Eindelijk Metroid Prime!!!!!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 21 mrt 2003.

1. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, dat kan wel. Gewoon omhoog kijken met R en dan locken met L. Dan kun je gewoon strafen tot je een ons weegt. Het enige dat ik jammer vind is dat je niet kunt circle strafen als je niks gelocked hebt. Als ik bijvoorbeeld voor een object sta, en ik wil er een rondje omheen strafen zoals bij first person shooters wel kan. Dan moet je gewoon naar de andere kant lopen en je omdraaien.

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dude, ik vind de game heersen.

maar dat ene kleine stukje in de besturing had beter gekund, and you guys know it! wat ik nog niet eens zo erg vind is dat je zegt dat je het goed vind, ok, et werkt prima, maar beter dan halo?

absoluut niet. een potje mp'en in metroid prime zou heel triest zijn. gewoon locken omdat je anders niet kan strafen en mikken op iemand die boven je staat.

en als je dan gelockt bent dan loop je gewoon als een stel nichten om elkaar heen te draaien te springen en een beetje te schieten met je ogen dicht.

kom op, am i right?

jullie hebben gewoon zon rooie nintendo fanboy bril op en dan kan je dat niet toegeven ;).

3. mischa

mischa Guest

heeft metroid multiplayer???

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nee.. en daarom boeit het niet kunnen circlestrafen ook weinig..

@ cardboard tube samurai:

bekijk het zo:
    Situatie: 3 jetpack pirates uit te schakelen met minimaal 2 volledig opgeladen wave beam schoten en 1 rocket, je hebt 400 health points.. Dit is geen probleem als je de vijanden gewoon kan locken, maar zonder te locken worden het moeilijker.. je overleeft het wel, maar of je veel health overhoud?

het leuke aan het locken is dat je nu meerdere vijanden in het spel kan zetten die niet na 2 schoten (zoals bij een gewone shooter) doodgaan. Maar na enkele tientallen/honderden..

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    als ik zoiets zeg ben ik geen fanboy|:-
    Fallout WIL gewoon dat wij zeggen dat de controls van MP beter hadden gekund...maar ik vind ze gewoon perfect...en Teh Arowana ook

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nou jongen :)

ik ben echt GIgantisch blij voor je.

maar jah lkkr boeie, waar hebben we het over. 8)

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    uhm....over het feit dat jij ons toe wilde laten geven dat de controls van MP beter hadden gekund?:p

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    de controls zijn niet lastig.. de moeilijkheid wordt langzamerhand opgebouwd natuurlijk..

ik heb trouwens net nog wat in de Chozo ruins lopen rondhossen.. en Fallout, denk je dat je zonder Lockon-functie enige kans maakt tegen 5 chozo ghosts? dacht het niet! hoe wou je springen, richten EN strafen tegelijk? springen en richten? ok, springen en strafen? ok, richten en strafen? ok, maar alledrie tegelijk? niet te doen! daarom dat die lock-on zo verrekte handig en eigenlijk logisch is! aangezien je MOET kunnen springen, strafen en lopen tegelijk! en dat maakt dat locken juist zo heel makkelijk!

tip: zeg niet 'boeie, waar hebben we het over'.. het lijkt dan namelijk of je de discussie opgeeft.. maakt mij niks uit, maar ik had beter verwacht van jou.. (dit is dus gewoon een indirecte aansporing op goed onderbouwde tegenargumenten zoals we gewend zijn *slijm*)

btw: metroid prime is dus echt niet te moeilijk. de besturing is heel ff wennen maar de moeilijkheid bouwt gewoon langzaam op. tijdens het verloop van het spel zal je weinig doodgaan.. zelf ben ik op wat latere boss-fights na geen enkele keer doodgegaan.. is het te makkelijk? nee dat niet.. het spel maakt gewoon een te complete indruk om je hier zorgen over te maken.. na een gevecht ben je al lang weer bezig met het ontdekken van de zojuist binnengekomen omgeving en het scannen van nieuwe informatie.. laat het spel niet liggen omdat ik de gameplay niet goed kan beschrijven dus!

