1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eind Gamecube inzicht...???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X-Sarbon, 15 apr 2004.

  1. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, een spel word uitgemolken als er een vervolg van komt zonder ook maar 1 goede vernieuwing
     
  2. Lizardman

    Lizardman Wrrroaaarr

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, je snapt niet wat ik bedoel. Er zijn zoveel platform games, en allemaal kan je ze wel onder een ding gooien, het is toch allemaal alleen maar 'lopen en springen'. Het is echt niet zo dat Mario 3 hetzelfde is als Mario 1, maar dan net ff wat anders. Het was gewoon wel hetzelfde thema, maar het spel speelt gewoon anders.

    En over Metroid Prime:

    Dan heb ik wel het idee dat je Metroid Prime ook uitgemolken vind ja. En als je wilt kan je zonder auto-aim spelen, maar geloof me, dat is behoorlijk lastig. Het gaat bij Metroid Prime ook echt niet om het goed kunnen schieten, het gaat om het adventure element en de sfeer in het spel.
     
  3. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    idd... het exploratie gehalte... het ontdekken.. een beetje puzzelen..
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet zeggen dat ik Metroid Prime niet echt geweldig vond.. Het was allemaal wel een beetje herhalend.. Daar komt bij dat ik de controls voor een fps liever in de trant van Halo en UC heb..
    Maar MP had idd een goede sfeer, en haalde grapisch gezien ook flink wat uit de Cube.. Toch was deze game toch iets te langdradig.. Iets meer actie had best gemogen in bijv 15 mins gamen.
     
  5. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jah... stond er zo'n mannetje tegen een hek te zeiken dat onderstroom stond ofzo...:confused: En datter 250 betere manieren waren om dood te gaan, en dan gingen ze spelletjes opnoemen...
    Ik weet het niet meer precies, het was niet zo interessant :p
     
  6. Zelda

    Zelda The Wind Waker

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde is voor mij echt niet in zicht! Wat ik altijd het voordeel van Nintendo vind, is dat je altijd zekerheid hebt op goede exclusives.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals MP2 en Zelda TWW 2.. Lekker origineel. Voordat dit werd aangekondigt werd ik altijd overspoelt met reacties van cubers van: Ja maar Nintendo brengt wel altijd dezelfde franchsises uit, maar ze zijn allemaal wel origineel, en heel verschillend van elkaar.. Nou lekker origineel en verschillend.. Wat mij betreft gaat het ook achteruit met Nintendo dan. De Cube is best leuk, en er zijn best leuke games op uit gekomen, maar het laatste halfjaar is in mijn ogen eigenlijk niks meer gebeurt, of aangekondigt voor de Cube dat vernieuwend en origineel is.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik met je eens.
     
  9. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien niet wat het games betreft, maar wat consoles betreft wel.

    Nintendo moet gewoon stoppen met consoles maken en Zelda enz op de Xbox of op de ps2 uitbrengen. Dan gaan Sony en Microsoft met bakken geld zitten zwaaien. Wedden dat dan Nintendo meer winst maakt dan 1 jaar cubes verkopen?.
     
  10. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Tales of symphonia ,Starcraft ghost , Pokemon Colosseum ,Legend of Zelda: Four Swords
    Adventures , Pikmin 2, resident evil 4 ,killer 7 ,starfox 2 ,animal crossoing 2, golden eye 2

    om maar wat titels te noemen die ik zeker moet hebben
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zelda/ Mario/ etc... horen niet op een Ps2 of Xbox thuis.

    Het zijn Nintendo games. Nintendo bestaat al meer dan 100 jaar. Zou jammer zijn als dit zou moeten in de toekomst.

    Er blijft altijd een grote groep die toch de Nintendo's blijft kopen.

    Op de Cube heb je genoeg exclusieve toppers zoals Mario Kart: Double Dash, Viewtiful Joe, WaveRace: Blue Storm, Beach Spikers, Pikmin, Mario games, Metroid, Zelda, Monkeyball etc.. etc...
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    in vorige posts had iemand het over Gamecube en DS, wat is DS??
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Starcraft Ghost is third party, en komt beter tot recht op de PC en Xbox vanwege de multiplayer. Tales of symphonia, ok een titel die origineel is, en veel belovend.
    Maar de rest, kijk er is goed naar: ALLEMAAL VERVOLGEN.. Lekker origineel doorboorduren op oude concepten en daar bestaat bijna de geheel veelbelovende line-up voor de cube uit..

    En je kan wel uitkijken naar starfox 2, en golden eye 2, maar mag ik je erop attenderen dat (als ze al uitkomen, want dat weet ik niet) dat ze niet door Rareware worden gemaakt, dus dat je niet verzekerd bent van de kwaliteit?
     
  14. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Groten deels games met een kiddie uitstraling. Zoals Pokemon, Zelda, Pikmin, Star Fox enz.
     
