1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eind Gamecube inzicht...???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X-Sarbon, 15 apr 2004.

  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt niet door de price drop. Als de Xbox nu ineens 100 Euro zou kosten zou die ook niet verliezen aan populariteit, maar zou het juist toenemen. Het ligt aan het gamesaanbod. Noem jij is 5 spellen die op de GC de laatste tijd een beetje goed waren en ik becomplimenteer je, want die zijn er niet! De enige GC game die dit jaar uitgekomen is die nog een beetje in het rijtje "toppers" past is Final Fantasy: CC, voor derest middelmatige games en vooral t r o e p. Dáár verliest de Gamecube populariteit aan.
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Final Fantasty is bar slecht verkocht door dat hele GBA/conncectivity element wat het erin heeft gekregen......
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Door nou bij 2 consoles van Nintendo hetzelfde te hebben meegemaakt, neem ik hierna geen Nintendo console meer, niet als ze op deze manier door blijven gaan. Ik heb tot nu toe alle Nintendo's, dus ik beschouw mezelf best wel als een Nintendo fan, maar als dit zo door blijft gaan, dan ga ik echt naar de PS3 of de Xbox 2 in plaats van de Gamecube 2.
     
  4. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Langzaam maar zeker komt de einde van de NGC in zicht. De NGC heeft gewoon de minst goede games van de Big 3. 90% van alle games voor de NGC is gewoon voor kleine kinderen bedoeld.
     
  5. Axis

    Axis XA owner

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo'n pure xboxfanboy die dit soort opmerkingen maakt. Is Eternal Darkness neit eng genoeg? Of resident evil dan? Metal Gear Solid: The Twin Snakes mischien? Zoveel bloed. En ga me niet zeggen dat Halo agressiever is want die kan je over een lijn trekken met Metroid Prime ook al zijn de omgevingen en guns enzo anders en gameplay. Het is en blijft aliens knallen.

    Nintendo moet het idd beter gaan aanpakken en ik denk vooral op internet gebied. Zij zien er geen toekomst in, nou IK WEL! En velen met mij. Een potje f-zero of mario kart online zou echt gaaf zijn.

    @Bary NL probeer jij jezelf te verdedigen ofzo dat jij een miskoop met je xbox hebt begaan? Daar lijkt het iig op. Ik vind de xbox ook zeer goed hoor en heb er ook 1 maar Nintendo is niet echt kiddy meer te noemen zoals ik al eerder heb opgenoemd. Ze maken de games juist enger, daar hebben ze dus wel degelijk naar geluisterd.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2004
  6. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met de cube ligt gewoon in de line up. Men moet meer inovatieve games produceren en gewoon meer games. Er komt bar weinig leuks uit op de cube en online gaming laat op zich wachten.

    Als Nintendo met z'n genialiteit geniale online games verzint, bedenk dan eens de geniale gameplay! Nintendo, haal de oogkapjes af! Online gaming is 'the pré' en het zou dom zijn dat te ontkennen.

    Of Nintendo z'n langste tijd heeft gehad? Nee, Nintendo lijkt me niet blind voor wat met Sega heeft ondervonden. Overigens weten ze ook nog veel geld uit de GBA te slepen.

    Ik kan echter niet in de toekomst kijken, maar ik hoop dat het nog goed komt...
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Eternal Darness, Resident Evil, MGS:TTS, dit zijn horror/survival games, en een remake. Goede games maar niet iets waar de massa warm voor loopt, het zijn games met weinig sex appeal. En hoe goed Metroid ook is, voor buitenstaanders (de massa dus) is het een game die 'vaag' is.... ik bedoel Samus ziet er niet echt cool uit ofzo en al die elementen als de grapling hook etc. dat schrikt mensen als het ware af.
     
  8. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    als ze het gewoon opnieuw proberen met de next-console gaat het heus wel weer goed
     
  9. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo melkt uit, kijk maar naar de GBA spellen, hoeveel ervan heb je niet jaren geleden op de Snes gespeeld? Zeker 80%

    Ze moeten van strategie veranderen anders gaan ze echt dood, maar ja ik denk voorlopig niet. Pokemon bracht heel veel geld op voor Nintendo, dus.........

    Ik koop voor de volgende generatie een PS3 of Xbox 2,afhankelijk wie meer vechtspellen heeft(KOF, Samurai Shodown) en veel RPG's. Dit soort spellen heeft Nintendo achtergehouden in USA en Europa en nu de massa ervan weet willen ze meer.

    Ze moeten spellen als Samurai Shodown en KOF( KOF Maximum Impact is in de maak) in 3d maken en dan wordt het interessant. Alleen gaat de jeugdige generatie zeiken dat Samurai Shodown een Soul Calibur imitatie is, SS was er allang voor SC, toch? Volgens mij was het het 1e spel waar je met wapens tegenover elkaar kon vechten.
     
  10. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, noem mij eens een game met sex appeal? Halo? Woehoet, sex appealing Masterchief.... nee...

