1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eindelijk Metroid Prime!!!!!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 21 mrt 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    1. Te moeilijk voor je?
    2. Zoals in elke andere game met bosses?
    3. even wennen na Halo en je hebt de beste controls EVER
    4. dit is METROID, HALLOOOO!

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gelukkig mag iedereen een eigen mening hebben.
    Ik, daar in tegen, vind Metroid Prime gewoon geweldig.
    Dit is naast Halo (Gedeelde eerste plek) de beste game die ik de laatste jaren gespeeld heb.

3. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    hehe daar dacht ik ook al aan:D

4. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe heb ik van MP het meest genoten deze Gen. Meer dan van Halo en net iets meer dan van GTAIII.

Ik doe het trouwens rustig aan; zit nu op 47 % na 14 uur spelen.
    Ik hoop het genieten zo lang mogelijk te rekken :)

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik verkoop m, ik word moedeloos van al dat gescan en ge-backtrack....

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

B.S. dude, de beste controls, beter dan halo?, wat een onzin. tis gewoon kut gedaan, waarom kunnen mensen dit niet toegeven?

voor de rest ben ik et wel met je eens. metroid owns. en die savepoints die zijn prima. gewoon als je wilt stoppen ff de dichtsbijzijnde savepoint op je map opzoeken en et duurt hoogstens drie minutjes lopen voordat je er eentje gevonden hebt.

(gebruik die map mensen. hij is handiger dan je denkt :D)

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het een kruising tussen Zelda en Halo. Die "puzzels" zijn echt hetzelfde als Zelda. Ik vind de controls wel goed eigenlijk..
    Maar ik vind GTA 3 & Vice City beter dan Metroid. Metroid is in mijn ogen wel beter dan Halo, maar dat komt omdat ik nooit zo gecharmeerd ben geweest van Halo.

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja

1: ik heb hier nooit problemen mee gehad, en naarmate je verder komt heb je hier steeds minder last van aangezien je er meer savepoints in de buurt liggen naarmate je een groter deel van de kaart ontdekt en je zelf steeds sterker wordt waardoor je minder moet saven..
    2: tja, eigen mening.. maar ik vind de bosses leuk zeker meta riddley muahaha
    3: heerlijke controls.. ik weet niet over welke vijanden je het nier hebt, maar veel vijanden krijgen je pas in de gaten als je op hen geschoten hebt.. anderen die jouw aanvallen zijn of: flying pirates die je bij het opstijgen kan lokken of ground based units waar je niet voor omhoog moet kijken..
    4: ik verwijs hierbij naar het voortreffelijke Zelda Ocarina of Time dat nog veel slechtere saves had..

ik vind de controls echt goed dus.. het locken gaat heel lekker en het kiezen van het juiste wapen gaat sneller dan in welk spel ook.. het springen en ontwijken in gevechten gaat ook heerlijk soepel..

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    dat is gewoon een mening...wat JIJ zegt is pas bs!
    omg teh domheid|:-

Ik was meteen gewend aan de controls en heb er totaal geen problemen mee gehad tot op heden

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

gast ze zijn wel ok.

maar tis gewoon onzin dat ze beter zijn dan de controls van halo.

tis gewoon zwaar klote dat je niet omhoog kan kijken terwijl je loopt. en als je wil locken op een vijand die boven je staat kun je niet zn schoten ontwijken, want je kan niet strafen terwijl je naar boven wil kijken.

dude, je kan lullen wat je wil. maar niet toegeven dat dat een beetje slecht gedaan is, is gewoon je reinste fanboy gedrag.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind het niet slecht. Erger me er af en toe aan, maarja, je kunt niet alles hebben.

12. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    het is gewoon een mening en zoals jij nou zit te lullen dat vind ik pas fanboy gedrag

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

dat gemek over meningen altijd. je bent toch geen wijf?

kijk eens diep in je hart, en dan weet je dat het beter had gekund.

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    de kunst is dus te locken voor ze je aanvallen slimmeke! vaak genoeg zien vijanden die boven of onder je je staan je pas aankomen als je op ze begint te schieten.. sterker nog, altijd! als je trouwens weet waar een vijand zich bevind (doordat je hem met je termal visor door een hek/muurtje heen ziet bijvoorbeeld) kan je al naar boven kijken, en vervolgens hem terwijl je toch strafend z'n schoten kan ontwijken naar hem toe lopen en hem alsnog locken..

.
    .
    .
    *cough* XD

Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    lol!!
    omg wat ben jij triest zeg|:-

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja damnit man! als de driekwart van de gamende populatie van de wereld metroid prime geweldig vind houd ik je niet tegen het stront te vinden, maar zit dan ook niet tegen ons te zeiken dat wij MOETEN toegeven dat de besturing slecht is terwijl wij hem goed vinden..

17. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    ja dat slaat echt nergens op
    Fallout is gewoon een beetje gefrustreerd

18. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HAHAHA droge opmerking zeg haha.

Morgen haal ik tha cube met metroid, en dan op naar 3 MEI WOEI (dan komt zelda uit voor diegene die dat niet wisten).

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hem al uit ? Ikke wel, op 100%. Wel een paar dingetjes opgezocht in een FAQ. Op zich best wel makkelijk spel.

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je idd niet omhoog kan kijken terwijl je loopt. en als je wil locken op een vijand die boven je staat kun je niet zn schoten ontwijken, want je kan niet strafen terwijl je naar boven wil kijken. Is dat niet zo fijn gedaan...(ik weet nog niet hoe goed de controls zijn, eerst maar ff festival kaartjes halen, dan een cube) En als fallout z'n mening onderbouwt zoals tie deed is dat dus zeker geen fanboy gedrag....

dat is fanboy gedrag....

En zoals The Arowana de gameplay beschrijft lijkt het mij toch geen spel voor mij...als dat zo is krijg ik heel veel spijt aangezien het t enige spel is waarvoor ik een cube ga halen...

Deel Deze Pagina