Eigen halo2 montage, check!

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 18 mei 2005.

1. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    wtf welke ruzie heb jij het over?:confused: kheb net 1 post gemaakt man...

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel een rlxte montage.
    Ik zou alleen iets meer variatie erin proberen te doen door bv. iets meer verschillende wapens enzo. Ook vond ik dat je soms net iets te lang door ging met 1 shot, ik bedoel hiermee dat ik het niet boeiend vind hoe en waar jij je schild gaat opladen. Dus iets eerder knippen dan. Maar voor de rest egt een vet filmpie en ik vond de muziek ook tof. Welke nummer waren dat trouwens??? :D

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Xenon, nee maar die andere reactie was best uitlokkend, dus had verwacht dat je er weer op in zou gaan.
    Blackhawk EM,
    De eerste was Linkin Park- Faint
    En de de tweede Breaking benjamin-Halo2

4. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jij ka ndr cker wat van m8 _O_ _O_ . ik kon eerst ook wel aardig snipen. maar zo goed 8) . NEVER!!

5. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Aangezien men 2de thread gesloten werd, zal hier verder gegaan moeten worden, probleem is dat montage 1 niet geupload meer staat, omdat ik geen fatsoenlijke host kan vinden. Als ik er 1 heb, is het vaak een link dat een ander persoon deze kan verwijderen van de site.

Dit is dus mijn 2de montage:
    http://www.xiruz.teamhalo.co.uk/upload/samzooi22.wmv
    Commentaar(mits goed beargumenteerd, gewild), tips wat beter kan etc..
    Dit is in feite begin van een grotere montage, precies naar dit deel komt een glitch, en dan weer meer kills, maar dat werk ik later nog wel, kijk maar wat je er tot dusver van vind..

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  6. pls_devil

pls_devil Guest

welke muziek is da?

7. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Hoobastank - Out Of Control
    Wordt bij veel halo montages gebruikt, maar vind de muziek nu niet het belangrijkste om orgineel in te zijn, bij de 'final versie' zal ik wel iets orgineels nemen waarschijnlijk ;)

8. Ruud

Ruud Guest

Voordat ik je filmpje kijk, waarom gebruik je niet de service van rapidshare?

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Het is een mooi filmpje maar wat meer afwisseling zou leuk zijn. Ik zie namelijk alleen snipe-kills op een paar battle-rifle kills na. Wat meer acties zou leuk zijn vooral als je een langere montage gaat maken.

10. Ruud

Ruud Guest

Idd, en wat meer rust in je beeld en montage is ook wel fijn. Take it easy, zo veel kan je brein toch niet verwerken ;)
    En die muziek... Ik weet dat 'ruige' muziek het filmpje ook wat ruiger maakt, maar in dit geval vind ik het irritant herrie-achtig worden. Heeft ook weer met de combi met het beeld te maken, net iets too much.

11. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    De muziek word te veranderd, vind het zelf ook wel iets te ruig, aangezien het filmpje niet totale ownage is in de zin van killtaculars etc;)
    En wat voor mooie kills kan je in halo nog maken behalve sniper/plasma?
    Rapidshare was mij iets te traag, en had verwacht dat Jaap, de jongen die zijn provider used om dit voor me te hosten, deel één er gewoon op liet staan:)

12. PureMaximus

PureMaximus Guest

jammer dat iik dat filmpje al gezien had op www.halo-pro.com tog goed btj dinge ertusse gegooit

13. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe kan je die daar gezien hebben, aangezien Ik hem daar niet heb gepost, Of een m8 van mij heeft hem gepost, of iemand doet zich voor als mij, hopelijk het eerste. Heb je mischien een link voor me waar dat filmpje staat, en is het montage 1of 2...

14. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey pro, ik heb je nog nooit op halo 2 gezien. Ik wil wel eens weten of je echt zo goed bent. Is het goed als ik je aan mijn friendslist toevoeg

15. Destroy

Destroy Guest

volgens mij speelt hij alleen op xbc want er bestaat geen pro_0 op live O-)

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik had ook al gekeken en kwam ook op nix uit :). Maar kijk is wat der aan het einde van het filmpje staat ;). XBC

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk filmpje, maar kijk maar eens een dagje met mijn broer king tuur mee :9

18. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Jawel speel puur XBC, i.v.m. credit card maar zijn ook genoeg gasten die live EN xbc spelen, het doet er natuurlijk wel voor onder maar geen wereld van verschil.
    Alex V, heeft hij een eigen montage<-- hier kan je niet iemand zijn skills vanaf leiden, maar wel altijd leuk om te zien:)

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    whaaah! die gast kan aimen! wejoo :D
    rushen met sniper...zeker lekker filmpje hoor :9

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nogal onorginele keuze qua muziek, dat is al minstens de derde keer dat ik dit lied voorbij hoor komen in een montage. Raaktje je dat zwaard überhaupt wel op Lockout in het begin van de video? Beeld was al zwart voordat je het kon zien.

Verder wel leuk, maar unzoomed snipen is al sinds de eerste Halo 2 montage (en sinds bijna iedereen het al redelijk kan) niet meer zo interessant. Paar maanden geleden was hij een stuk indrukwekkender geweest.

Maar wel knap gedaan hoor.

Deel Deze Pagina