1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eind Gamecube inzicht...???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X-Sarbon, 15 apr 2004.

1. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben geen fan boy. Alles wat ik hier vertel zijn (in mijn ogen) feiten.

2. X-Sarbon

X-Sarbon ..::de-Meester::..

Leuk Bevonden:
    0
    dat beweer ik ook niet
    ik zeg toch voornamelijk fanboys
    als jij je aangetrokken voelt

3. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    oke dan. Ik ben geen fanboy. Nu maar weer effe on topic.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Third party game is dus geen game waarmee je de kwaliteit van de Cube aantoont. Zo kan ik ook zeggen; ja deze console is goed want hij heeft fifa, nba, ijshockey, baseball en golf erop.. Zo kan je iedere console wel aan zijn games laten komen.. het gaat nu om de Cube, dus niet om algemene games.

Ik zat idd fout dat SC: Ghost niet op de PC uit komt.

Het gaat nu niet om jou mening, het gaat om de Cube. Waar haalt SC: Ghost zijn kracht en kwaliteit uit? Zoals altijd bij Blizzard games; uit de multiplayer. De single player is idd ook altijd top, maar de multiplayer overtreft alles, en bij Blizzard games moet je eigenlijk ook puur naar de multiplayer kijken aangezien daar Blizzard om bekend staat, en daarom kan je ervan uitgaan dat dat sowieso wel snor zit.

Namco is geen Rareware, EA ook niet.. Dus je bent sowieso niet verzekerd van de kwaliteit van de eerste delen.
    En daar komt bij dat het vervolgen zijn.

Ninja Gaiden kan je er niet toe rekenen, aangezien het een remake van 2d naar 3d is. Dus eigenlijk blijft alleen het verhaal hetzelfde, maar de gameplay veranderd zodanig dat het een nieuwe game is. De rest is idd ook een vervolg, maar over die games had ik het ook niet toen ik het over de veelbelovende line-up van de xbox had. Titels zoals TFLO, Sudeki en Fable zijn gewoon nieuwe en originele titels.. Die kent de Cube niet meer.

Ik zie niet in waarom, als iemand kritiek levert op de Cube wil niet zeggen dat hij een fanboy is puur en alleen omdat hij met argumenten de toekomst van de Cube maar magertjes vind.

5. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Geef jij dan eens even een definitie van 'kiddy uitstraling'. Waarom is een cel-shaded zelda kiddy en jet set radio future niet?

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Rare staat allang meer niet garant voor kwaliteit, een deel van de programmeurs is vertrokken, en de laatste games waren niet echt geweldig. Star fox op de NGC was een van de meest eentonige kutplatformers die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Het kwam er op neer dat je de wereld moest redden door de meest overbodige items te zoeken. En was je daar klaar mee, dan mocht je weer een ander item opsporen! Leuk!
    Grabbed by the ghoulies was ook niet wat het had kunnen zijn, gewoon een standaard knokgame, met redelijk mooie graphics. Joepie.

En sinds wanneer zijn vervolgen slecht? De line-up op de andere consoles bestaat ook uit een shitload aan sequels, en klaagt men daarover? Nee. Natuurlijk, Nintendo schittert als ze nieuwe spelconcepten bedenken, of de meest ingenieuze dingen maken. Maar na Metroid prime zat ik echt te denken: hier wil ik meer van. Hetzelfde geldt voor The wind waker. Tuurlijk, de triforce shards waren een regelrechte ramp om te vinden, en ik heb Nintendo meerderemalen uitgescholden omdat ze een fantastische game zo rekken, maar na het mooie einde, en het spelen van alle side quests vond ik het jammer dat ik alles had gezien. En zolang Nintendo maar zorgvuldig met hun franchises omgaat mogen ze van mij zo lang doorgaan met het maken van sequels als zij nodig vinden...

7. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zei ik dan dat Jet Set radio Future een volwassen spel was?.

8. X-Sarbon

X-Sarbon ..::de-Meester::..

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dus als de game tot de xbox gerekend wordt dan wel???

en dat starcraft gebaseerd is voor online
    neemt niet weg dat de singel player staat als een huis en
    mensen met een cube gaan niet voor de online games wegen slechte game support van nintendo. Het laat wel de kracht van de cube zien.

wat ik ook heb gezegt in mijn posts daarna

TFLO ,sudeki en fable zijn inderdaad nieuwe titels
    zeker top games om naar uit tekijken zonder meer
    maar hoegroot is de kans als de xbox 2 er is en de xbox een opvolger heeft dat daar een 2de deel op uitkomt???

ms komt namelijk net kijken in de console wereld dus als hun een aantal jaartjes mee draaien zullen er waarschijnlijk zo goed als zeker ook een heleboel delen van games zijn.

daar gaat mijn topic dus ook over dat de cube steeds minder third party games heeft die exclusive games uitbrengen die ook nog eens aanslaan bij het grote publiek

kijk als mensen hun kritiek goed onder bouwen
    maar lees de topic maar eens goed door hoeveel fanboy posts staan er tussen.....

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Kijk dit is nou een goede post. Hardcore gamers hebben over het algemeen een warm hart voot Nintendo. De massa echter ziet de NGC als een babyspelcomputer..... begrijpelijk, want figuurtjes als Kirby en Yoshi zijn nou niet echt stoer. De massa leest over het algemeen geen gamestijdschriften en koopt games dus puur op grond van het doosjes, en de graphics. En dan valt nintendo buiten de boot.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ok mee eens.

Niet bepaald mee eens.. We hebben de middenmoot gamertjes, die kopen alleen de games van EA en vinden dat top.. Maar die kopen dus ook geen games die wat abstracter zijn dan hun dagelijkse portie op het fifa veld. Dit soort gamers koopt bijvoorbeeld ook geen game zoals KOTOR om maar een voorbeeld te noemen. Toch is KOTOR flink over de toonbank gegaan.. Waar het punt, in mijn ogen, ligt is dat Nintendo dezelfde gameplay hanteert als 10 jaar geleden. Ze zweven nog met hun hoofd in hun glorie dagen, en ze zijn vergeten hun visie aan deze tijd aan te passen. Ze trekken te weinig third parties aan om excl games voor de Cube te maken, waardoor ze eigenlijk maar 1 soort game uitbrengen namelijk de Nintendo games. Voor vele niet genoeg om een hele console er voor aan te schaffen. Zeker niet met de concurrentie.

11. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom gaat het ook heel slecht met nintendo. Ze passen zich gewoon niet aan.

12. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Dat merken ze zelf ook wel neem ik aan...?
    Ik denk dat ze daar nu heel hard mee bezig zijn, om van die "kiddy" indruk af te komen.
    (Al zijn de games die ik nu op de cube heb gespeeld Heel erg goed, en niet kiddy ofzow... (maar als ik dan naar de plaatselijke winkel loop dan zie ik kirby airride...) Zelf heb ik heel veel lol met de games van de cube, het doet nix onder aan een ps2 of een box.

/We zien waar nintendo de E3 mee door wil komen, ik hoorde wat dingen over een online gebeuren (beetje laat), en ze willen hun imago opkrikken daar, wie weet wat er gaat gebeuren?

Laatst bewerkt: 5 mei 2004

Deel Deze Pagina