  15. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus.....???
    Het was een reactie op een vraag of er nog nintendo toppers uitkomen. En DIT ZIJN IN MIJN OGEN topgames al zijn het er niet meer veel.
    krijg je gelijk die kiddy bullshit weer


    Oke het is een third party game ..SO WHAT?
    heb ik gezegt dat het een nintendo exclusive was???
    dat het beter tot zijn recht komt op de PC ??

    Q: Will there be a PC and Mac version?
    A: No. StarCraft: Ghost is only being developed for console systems.

    http://www.blizzard.com/ghost/faq.shtml

    en beter op de XBOX voor de multiplayer optie ik geef geen fuck om de multi player optie
    Dat ik het een top game vind die nog voor nintendo uitkomt hoeft het voor mij geen online game te zijn


    Earlier today IGNcube went hands-on with the GameCube action shooter Star Fox 2. Keep reading for our hands-on impressions, but first a clarification. This is the game formerly known as Star Fox Armada and yes, it is developed by Namco.

    Golden eye wordt ontwikkeld door EA door het team dat de james bond games maakt dus
    qua kwaliteit komt dat wel goed.



    blinx2 , ninja gaiden , halflife 2, doom3 ,pgr2 , unreal championship 2 , jsrf ,munch , midtown madness 3 moet ik effe doorgaan??
    maar daar draait het niet om als een game goed is is ie goed, als er vernieuwingen in zitten mooi meegenomen ,nieuw verhaal ok.
    en als het dan deel 200 is intreseert me niet.


    Dit draait dus gewoon weer uit op het fanboy gelul
    de xbox is beter de ps2 kan meer de cube zuigt bla bla bla
    de intentie van mijn post was om duidelijkheid te krijgen of het eind van de cube inzicht is of niet of hoe andere GAMERS er over denken ,omdat steeds meer devolopers er mee knokken
    en omdat er nog maar een paar top games aan zitten te komen
    en daarna wordt het aardig stil lijkt het wel .
    maar nu krijg je weer die bullshit van mijn console is beter nintendo is kiddy de ps2 kan koken en strijken dus de xbox zuigt
    op die consoles komen zoveel games uit
    Dacht dat er hier meedere gamers rondt hangen maar blijkt maar weer dat het fanboy gehalte erg hoog is

    anywayz ik ga nog een rondje kiddy pikmin spelen
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  16. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Golden Eye 2 wordt volgens mij door EA gemaakt dus dat is een multiplatform.

    Het zou misschien wel kunnen dat Nintendo blijft overleven met een kleine third party. Ik denk wel dat ze de eeuwige 3e plaats in handen hebben, als het zo door gaat met third party verlies.
     
  17. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    X-Sarbon
    Je hebt zeker gelijk dat de Xbox veel vervolgen heeft net zoals Nintendo, maar dat is ook IMO niet zo erg.
    Ik wil na Halo 2 een VERVOLG! Velen Xbox fans willen dit ook, maar niemand van hun zal lopen zeuren dat het alweer het derde deel is.

    Ik vind vervolgen wel leuk, alleen het moet niet te veel worden zoals bij FIFA.

    Doom3 en Ninja Gaiden zijn dan wel vervolgen, maar die zie ik meer als nieuwe games. Dat komt omdat er erg veel is veranderd aan het spel. Het zelfde geldt voor PoP, maar PoP 2 is dan wel weer een vervolg.
     
  18. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    precies vervolgen zijn niet erg als ze goed gedaan worden
    alle nintendo fans kijken uit naar metroid prime 2 een nieuwe zelda een nieuwe pikmin en mario maar helaas wordt het gelijk weer door de media afgekraakt

    tuurlijk zijn doom 3 ninja gaiden nieuwe games mede doordat het nu mooier en beter wordt uitgewerkt als 10 jaar terug
    daar zal je mij niet over horen
    maar die verwijten van nintendo heeft alleen maar opvolgers
    dat heeft iedere console .
    het is logish dat een game die goed verkoopt op een console de volgend generatie erop verschijnt met een vervolg.
     
  19. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    De fout die Nintendo maakt is dat ze denken dat alleen de gameplay telt. Het is ook zo, maar de gamers van tegenwoordig kijken niet alleen meer naar de Gameplay. Tegenwoordig vinden gamers uitstraling net zo belangrijk. Daarom gaat het ook slecht met Nintendo. Hun games hebben te veel kiddie uitstraling.
     
  20. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik wel met je eens dat de mainstream anders wil
    Tuurlijk zou nintendo eens wat meer ballen moeten hebben
    maar ik ben bang dat ze er telaat mee zijn deze generatie

    maar terug komend op de opmerking die ik plaatste
    dat het topgames zijn naarmijn mening
    of dat zogenaamd "kiddy is " of kleurijk en vrolijk
    of hoe je het ook wil noemen maakt me niks uit
    het blijven top games :)
    en dat het een kinderlijke uitstraling heeft boeit mij niks
    maar het blijft naar boven gehaald worden
    honderden forums staan erover vol geschreven en het blijft maar gezegt worden
    door wie....??? voornamelijk door fanboys

    raar maar waar
     

Deel Deze Pagina