Halo is wel leuk maar niets meer dan een standaard FPS voor mij. Hij mist de sfeer. Halo 2 ziet er gaaf uit. Half life 2 daar koop ik geen xbox voor net zoals Doom 3 en far cry (die trouwens op alle consoles komt). Dat zijn pure PC games. Sudeki word leuk, fable ook en ninja gaiden ga ik cker kopen maar volgens mij ken jij de line up van Nintendo gewoon niet. RE 4 is ziekelijk mooi en word cker eng. Paper Mario 2 mischien kiddie uiterlijk maar de gameplat ownt zo erg. Tales of Symphonia, goeie RPG. Metroid Prime 2, Zelda TWW 2, pikmin 2. Mischien weinig geweld, maar daarvoor game ik dan ook niet op me console. Daarvoor ga ik wel in de stad staan met een hakenkruis op me buik. Geil is niet zo op het uiterlijk maar zie de gameplay van een game. Halo kan er nog zo goed uitzien, tegen de gameplay van metroid prime kan die gewoon echt niet op. Jammer..
En oowww man wat heeft Rare gepresteerd he op die xbox?? Echt niet normaal goeie games, dozijnen gewoon. Hulde voor Rare voor het maken van 1 game die nog saai is ook
(rare word nooit meer zoals op de n64)
Laatst bewerkt: 21 apr 2004