1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eidos verlaat GC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kane, 6 sep 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat Eidos met betrekking tot de winst en verlies beter op de hoogte is dan jij dat bent. Eidos wil winst maken, net als ieder bedrijf, en als dat niet gaat dan stop je met die activiteit. Lijkt me vrij logisch eigenlijk.

2. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    wat dacht je van TS2 paul? dat is ook van Eidos.

Voor het geval je het nog niet door had, Hitman2 en TS2 zijn op alle platformen precies hetzelfde.. het zijn allemaal directe ps2 ports..
    En voor het geval je het ook nog niet door had.. zijn de GC spellen zo'n 10 eurotjes goedkoper.. Er is dus totaal geen verschil tussen deze games op de verschillende platformen... en wat laat je denken dat de Xbox games meestal beter zijn?

AAAAAAARGH, hoezo kortzichtig...

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    halllloooowwwww!!
    de graphix!!!|:- en dan zijn er mss nog meerdere verschillen....:{

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kortzichtig? ik heb hier de GC en de xbox staan, en mn buurjongen heeft de PS2 staan....ik heb zat games op alle 3 de consoles gespeeld en op de xbox ziet het er beter uit, speelt het fijner (hoewel dat natuurlijk voor iedereen anders is, maar de xbox controller ligt mij beter) en is het geluid mooier (voor games die 5.1 ondersteunen)...als ik dus de keuze heb tussen een game op de GC of de Xbox haal ik em zeker op de xbox....dus als Eidos stopt met GC games omdat ze hier niet genoeg aan verdienen kan ik daar niet mee zitten....

En met "hoeveel mensen lopen er hier rond zonder xbox" doelde ik op wouters antwoord op fardo...ja, in de wereld zijn er zat mensen zonder xbox, maar op deze site zullen de meeste mensen het spel liever op de xbox dan de gc hebben....

5. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    nogal logisch.....

de site heet niet toevallig >xbox< -world.nl

;)

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daarom slaat wouters antwoord op fardo ook helemaal de plank mis....aangezien Fardo ervan uitgaat de meeste mensen op een xbox site een xbox hebben, maar deze discussie gaat niet over welke console beter dan de ander is of zou zijn....of wie er allemaal op een xbox site komen.

't gaat er hier om dat Eidos geen GC games meer maakt...

7. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    voor het geval je het nog niet door heb is er een verschil in graphics bij een directe port zoals MOH, TS2, Hitman2 en noem maar op... en ik kan het weten.. want ik heb een GC en mijn broer een Xbox..

De GC heeft ook 5.1 sound.. dus das bull... De classic Xbox controller is gewoon crap.. de S is veel beter.. maar in vergelijking met de GC controller wel degelijk een schim...
    En dat het jou geen zak kan schelen dat eidos stopt met GC games kan ik misschien wel begrijpen.. al vind ik het een beetje aso t.o.v. de GC gamers..

btw.. ik denk toch dat je wel een beetje blij mag zijn dat hier ook want niet Xbox fanboys rondlopen.. dan hou je toch nog een beetje contact met de realiteit dat de xbox niet alleen is..
    sorry dat ik het zeg hoor.. maar ik vind dat je een beetje weinig respect vertoon t.o.v. de niet xbox gamers... en dat nog wel voor een moderator..

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    het verschil in graphics van een ps2 port tussen GC en Xbox is niet zo groot.. er wordt weinig/niets aan verandert (MEESTAL) en de betere hardware zorgt voor wat scherpere textures enzo.. maar aangezien ze van de ps2 komen maken zowel de Gamecube als Xbox daar ongeveer hetzelfde van..

@ Kane..
    je opmerking over kortzichtig was niet echt gepast eigenlijk hoor.. misschien gewoon verkeerd geïnterpreteerd ofzo want de reden dat ik Xboxworld boven andere fora verkies is juist OMDAT men hier helemaal NIET kortizichtig is (over het algemeen)..

en ik heb dus wel een game van Eidos heeft Kane me verteld.. namelijk Timesplitters 2.. dus bij deze, dood aan Eidos..

Laatst bewerkt: 7 sep 2003
  9. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen van Eidos geven geen games uit voor het plezier, zij moeten ook eten. Ze maken sinds kort weer winst, dus ik denk dat ze dat ook zo willen houden. Als jij de baas bent van Eidos, dan zal je zeer waarschijnlijk ook zo denken.

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmmm.... het laatste nieuws is dat na Eidos, CodeMasters en Akklaim nu ook Atari (Infogrames) niet langer games meer zal uitbrengen voor de GameCube. Dit betekend o.a. geen Driver 3 en Terminator 3 meer voor de Cube.

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    driver 3 zou sowieso niet uitkomen voor de NGC, dacht ik...

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je naar je bron vragen? Had altijd het gevoel dat Atari games het wel goed deden op de cube. Zou zonde zijn als ze hem nu ook al gaan opgeven.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben misschien een beetje voorbarig met m'n nieuws aangezien er nog niet officieel is gereageerd door Atari zelf, maarja dit soort geruchten zijn er niet voor niets. We zullen dus nog even moeten afwachten op Atari zelf.

klik

Deel Deze Pagina