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik weet wanneer ik het op moet geven als mensen het gewoon niet willen horen.
    unlike andere mensen hier wil ik ook graag geloven dat ik nog een leven heb.
    en dan ben ik het ff zat om mn mening de hele dag maar te lopen beargumenteren en ga ik ff daadwerkelijk gamen, of ff in de zon liggen en een boek lezen ofzo.

maar ik geef het niet op als jullie door willen gaan :)

strafen springen en schieten tegelijk too much for you?

nooit hardcore gequaked jongen? :D

hardcore pc gamers van origine zijn blijkbaar wat meer gewend dan nintendo mensen, wussies ;)

how's that for an argument. want wat je zegt is gewoon onzin. strafen springen en schieten tegelijk is een tweede natuur voor mij. kijk alleen maar even naar het bunny hoppen bijvoorbeeld.

of iemands raketten ontwijken terwijl je hem ook neer probeert te hakken met een rail gun.

dat zijn pas l33t skillz dude :D

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies.. 8 vingers meer om precies te zijn.. en nee ik heb nooit HARDCORE gequaked.. wel gewoon es gequaked en daar gaat dat wel degelijk.. maar op de console wordt het een stuk moeilijker.. mischien met de L/R knoppen.. maar je moet ook nog ergens mee schieten en aangezien je ook nog een knop nodig hebt om wapens te wisselen wordt het onderhand wel moeilijk.. maar ik acht het niet onmogelijk.. je zegt dat het beter kan, ik niet.. misschien kan je een betere knoppencombinatie geven?

maar je hebt geen antwoord gegeven op een vraag uit mijn vorige post.. heb geen zin moeite te gaan doen die hierin te quoten omdat dit al een edit is..

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik volg je ff niet.

muis 2 knoppen en een joypad een stuk meer? bedoel je dat?

12. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hoe wil je met een muis en een joypad gaan gamen? is dat niet een tikkie omslachtig? leg es uit..

en ok 8, dat was een overschatting inderdaad.. ik geef toe.. maar normaal gesproken gamed men met een muis+toetsenbord.. oftwel 2+5 is zeven.. en bij console gamen maximaal 4 vingers.. das een verschil van 3.. met drie extra vingers om 3 willekeurige analoge sticks/knoppen mee te bedienen zou het op een console ook veel makkelijker kunnen..

btw: chek edit vorige post ff..

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar wat een zeikthread is dit zeg!

Het speelt gewoon goed en jullie moeten niet zo ouwehoeren!

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ouwehoeren is goed man.

oh en arowana. in halo gaat et wel prima, springen, mikken, strafen en schieten tegelijk.

ook met een controller gewoon :)

15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. ik kan het niet.. en toch weet ik mensen te verslaan die het spel sinds de launch hebben terwijl ik het voor de 2e keer speel..

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat als je de combinatie van Unreal Championship aardig kan spelen, straffe/richten met de analoge sticks, Schieten met de twee triggers, Springen door de analoge stick (L) in te drukken, x en a kan je heel snel bij om door je wapens heen te bladeren, en dan kan je onder de rechter analoge stick nog doen wat jij nuttig vind. Zo kan je dus alles doen wat in die game nodig is en je moet er netzoveel voor loslaten als op 't toetsenbord...alleen is de controller niet zo precies als de muis, maar misschien moet ik nog wat oefenen (ben vanaf quake een muis gewend, dusss give me a chance ;))

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dan kan je het toch wel? of zijn al jou vrienden echt onmetelijke n00bs ;) [j/k]

18. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die tips voor het gevecht met Ridley heeft?

That son-of-a-bitch heeft mij al drie maal afgemaakt..

Laatste keer zat hij op zijn laatste health streepje, maar won hij toch nog van me... frustrerend als van ouds (Super Metroid), bijn ame controllers gesloopt :)

Misschien dat ik beter even die laatste drie energy tanks kan gaan zoeken.

19. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ridley? Hum ben ik nog niet. Ik zoek die verdomde spider blabalbalbla... en grapple ding.

Zit nu in die sneeuw wereld en damn die grote beesten zijn naar (zijn meestal met zijn twee).

Ben ik al ver of heb ik nog heeeeeeeeel veeeeeeel te doen (ik hoop het)

20. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    je bent nog lang niet op het einde:)
    dus je hebt nog genoeg uren aan gameplay:p

Deel Deze Pagina