eind Gamecube inzicht...???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X-Sarbon, 15 apr 2004.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat voor advertentie was dat dan?
     
  2. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    nintendo was een paar jaartjes top, maar nu melken ze alles uit, en nog slecht ook.

    Metroid prime: had ik 5 minuten gespeeld, zo verschrikkelijk saai, en dan stoppen ze er ook nog auto-aim in.

    Zelda TWW: hoe komen we aan onze kiddie imago?, en zeer bagger gameplay, had ik ook 5 minuten gespeeld en toen wou ik het ook al niet meer zien.

    Mario sunshine: sorry hoor, maar dit kan echt niet, over slechte gameplay gesproken, saai, niet boeiend, en gewoon gaar.

    Resident evil: over uitmelken gesproken, en in deel doe je nog hetzelfde ook.

    En dan laten ze zich ook nog Rare weg laten halen door M$, ik vind dit niet leuk om te zeggen, maar ze verdienen het om failliet te gaan.
     
  3. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    je avanter zegt het al..
    als je niet de moeite neemt of eventjes erin te komen... en misschien een spel es vanaf het begin speelt zal blijken dat MP, Zelda, MS en ER stuk voor stuk topgames zijn..
     
  4. Axis

    Axis XA owner

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is wel leuk maar niets meer dan een standaard FPS voor mij. Hij mist de sfeer. Halo 2 ziet er gaaf uit. Half life 2 daar koop ik geen xbox voor net zoals Doom 3 en far cry (die trouwens op alle consoles komt). Dat zijn pure PC games. Sudeki word leuk, fable ook en ninja gaiden ga ik cker kopen maar volgens mij ken jij de line up van Nintendo gewoon niet. RE 4 is ziekelijk mooi en word cker eng. Paper Mario 2 mischien kiddie uiterlijk maar de gameplat ownt zo erg. Tales of Symphonia, goeie RPG. Metroid Prime 2, Zelda TWW 2, pikmin 2. Mischien weinig geweld, maar daarvoor game ik dan ook niet op me console. Daarvoor ga ik wel in de stad staan met een hakenkruis op me buik. Geil is niet zo op het uiterlijk maar zie de gameplay van een game. Halo kan er nog zo goed uitzien, tegen de gameplay van metroid prime kan die gewoon echt niet op. Jammer..

    En oowww man wat heeft Rare gepresteerd he op die xbox??:eek: Echt niet normaal goeie games, dozijnen gewoon. Hulde voor Rare voor het maken van 1 game die nog saai is ook_O_

    (rare word nooit meer zoals op de n64)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  5. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet weet vanwaar ik het heb gespeeld, en niet hoeveel ik het er ook van heb gezien, moet je niet komen met feiten over die niet kloppen:{

    en ik vind het NU geen topgames meer, je heb het allemaal al eens gezien, het is gewoon puur uitgemolken
     
  6. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    uitgemolken door er 1 (EEN) spel ervan te maken? :confused: sorry hoor..
    je zegt zelf dat je het na 5min spelen saai vond en er toen mee bent gestopt.. :confused:. nou. ik moet eerlijk zeggen dat je wel snel van feiten verander hoor..
     
  7. Axis

    Axis XA owner

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Metroid is idd puur uitgemolken. Hou je mond toch man het is de eerste 3d metroid ooit. Halo--> Halo 2, Xenon--->Halo 3-->Halo 4?

    En dat noem jij geen uitmelken? Stfu
     
  8. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    sins wanneer heb ik het alleen over metroid...

    en wie zegt dat ik alleen nintendo spellen uitgemolken vind...
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  9. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    MP ----> MP2 ----> N5 ----> MP3 ----> MP4


    Halo 4 en Metroid Prime 4 zullen waarschijnlijk ook toppers zijn.
    In dit geval is het melken niet erg. BTW 2 games per console is niet zo veel toch?
     
  10. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, dat bedoel ik. :)
     
  11. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0

    er zijn in de loop der jaren tientallen marios uitgebracht, elke game is gewoon hetzelfde, maar nu er een 3d mario is het geen uitmelken meer...|:-

    en halo 3 en halo 4???, volgens mij loopt jouw horloge een paar jaartjes voor, en het is nu wel overduidelijk geworden dat je een nintendo fanboy ben, als je dat gewoon toegeeft hoef je ook niet op feiten aangaan die er niet zijn:{
     
  12. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    hahahaha.. iedere mario hetzelfde.. hahahaha.. grapjas..
    speel ze eens zou ik zeggen..

