@ Badkiller, welke masterchief bedoelde jij? En Marius die baan lag mij ook niet echt, maar heb niks te klagen. En Gerbo, wel vet dat je trouwens toch nog een XBox LE krijgt, die hoort er gewoon bij vind ik. Veel succes allemaal, cu at the next tournament! Gaan jullie nog naar Soul Calibur 2 tournament?
Jep ik hoop hem nog te krijgen ja Voor het kijkplezier heb ik nog een paar foto's die een vriend heeft gemaakt:
Dat ding MOET ik hebben !!!!!! verder jammer dat ik er niet bij kon zijn!. maarja, hopelijk wel bij het gamexpo!
Beetje domme vraag, niet? Ik denk niet dat je de titel al voor de release datum in je handen zult hebben.
Nou niet helemaal. De heren van MS hebben destijds sterk de indruk weten te wekken dat de winnaars de game misschien een aantal dagen voor de release zouden ontvangen. Maar daar kan je dan mi beter niet vanuitgaan. En je, als die dan toch eerder mocht komen, laten verrassen...
Het spel zou vorige week al opgestuurd zijn, dat is mij verteld. Hier is die echter ook nog niet aangekomen...
Ik heb em! Net even mijn zus gebeld en die zegt dat hij binnen is. Ze heeft mijn pakketje uitgepakt en er zit PGR2 in. *vliegt naar huis* Tot later vandaag op Live
AHWHHWHAA Marius Damn ik hoopte hem gister al te krijgen... Balen dat el posto hier altijd later komt... Checken offie er lig als ik thuis ben van school can;'t wait
w000t..ik ga NU bij de brievenbus zitten wachten//ghegheghe..see ya @ live gerbo..nu wil ik wel van je winnen... /edit HIJ IS BINNEN!! Marius en gerbo en diegene die hem al hebbem, voeg me gamertag ff toe ok? later
Ik heb hem ook binnen, ik moet alleen toetsen leren maar vrijdag, gaan we het nog een keer uitvechten!!!!