    Zoals ik al eerder zei: inovatieve games maken en eens van de mario serie afstappen. Metroid niet opgeven! Dat spel 0wned!

    Metroid is echt een top game, fantastisch spel...
     
  11. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft gewoon een "kiddy" imago. De hele mario-clan is "kiddy" en hoort bij Nintendo. Dit proberen ze wel weg te werken door oa de RE serie. Helaas verander je een imago niet zo snel. De jongere gamers en Nintendo fans kopen alleen een cube.

    Het grote geld is te verdienen bij de oudere gamer, de meeste third party's richten zich op de oudere gamers. De oudere gamer ontbreekt vrijwel op de Cube, dus daarom worden de meeste games ontwikkeld voor PC, Xbox en PS2.

    Hieronder blijkt dat de GBA(SP) zeer belangrijk is voor Nintendo.

    Installed hardware base in Amerika
    1 PlayStation2 23.226.879
    2 Game Boy Advance 21.237.545
    3 Xbox 8.384.051
    4 Gamecube 7.297.191

    De PSP is een groot gevaar voor Nintendo, als de verkopen van Nintendo DS, GB Evolution en N5 gaan tegenvallen, dan zal Nintendo waarschijnlijk geen console meer produceren, misschien alleen nog een GB Evolution 2.

    De volgende generatie doet Nintendo nog gewoon mee, maar daarna zullen ze alleen nog maar een handheld produceren. Nintendo zal op de consoles multiplatform gaan. Waarschijnlijk gaan Microsoft en Sony met geld smijten om Zelda en Metroid exclusief op hun consoles te krijgen.

    Ondanks dat de Cube thirdparty verliest is het in Japan nog steeds de Nr.1 Software verkoper. Ik weet alleen niet of dat genoeg is als de handhelds in verkoop gaan tegenvallen.
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Kom op zeg mensen, einde van de NGC ??!
    Doe me een lol.
    Over 2 jaar spelen we al op onze nieuwe consoletjes, dat is het einde van zowel de PS2, Xbox en de NGC.
    Ik denk juist dat de PSP totaal geen gevaar is voor Nintendo !
    Sony had met de PSX v.s. N64 ruim baan omdat CD's veel goedkoper zijn dan cardridges, de PS2 is was en is gewoon een standaard succes dat iedereen kon zien aankomen !
    Bij de handheld markt is het juist precies andersom.
    Nintendo heeft iedere concurent verslagen op dat gebied, zelfs Sega's GameGear , zal ook met de PSP gebeuren, mark my words.......
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Kiddy imago of niet, ik speel vaker op mijn Cube dan op mijn XBox.
     
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Casual Gamers kijken naar het succes van de PS2 en kopen op basis daarvan een PSP.
    Ik denk ook dat de meeste 3rd party developers weer terug gaan naar Sony. Zij zullen de PSP boven de GB Evolution kiezen.

    Aan de andere kant kan Nintendo op zijn GBA SP succes verder bouwen.

    Waarschijnlijk zullen de PSP en de GBE aan elkaar gewaagd zijn.

    De verkopen van de GBA (SP) zullen reeel gezien nooit over troffen worden.
    Nintendo zal relatief minder hardware verkopen en dus automatische minder software.
    Ik hoop dat ze nog wel kunnen rondkomen en telkens weer hun consoles en handheld's kunnen betalen.

    De Nintendo DS zal niet zoveel beter verkopen als de N-gage 2.
     
  15. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Miskoop van mijn XBox? Laat me niet lachen. Zeg eens eerlijk. Welke games speelt een gemiddelde gamer liever:

    Zelda TWW, Metroid Prime, Pikmin enz

    Of: Halo, Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Doom 3, Fable, PES 3, Ninja Gaiden. Dit zijn de games die voor de Xbox verwacht worden (Behalve Halo). Hier kan de line-up van de Game Cube niet tegenop.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  16. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    en waar komt dat virus vandaan?
     
  17. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn voorspelling is dat Nintendo na de NGC 2 stopt met het maken van consoles en dat ze dan games voor de andere consoles gaan ontwikkelen. Net als Sega dus. Zou ook beter zijn voor Nintendo. Want Sony en Microsoft gaan dan zeker met bakken geld zitten zwaaien om Zelda naar hun console te brengen. Zelda dan ook zeker goed verkopen op die console.
     
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Gezien de pagina grote advertentie in de kranten vandaag gaat het idd niet zo goed met Nintendo...
    Ik zal ze niet missen
     
  19. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook niet, alhoewel ik wel mooie tijden heb gehad met Mario.
     
  20. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent nog een paar spellen vergeten;

    Sudeki, Unreal Championship 2, Starcraft Ghost, Driv3r!!!!

    Allemaal topspellen, dus het kan zeker gen miskoop zijn.:cool: (ben geen fanboy!!)
     

Deel Deze Pagina