in het Land gelegen O-)

16. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of dit echt goed nagekeken is :9

Ik ben tweede geworden bij het persevent waar Mirik heeft gewonnen. Niet gek na al dat oefenen :9

Anyway, het was een leuk event, alleen jammer dat ik PGR2 niet meekreeg. Volgende keer is iedereen voor mij }:]

17. Draxi

Draxi GamemaG

Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe je netjes BDT. Maar goed wij hebben dan ook vaak Metropolis kunnen spelen op de Dreamcast (voor mij nog altijd het origineel). Helaas kon ik niet komen want kreeg geen vrij, maar goed dat komt door de "drukke" periode (game seizoen is begonnen). Had natuurlijk ook te maken met release van Fifa 2004 want elke shop moet die game hebben en continue bij bestellen. Beetje jammer als je het aan mij vraagd want een spel als Pro Evo 3 is vele malen beter. Nu maar hopen dat die daadwerkelijk op de Xbox gaat verschijnen. Ik hoopte eigenlijk op officiele verklaring bij de XO3 maar zat er niet in. In een interview is er wel gesproken over een eventuele Xbox versie...

Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  18. M3GA D3ATH TDH

M3GA D3ATH TDH THA UNREAL MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    omg wa sta k verneukt op die foto..
    was er vrijdag nie want toen was k op vakantie :mad:
    mar verder alle andere winnaars nog gefeliciteerd..
    ( beetje laat majah )

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat was ik ja... :mad:

Als ik jou was zou ik op komende xbw-events maar goed oppassen voor honkbalknuppels die onzacht in jouw richting bewogen worden... :p

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaa, gruwwlijkk !! :D:9

Ik ben benieuwd naar wat meer foto's, dus als iemand nog foto's ervan heeft wil ik die graag zien :)

Deel Deze Pagina