de controls zijn niet lastig.. de moeilijkheid wordt langzamerhand opgebouwd natuurlijk..
ik heb trouwens net nog wat in de Chozo ruins lopen rondhossen.. en Fallout, denk je dat je zonder Lockon-functie enige kans maakt tegen 5 chozo ghosts? dacht het niet! hoe wou je springen, richten EN strafen tegelijk? springen en richten? ok, springen en strafen? ok, richten en strafen? ok, maar alledrie tegelijk? niet te doen! daarom dat die lock-on zo verrekte handig en eigenlijk logisch is! aangezien je MOET kunnen springen, strafen en lopen tegelijk! en dat maakt dat locken juist zo heel makkelijk!
tip: zeg niet 'boeie, waar hebben we het over'.. het lijkt dan namelijk of je de discussie opgeeft.. maakt mij niks uit, maar ik had beter verwacht van jou.. (dit is dus gewoon een indirecte aansporing op goed onderbouwde tegenargumenten zoals we gewend zijn *slijm*)
btw: metroid prime is dus echt niet te moeilijk. de besturing is heel ff wennen maar de moeilijkheid bouwt gewoon langzaam op. tijdens het verloop van het spel zal je weinig doodgaan.. zelf ben ik op wat latere boss-fights na geen enkele keer doodgegaan.. is het te makkelijk? nee dat niet.. het spel maakt gewoon een te complete indruk om je hier zorgen over te maken.. na een gevecht ben je al lang weer bezig met het ontdekken van de zojuist binnengekomen omgeving en het scannen van nieuwe informatie.. laat het spel niet liggen omdat ik de gameplay niet goed kan beschrijven dus!
Laatst bewerkt: 23 apr 2003