je kan met redeem code ... kan je je abbo upgraden .. dus je kan je huidige gamertag gebruiken ... aanrader want je hebt immers een gamescore opgebouwt
Ik ben een enorme n00b, maar ik kom ergens niet uit. Ik wil een XboxLive account aanmaken en m'n prepaid kaart/ gratis 1 mnd. activeren. Als ik een account aan wil maken vraagt 'ie naar de laatste 4 cijfers van een credit-card, m'n volledige naam, telefoonnummer en postcode. Wat ik hier ook invul, ik krijg een foutmelding. Nergens kom ik bij het scherm 'Redeem Prepaid Card or Promotional Code'. Iemand een oplossing? Mijn dank is groot
Zo'n mailadres heb ik wel, maar ik kom niet eens tot een scherm waarbij ik een mailadres moet invullen.
ik ga wss morgen een 360 halen, maar wilde eigenlijk gelijk aan de slag gaan, maar zie nu dat je 18+ email moet hebben, maar wacht wel ff tot dinsdag anders, want dan ben ik 18 dus is mn huidige adres ook gewoon goed, maar als ik m morgen koop die 360, maar pas dinsdag dat live activeer, gaat die maand toch ook pas in vanaf dinsdag of zie ik iets verkeerd? Grtzzz