1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EINDBAZEN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die dutchdragon jullie mascotte ofzo?

Overal waar jullie zijn daagt hij ook op, met z'n "HAAT" "H44T" enzo.

2. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Dutchdragon is baas:cool:

Eh gast waar kom jij eigenlijk vandaag? Rainbow 6 ofzo?

Ik heb je dacht ik nooit op Halo 2 gezien maar ik had wel tegen je gespeeld op de Halo 3 Beta.

3. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom van Halo 2 af, voor de tijd dat jij "bekend" of voordat jij het spel speelde.

En onderandere kom ik van Rainbow 6 en GRAW af ja,

Zo zie je maar weer, niet iedereen kan alleen maar een "one game wonder" zijn

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wow

Dat is alles :)

5. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, nooit geweten dat je H2 speelde :)

1 game wonder? Ik weet niet of je me probeert te insulten daarmee ofzo maar ik vind games als CoD4 en GoW etc gewoon totaal niet aantrekkelijk. Veel te simpel voor mijn smaak, vooral CoD(1 shot kill:\). En ff dat jij et weet, Halo 2 is het eerste spel dat ik serieus speel en ik heb het in vergelijking met andere veel korter gespeeld en toch ben ik een van de beste spelers in NL geworden.

Rainbow en GRAW nooit gespeeld, Rainbow lijkt me ook nogal saai maar k heb er redelijke 'reviews' over gehoord dus zal wel meevallen. GRAW, geen idee:p

Ik ben overigens nogal goed in SR(beste game since H1:D), waarschijnlijk een van de beste in Europa maar de game heeft jammer genoeg niet genoeg support om echt groot te worden in Europa:mad:

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  6. dutchdragon

dutchdragon Guest

infy = baas met waterpijp xd :)

7. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Legendarisch

95% van alle de goede halo 2 spelers zijn/waren alleen goed op halo 2, ik ben blij dat ik ook nog op het hoogste niveau met andere games meekan. lol.

Je kunt nu wel zeggen WOW, maar op welke andere games was/ben jij echt goed? dat je mee doet in de top van europa/wereld?

@ Infern0s

Met die insult die je zegt doel ik op bijna alle halo spelers.

Ik kan zo snel bijna geen spelers opnoemen die op halo 2 goed waren die ook goed waren op andere games...

ik kan me er zo maar eentje echt bedenken en dat is King Tuur,

BBE Hannes vond ik zwaar slecht op Rainbow.. dus ja ook alleen goed op Halo, voor de rest, kun jij me een voorbeeldje noemen van spelers die goed waren op halo 2 die ook ECHT goed waren of zijn op andere games?

En ja ik heb Halo 2 gespeeld, ik speelde vroeger veel met Jensss Masterspy Bulletime en BlackDragon..

Daarna meer met Myh2o: La1 Nuked, Gonzo en Zeroenygma En the Scarlets, maar jij kent me niet omdat ik met halo ben gestopt voordat jij begon met halo/goed werd..

8. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    K volg games persoonlijk niet echt om eerlijk te zijn en vooral niet de NL's community dus nee.

In die engelse ken k er wel een aantal.

Zoals ik al zei overigens, in ShadowRun was/ben ik 'echt' goed.

9. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou da's mooi dan, kun je trots zijn dat je een van de weinige O ZO GOEDE HALO 2 SPELERS DIE IEDEREEN PWNEN, want zoals je weet, Iedereen van halo 2 vond zijn clan de beste, of vind dat nog.

Maar die halo 2 spelers met zo'n grote mond dat ze o zo goed zijn in halo 2 zijn echt gewoon complete noobs in alle andere games.

En voor de meeste van jullie , IGK? Eindbazen, whatever jullie clan tags zijn om het moment,
    Ben ik een onbekende, vind ik alleen maar mooi, zijn maar weinig van jullie die mij kennen, en als je mij kent betekend dat dus dat je vanaf het begin echt op niveau halo 2 hebt gespeeld ;) en niet alleen maar in het kloten op level 10 in MM

10. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm niet echt.

Misschien de NL's Halo spelers wel maar zoals ik al zei, daar heb k geen idee van.

