Nee er is zeker wel contact, en de leden die er nu zijn waren er al voordat er uberhaupt contact was tussen ons en steelseries/turtle beach @ Armada: Waar staat dat ik/wij ons ''pro'' voelen of zeggen?
Het staat in je goedkope logo. Ik zeg ook niet dat jullie je bestaande members ermee gelokt hebben, ik heb het idee dat jullie met deze onzin over Turtle Beach en Steelseries de subtoppers proberen te verleiden om jullie clan te joinen.
Lethal 15:29 http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=123300 15:30 klopt dat? dat aquila aardig is? 16:16 lol is bullshit Lethal 16:17 okee thanks 16:17 haha snap je de opzet? wij hebben nooit gezegd dat we gesponsord zijn door TB maar dat er contact is dat betekent dus niet dat we het AL ZIJN! ga a.u.b. niet dom komen praten
ze zijn slechthumeurig misschien maar of zij vonden jou gewoone en beetje slecht waardoor jij boos bent aangezien de helft van qG.Serenity.
Ik zeg steeds: Pass the ball, so we have a scoring chance. En dan zegt hij: DAT JIJ NIET KAN SCHIETEN, enz. En ben niet slecht.
Ik weet met wie Steefie praat op msn.. En geloof me, als er 1 iets over Turtle Beach is het die gast. Moet ik meer uitleggen of snap je dan wat voor persoon het zou kunnen zijn. Kleine Tip hij noemt zichzelf ookwel Gucci
Bestaat dat contact uit een Hallo en doei? Of is er ook al wat onderhandeld, zou er graag wat van zien , aangezien een insider van Turtle Beach vertelt dat het klinkklare onzin is. Om nog maar van Steelseries te zwijgen. En als je alleen nog maar in contact bent, hoe kun je dan zeggen dat je nog de "puntjes op de ï" moet zetten?
Binnenkort dan maar weer even? @Wildsurf Ik ben een nerd ja je weet zo weinig over me dat je niet kan eens kan oordelen. Zulk soort opmerkingen kan je beter voor jezelf houden