Eindelijk duidelijkheid rond problemen reward packs!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fireballs_nl, 29 mei 2002.

1. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb net ook ff een e-mail gestuurd, want ik vind het ondertussen toch ook wel erg lang duren en ik kan me echt niet voorstellen dat ze mijn gegevens niet zouden hebben. Ik heb m'n X-Box namelijk al eens opgestuurd ter reparatie dus al mijn gegevens kunnen ze direct opvragen als ze m'n serienummer hebben.

Ben benieuwd of ik snel reactie krijg

2. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ja een mail sturen kan,

maar bij mij hebben ze bij supxbxen@microsoft.com NEVER de NOOIT NIET gereageerd.

nu heb ik 2 mailtjes gestuurd naar dat email adres en eentje naar supxbox@microsoft.com..

echt kut gewoon

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    IK HEB MIJN REWARD PACK BINNEN !!! yeeeeeeey

donderdag 30 mei :) , 12:30 voor de deur ! ik woon in Almere :D

eindelijk !!! }:]

4. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    cool Desertfox :)
    edit je post ff in DE GROTE PEILING topic.

trouwens ben jij ook die gast van DFF?
    ik ben de persoon die DAMN! 3 van je ftp wilde downloaden, je FTP Is nu down of niet ;(

5. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

ik heb godverdomme van microsoft the horen gekregen dat ik em op 29 mei kon verwachten. het is inmiddels 19:06 's avonds (30) en ik heb nog steeds niets. Ik heb kopieen gemaakt van alles dat ik verstuurd heb en alles wat erop staat klopt. ze zijn gewoon weer domme smoezen aan het verzinnen. alsof hier op het forum die 75% die niets heeft gekregen alles verkeerd heeft geschreven ofzo. daar kan ik me echt pissed om maken. ik ben toch geen mongool ofzo. ik wil eindelijk weer eens wat anders spelen als halo. en online willen ze toch altijd maar slayer spelen daar heb ik ook geen fuck in zin, de host wint altijd.

6. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

jezus dat kunnen ze toch aan de postcode zien. in het postcode boek of de telefoongids op i-net kan je alles terug vinden en nog liggen ze te bullshitten. wat een eikels. zo kan het nog eeuwig duren.

7. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    als iedereen hier nou een klacht brief stuurt naar ms dan krijgen we mischien wat aandacht en dan zullen ze er mischien wat aan doen of niet maar in ieder geval is het wel leuk om ze effe wakker te schudde

8. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een reward pack 8) :+

9. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt iets teveel drukte gemaakt denk ik over het wel of niet ontvangen van de reward packs.
    Het is natuurlijk erg fijn als je je formulier opstuurt en je hebt het de volgende dag in huis, maar aangezien er een aantal problemen verholpen moesten worden duurde het allemaal iets langer.

Heb net gebeld met de helpdesk . En kreeg het volgende te horen.
    Inderdaad waren er wat problemen met de verwerking van alle inzendingen, ook doordat de nederlandse postcodes erg anders zijn dan andere landen, maar nu gaat alles de goede kant op!

Wij hebben zelf 24 mei ons formulier pas opgestuurt en deze is op 28 mei verwerkt. Volgens de Nederlandse helpdeskmedewerker duurt het maximaal 2 weken, dus dat is ongeveer 14 juni (met speling)

Ja dat is nog best wel lang, maar dat schiet al lekker op!!

Iedereen een hoop geduld dus, het komt heus wel.
    Succes met w88 !!

;)

Deel Deze Pagina