Ik speelde veel meer met de Engelse community omdat die veel actiever was en vaak werd er ook op een hoger niveau gespeelt.

Er zijn daar genoeg spelers die ook zeer goed waren in games, maar toch ervoor kozen om halo 2 te spelen. K vraag me af waarom:p

Ook over dat stukje van of ik nog vind dat mijn 'clan' de beste is, op het moment hebben we niet eens 4 members dus dat gaat nogal moeilijk maar ik denk dat toen we nog wel een team waren we vaak genoeg bewezen hebben dat wij het beste NL'se team waren.

11. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Excuus, met die halo spelers bedoel ik natuurlijk de NL halo spelers, en niet wereldwijd.

Noem me anders maar eens wat spelers op die zo super goed waren in halo 2 op het einde omdat ze het spel doodgespeeld hebben, maar die ook echt goed zijn in andere games > top van europa < ofzo

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoor ik bij de andere 5%, want ik pik meestal een game heel snel op en ben er meestal redelijk tot goed, en dat is niet om arrogant te doen. Het lijkt wel dat alleen JIJ zo goed bent in alle games ter wereld en dat wij geen talent hebben voor andere games.

Ik laat dit topic sluiten, hoe mensen hier doe is echt te ****** debiel, sorry geen ander woord voor. Neem alles niet zo fokkin serieus en speel die game gwoon, en als je dat niet wilt ga je toch gwoon weg tering.

En dit zeg ik niet omdat ik slecht tegen kritiek kan, maar omdat het gwoon fokkin irritant is. Je lijkt net op die darkraver gast.

13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals welke game? als jij bij die andere 5% hoort dan noem eens een game?
    waar je echt goed in was.

Eigenlijk ben ik niet aan het zeggen hoe goed ik in elke game ben, maar meer hoe slecht de halo 2 spelers zijn op andere games, terwijl de meeste alleen goed zijn omdat ze die game doodgespeeld hebben.

14. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen waarvan ik weet dat ze goed waren in andere games (ik weet niet precies welke bij sommige).

Adihash
    Lethal
    Omega
    Fab
    Bobba
    G R 3 A S E

Dit is een klein lijstje, maar dit zijn een aantal spelers waarvan ik zeker weet dat ze goed waren in andere games. Overigens, fun fact misschien tijdens XL2 speelde een paar van de top Halo spelers (k weet niet welke) tegen de winnaars van GoW en hadden ERG close games tegen die GoW winnaars terwijl de Halo spelers al in geen tijden GoW hadden gespeeld.

Veel mensen die goed zijn in die 360 games en die ook H2 speelde waren vaak slecht dus daar speelde ik niet mee.

15. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, ik heb het over NEDERLANDSE SPELERS. ik weet heus wel dat er goede UK/US gasten zijn op andere games.

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef me niet te verdedigen, ik kan best een waslijst neerzetten.
    Maar waarom moet je zo graag weten of ik beter ben in andere games dan de halos, we gaan toch geen andere game spele of wel dan?

Ik wil ff dat goiz reageert en dit ff locked

17. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    NOGMAALS, ik zei al dat ik de NL's community niet al te goed ken omdat ik daar zelf nooit echt deel van was.

Toen je de vraag weer stelde nadat ik dit had gezegt nam ik aan dat je ook de UK community bedoelde de 2e keer.

Ook hoorde ik net dat Psychokid masterspy en brokenhunter tegen SG hadden gespeeld (die volgensmij tot de finale van WCG kwamen) en maar 3-2 in maps verloren.

18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, my point is proven :cool:

19. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    miss omdat de meeste halo2 spelers waar je het over hebt wel helemaal geen tijd hebben om meerdere games te spelen?
    bovendien bestaan er ook nog andere genre games en singleplayer games
    en sowieso , als je beetje vaste groep hebt met halo2, waarom dan andere game spelen als het toch leuk is?

20. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bewijst eigenlijk nog alles wat ik zeg, dat de halo 2 spelers alleen maar goed zijn in Halo omdat ze het spel doodspelen! Thanks dat je het er mee eens bent ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina