1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eindelijk Metroid Prime!!!!!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 21 mrt 2003.

1. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, idd eerst alle energytanks zoeken. Verder heb ik wel een tip. Het eerste gedeelte als ie nog vliegt is makkelijk. Gewoon z'n aanvallen ontwijken en als ie stil hangt in de lucht charged plasma beam shots op z'n borst schieten. Nog geen raketten gebruiken ! Het tweede gedeelte is moeilijker. Iig concentreren op het ontwijken van zijn aanvallen en vlak voor dat ie zo'n energiestraal van links naar rechts schiet uit z'n bek met je wavebuster (wavebeam chargen en dan Y ingedrukt houden) op z'n kop schieten en ingedrukt houden tot ie op z'n achterpoten gaat staan. Je wavebuster gaat dan naar z'n borst en dan gaat er best veel energie van hem af. Dat is het zo'n beetje. Het helpt ook als je alle raket-upgrades hebt. Succes !

2. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    hehe dit las ik net op IGN:)

3. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Stijn, bedankt voor de tip, maar ik heb hem uitgespeeld; niet alleen Ridley, maar het hele spel!

Wat is dit een brilliante game zeg; beste game van deze generatie in mijn ogen. Op welk percentage zaten jullie na het completen van de game: ik op 78 %.

Net genoeg voor de speciale onthulling...

4. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime 2 zat er in ieder geval aan te komen; maar dat ze op de E3 al footage gaan laten zien is super!

Waarschijnlijk alleen een teasertje ala Halo 2, maar toch!

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    YEAH op naar deel 2. Ben nu druk bezig met prime. Ik moet zeggen dat ik hem leuker vind en mooier als halo.

6. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    No prob. Ik heb hem uitgespeeld op 100 % maar niet zonder hulp van een FAQ. Ik heb gewoon gezocht tot ik echt niks meer wist en toen moest ik nog 8 missile-upgrades, 2 energytanks, 3 powerbombs en een paar artifacts of zo. Die heb ik maar opgezocht, anders was ik nu nog bezig. Wie hier heeft ook die Metroid Fusion connection bonuses ? Ik wel. Die ouwe NES Metroid is wel geinig, heb ik destijds helemaal uitgespeeld. Die Fusion suit is maar lelijk vinnik.....

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nog te twijfelen of ik fusion zal kopen. Ik denk dat ik eerst golden sun ga halen. Met prime ben ik nog wel een tijdje bezig. Ik probeer echt alles zonder walktrough te doen, maar dat valt niet mee.

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de wat late reactie (i-net problemen).. maar die vrienden kunnen het ook gewoon niet :D.. ze worden door meer mensen die het spel nog nooit hebben gespeeld verslagen.. dus.. :D

btw: ik had 13 energy tanks zonder faq, maar ik moet nog een boel missle upgrades.. ik ben ze nu ieder gebied aan het doorlopen om missle upgrades te zoeken (je kan horen waar ze zitten!) en als ik het gevoel heb alles te hebben onderzogd kijk ik in de faq of ik niks ben vergeten. De artifacts had ik allemaal zonder faq.. zo moeilijk waren die toch niet? het level en de kamer waar je ze moest zoeken waren altijd al gegeven..

9. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    horen waar missiles zitten? En 13 energy tanks kan toch niet: het maximum is toch 12, of niet?

PM effe hoe dit zit, voordat er voor anderen gespoiled wordt ;)

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht 15? nouja.. mij best :D

ik moest er nog 2 in elk geval..

[mogelijk spoiler (hoewel weinig kans)]
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .maar missles kan je idd horen.. ze maken een redelijk laag *zoem* geluid.. als je in een ruimte loopt en er is niet al te veel omgevingsgeluid kan je ze duidelijk horen.. loop gewoon heel de ruimte door en als je niks hoort kan je het zoiezo vergeten..

[/spoiler]

ik heb express gene pm gestuurd omdat het volgens mij een redelijk bekende manier was om missles te zoeken.. ik zoek ze altijd zo dus.. anders is er bijna geen beginnen aan..

Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  11. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er zonder dat geluid te volgen in totaal 170 bijeen gesprokkeld van de 250. In ieder geval zat om het spel uit te spelen. Al heb je er bij een eindvijand wel veel nodig...

12. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik had er 160, toen kwam ik er dus achter.. voor degenen die je onderweg gemist hebt is het een zeer handige techniek gewoon..

13. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    14.:{

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zeker weet je dat?

15. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n slordige 100%.:D Er zijn: 14 energytanks, 50 missile-upgrades (49 + de eerste keer dat je de missile launcher krijgt) en 4 power bomb upgrades. Zoek ook goed naar de ice spreader, erg handig bij het laatste baasje.

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Voor de mensen die Metroid Prime nog niet hebben en in het bezit zijn van een credit card heb ik wellicht een goede tip. De Australische site DVDCrave.com heeft een speciale actie lopen waarbij MP nog maar 38.26 euro kost.

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    thnx namens iedereen zonder het spel

18. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mooi, en het is een 8.5 a 9 waard, maar geen 10.
    Het is inhoudelijk goed, maar tegelijkertijd mocht het toch iets langer zijn....het smaakt naar meer...naar Metroid Prime 2 :)
    Ik heb MP uitgespeeld (een tijdje terug al) met 80% ofzo.

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op 91% :p.. het mocht wel wat langer zijn.. maar ik heb me er kostelijk aan geamuseerd dus..

20. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WTF die avatar van jouw. (The arowana). Nu zie ik pas dat dat Link is LOL.

Ik dacht al wtf is dat nu man... HAHAHAH

Deel Deze Pagina