    En waarom zou je een nintedo fan zijn als je nou eenmaal inziet dat ze goede games maken?
     
  13. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de vergelijking alleen een beetje oneerlijk:

    Gereleasede Nintendo games VS aankomende Xbox toppers.
     
  14. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    1. heb ik gedaan, ik heb 1, 2, 3, all stars en nog een paar, en ze zijn allemaal hetzelfde, afgezien van dat je kan vliegen in 1 (één, geen een) of meerdere delen en andere vijanden. Wou wat een verschil, en de gameplay is al helemaal anders, echt het blijft me verassen van de verschillende gameplay elementen in mario.

    2. die opmerking was niet tegen jouw bedoeld als je je aangesproken voelt, daar geef ik je wel gelijk in. De eerste delen waren echt toppie, kon ik me lekker mee vermaken, maar dat was in de (s)nes tijd, nu 2/3 consoles later komen ze nog steeds met hetzelfde aan, nou sorry hoor, maar het begint nu toch echt te vervelen.
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    jerry jerry jerry jerry jerry jerry
    sit down wh*re
    sit down wh*re
    f*ck you don't tuch nintendo

    sorry
    ik kijk te veel jerry springer
    maar kommop
    jullie zitten je helemaal op te fokken achter jullie computer
    komop zeg
    iedereen heeft z'n eigen mening
    ik zou het helemaal niet erg vinden als mario naar de xbox komt
     
  16. Lizardman

    Lizardman Wrrroaaarr

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je alle Mario games hetzelfde vindt, slaat nergens op. Puur omdat ze dezelfde hoofdpersoon en verhaal hebben (wat dus niet belangrijk is), zijn deze hetzelfde?
    Elk Mario had weer een nieuw element in de game, zal het even snel voor je neerzetten:
    Mario 2: meerdere personages
    Mario 3: transformaties naar wasbeertjes, kikkers, weet ik veel wat :+
    Super Mario World: Yoshi! :D
    Mario 64: 3D, vrije werelden
    SMS: dat ding op je rug

    En dan niet te grafische verbeteringen te vergeten.

    Wat Metroid Prime betreft: eentonig??? Uitgemolken??? Dude, heb je ooit wel eens Metroid Prime gespeeld of ben je door de war met Halo? :p Metroid Prime is echt een topgame, nou ja, zal wel smaakverschil zijn... naar mijn mening is de Metroid serie de beste gameserie zo'n beetje ooit gemaakt, maar goed.
     
  17. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft nintendo aankomende toppers dan? ( Zelda TWW2, Metroid Prime 2, Mario 128 Buiten gelaten)
     
  18. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    mario 2: en?, je speelt nog steeds met mario, en alles in nog steeds hetzelfde, je ziet gewoon wat meer personages voorbij komen.
    mario 3: dat verandert gelukkig ook veel aan de gameplay, je kan nu vliegen en hoger springen, wou, ik moet toegeven dat er wel erg veel verandert zech!
    super mario world: nog steeds is alles hetzelfde, maar nu zit je op de rug van yoshi..., hoef ik nix bij te zeggen.
    mario 64: dit is wel een waardige opvolger!
    SMS: leuk argument voor een verbeterde gameplay: je hebt een ding op je rug...:{

    en wie heb gezegt dat ik mp uitgemelkt vind, of je loopt gewoon mee met axis, of je leest gewoon niet van wat ik typ, op feiten afgaan die ik niet heb gezegt...:{
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik helemaal met je eens.
    Je kan games die er al zijn en die waarschijnlijk wel eens gespeeld hebt, toch niet gaan vergelijken met games die nog niet uit zijn en waarvan je alleen een paar plaatjes en filmpjes hebt gezien? Wie weet blijken de door sommige genoemde toppers wel tegen te vallen. Dat weet je nooit. Het is dus niet alleen een oneerlijke vergelijking, maar ook een onjuiste vergelijking.

    Als we het over uitmelken hebben!
     
  20. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, maar mag ik van mening zijn dat unreal championship veruit de beste online gameplay had (op xboxlive!), en daarom met smart wacht op het volgende deel?8)

    En trouwens het wordt niet uitgemolken omdat men nieuwe dingen dingen toevoegd zoals zwaard gevechten etc.*)
     

Deel Deze Pagina