Daar kan ik nog eens wat van leren. Snipen op hoge snelheid was niet mijn sterkste kant. Was zowieso al geen bikkel in deze game.
Ik vind dit filmpje vetter dan de vorige, maar wel jammer dat je een paar vette kills eruit gelaten hebt, en dat er nu nog minder variatie is. Ik vind de muziek wel vet erbij passen, maar je zou idd zoals jij zelf ook al zei nog wat meer brute acties toe moeten voegen.
Heb je trouwens ook een link naar een filmpje waarin jij en pluto samen 2 bekende gasten op connect ownen ergens staan, want pluto had het daar een paar keer over en ik ben wel benieuwd geworden eigenlijk
Die game tegen Tmk concerta en TMk eskiya(Concerte en badfellas dus op XBC) Nee die heb ik allang weggegooit, wel gewonnen maar was niks speciaals aan..
Die muziek vind ik een beetje basic, op een gegeven moment let ik er niet eens meer op. Verder zijn de kills wel dope, maar moet er meer variatie inkomen..Splatters vind ik erg dope maar verder is er niet echt veel orginele troep. Verder vond ik de manier van montage wel goed, beetje chaotisch misschien maar door een zwart scherm ertussen is dat idd op te lossen. Wel cool iig.
uhm.... jah. uit 5 verschillende games zeg je??? hoezo heb je dan iets van 5 verschillende gamemodes op 2 verschillende maps dus een totaal van minstens 9 of 10 games ofzo. En dan misschien nog wel meer want mss dezelfde gamemodes op dezelfde map gespeeld, nie al te stoer praten hè . Mar wel grappig filmpie.
Aan stoer praten heb ik geen behoefte, maar gamen met 1 dezelfde groep mensen noem ik al vlug 1 game, maar wil ze gerust de volgende keer ze precies voor je tellen hoor En alles opgenomen met een Pinnacle PCTV Stereo kaart, kwaliteit kan veel beter maar dan kost het iets van 10 mb per minuut etc, daarom is de kwaliteit nu veel minder, even geconvert naar WMV..
Om te beginnen moet je een connctie maken, dat kan met een composiet aansluiting, zelf raad ik aan om ook een splitter te kopen zodat je beeld tegelijk op je tv hebt en ook op je pc. Vooral met TFT scherms krijg je veel delay, en kan je niet fatsoenlijk meer gamen( uit eigen ervaring..) Verder heb je natuurlijk een programma nodig, om op te nemen is Windows Movie maker goed genoeg.. Startmenu>Programma's>Bureau accesiores>Windows movie maker Bestand>Opnemen, kies dan overige, dan opnemen voor breedband met de zo hoogst mogelijk aantal KB per seconde. Houdt er ook rekening mee dat de kwaliteit op je monitor altijd minder zal zijn als op je tv scherm, aangezien je Monitor van je pc scherper is, ziet het beeld er onscherper uit. Verder kan je het nog Editen met een speciaal programma, maar daarvoor kan je verder contact me opnemen via een PM of op XBC zelf..
Thanks Dit filmpje wil ik binnenkort afmaken( wordt waarschijnlijk een montage van 4 minuten afgewisseld met fun uit halo zoals glitches etc..) Maar ik wacht eerst af op mijn ADSLverbinding die binnen een week binnen zou moeten komen volgens de voorgestelde levertijd.., daarna is het weer record-, edit- tijd
Je hebt het over upload ruimte voor je filmpje? Als je echt kwaliteit wilt kost een filmpje al een mb per seconde minstens, voor mijn filmpje dat nu 6 mb is, zou dat ongeveer 120 mb zijn. Prioriteiten stellen kerel