Ja dan is inderdaad wel een probleem, ik kan vooral produkten regelen uit china (familie ). Maar wel dvd's audio en subtitles wordt wel n probleem. Ik denk op dit moment zijn er echt genoeg shops voor dvd's en cd's ik denk vooral bol.com geniet van zijn naamsbekendheid en ook kwaliteit.
Maar kleding heb ik echt niet veel van gehoord, dat mensen ff op internet kijken en dan willen bestellen. Maar er is volgens mij nog steeds niet echt een shop voor kleding zoals je die gewoon in de winkels kopen zoals hm zara mango(vrouwen) espirit. Je hebt wel veel van die wehkamp type kleren heel basic en meer voor mensen in de 40. Over het algemeen internet mannen jongeren meer en kopen ook sneller iets omdat ze daar wat gemakkerlijk en handiger mee zijn. Maar iets in de trend van street/fashion kleding verkopen met gewoon designs of merken van hm zara bijenkorf diesel replay espirit etc. Zal dat goed doen? Jongeren internetten steeds meer en daar zit toch wel toekomst in als je daarop gaat spelen.
Merchandise is toch uiteindelijk voor een specifieke groep, fans van bepaalde type media. Wat ik eigenlijk wil hebben is zo n groot mogelijke groep, varieriteit maakt niet zoveel uit, dus zowel mannen vrouwen kinderen jongeren. En een hoog koopkracht, kom ik toch uit op jongeren. Maar dan zit ook weer in wat voor type groep jongeren je moet hebben dan ook daadwerkelijk iets kopen zoals, ''jullie'' xbox stuff gameconsole en gadgets games dvd. Maar er zit nu ook een ontwikkeling dat alle ''type'' jongeren de mogelijkheid hebben op internet, grootste groep zijn mensen die alleen msn'en en mailen etc. En daar zit ook volgens mij een grote groep die achter merk kleding zitten etc. Daar zit toch wel wat in?? adviezen zijn welkom
Laatst bewerkt: 19 okt 2004