EINDBAZEN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet echt leren lezen. Ik heb niet gezegd dat EbN (vVv) de enigste concurrent wordt, maar ik zei dat ik denk dat ze de grootste worden. Zeg aub niks omg

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vanavond thuis ben zal ik ff wat neer zetten, weet niet zo de sites uit mn kop.
    Zoiezo XL, maar dat weet je wel te vinden denk ik.

@ jerome, ik zie jullie niet als grootste concurent. Het beste team zit in onse eigen clan, en die wil ik gwoon voorbij sterven (natuurlijk beetje hoog gegrepen, maar je moet wel doelen voor jezelf stellen)

3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan het nog gezellig worden, want wij gaan ook maar dat wist je al:9

PS. kijken dat we donderdag scrimmen ofzo Jan?

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, laat ik het anders zeggen, waarop bazeer je dat EbN de grootste concurrent gaat worden.... En hieruit lbijkt dat jij er dus automatisch vanuit gaat dat jullie de beste worden... Of bedoel je dat ze concurrent worden voor de 10e of 15e plaats ofzo... Lijkt me namelijk gewoon voorbarig om nu al iemand concurrent te gaan noemen voor wat jij denkt wat het beste team gaat worden.. Laten we nou eerst is kijken hoe halo3 wordt, wie weet zijn er steengoede onbekende spelers die alles rapen of bakt EbN of qg er wel helemaal niets van... (lijkt me sterk, maar je weet dat toch nog helemaal niet).

En nee ik zeg niet dat iemand slecht is ofzo, ik probeer alleen maar te zeggen dat alles gewoon nog moet blijken...

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet, ik ga met de rest eerst ff beetje verkennen en de opties uitpluizen/ beetje MM spelen ofso. Ik weet nog niet, maar dat zien we nog wel. Eerst maar zorgen dat ik mn kopie binnenkrijg

6. Towel

Towel Guest

Sluit zich helemaal aan bij blackhawk, mee eens.. mee eens:)

@Masterspy: Ook al zeg je "Het zal de grootste concurent worden" is ook te voorbarig. Zoals blackhawk al zegt, het is gewoon nog niet mogelijk om zo'n dingen te zeggen.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2007
  7. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Masterspy is spang:cool: Maar door te zeggen dat zij jullie grootste concurrent waarschijnlijk worden klinkt het netalsof jullie al het beste team zijn/worden?

Mag ik even zeggen dat iGK dacht ik nooit als vol team gebeat is door of qG of vVv of enige ander NL team? (Dan bedoel ik zegmaar het meer recente iGK, since XL1 en beetje daarvoor he;))

Volgensmij,weet k nie zeker, hadden Forreal, Psychokid, ikzelf + een random qG of verslagen of close games met ze gespeeld en daar bovenop speelde wij 3-en in vergelijking amper de Beta.

iGk verliest geen ritme:cool: en wil je serieus zeggen dat je ons(ik denk dat je ons bedoelt) voorbij bent in skill omdat je een maandje langer dan wij hebben gespeeld? Ik haat niet echt hoor maar dit arrogante gedrag van qG en vVv(voornamelijk qG) irriteert me nogal aangezien #1 het spel nog niet eens uit is #2 Jullie beide niks hebben gepresteerd in recente Halo 2 toernooien. (4v4's).

Ik weet dat ik nu overigens ook nogal arrogant doe:p

Towel word zo skere @ Halo 3 zonder ze zieke beatdowns;) (Grapje, Towawa is kenker goed, hij heeft me nog OS leren timen!:D)

Overigens, ben ik het totaal eens met Blackhawk, ik heb zelf GEEN idee of iGK goed zal zijn in H3 en of we zelfs een team hebben. :p

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    iGK zal ook zeker een grootse worden, maar nu hebben wij lars :+, en geen ramses. (no hard feelings ramses), Dus kun je het zelfde over ons zeggen steikem, maar goed ben blij dat iGK terug komt :D.

Je had bij mij moeten zijn als je wilde leren hoe je moet timen :b:.

En adam, let niet op tom, hij is een slechte poster.

9. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    True, zoals je zei Psycho is een zieke upgrade in vergelijking met Raymster(no offense:p)

Zoals ik al zei, het is totaal niet persoonlijk ik snap die houding van sommige mensen niet VOORAL als ze niks gepresteerd hebben in H2(zover ik weet;))

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ga ik ook echt niet uitvallen, jij heb teminste iets bereikt (samen met lars) en ik, tom en kamach eigelijk niks. Wij gaan gwoon ons best doen, en vooral ik ga dit een stuk beter aanpakken dan met h2, zoals echt naar lans gaan :+. Beter komt er weer een (normale dit keer) vVv/iGK bootkamp :b:

11. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha bootcamp, alleen dit x 4v4 en nie 4v3:9 ik zie het wel zitte :thumbs:

12. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar als alles goed gaat gaan we dat op XL3 doen :)

@ adam , ik bedoelde niet specefiek jullie maar de teams die er al langer als een jaar uit zijn (en die ik nooit heb gekend want ik ben new kid on the block:p )
    we moeten nu echt ophouden met dit gelul want niemand weet precies hoe goed iedereen wordt in dit spel, We zien het volgende week woensdag

Bring it on... haha nee goed plan, hoe meer oefening hoe beter :)

13. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik zo overkom dan:p maar had het niet zo bedoelt. En we zien wel op XL3 hoe het gaat. Ik hoop dat er nog meer teams uit NL gaan behalve vVv en wij dan (qG).

Ik weet niet of er nog meer teams van plan zijn te gaan

14. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg MLG Orlando begint vandaag helemaal vergeten hup vVv Vision :)

15. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nederlanders naar MLG Orlando ?

16. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol zijn er ooit nederlanders naar een MLG geweest?

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet maar daar gaat hopelijk met halo 3 verandering in komen:9

18. dutchdragon

dutchdragon Guest

pff dat mlg maar naar NL komt.
    ik hoor ook vaak dat halo2 en halo3 niet een gorot verschil heeft aleen de wapons ( een paar ) en maps.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2007
  19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    En genoeg tv's

Het was gwoon klote, maar volgende keer gaat het gwoon goed lukken. Beloofd :b:

En ik zou zeker een keer naar MLG willen gaan,

20. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten we op XL3 wel Top 3 komen :p, anders wordt het zelf betalen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina