1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eindoordeel GameKings

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jjpu, 12 jan 2003.

1. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de eerste aflevering al cool en daarna is het alleen maar beter geworden.

- De behandeling van de post is erg grappig, dat moeten jullie erin houden.. misschien 1 of 2 brieven als er niet zoveel tijd is.
    - De charts kunnen me eerlijk gezegd geen fuck schelen, maar de muziek die je eronder hoort is echt relaxed :)

Ik heb wel een klein puntje van kritiek: humor tijdens de reviews vind ik erg leuk maar probeer het wel een beetje informatief te houden. Bijvoorbeeld bij Asheron's Call 2 gingen jullie alleen maar de MMORPG'ers belachelijk maken (muv Jan)... dat vond ik nogal triest eerlijk gezegd.

Naja en The Box blijft een beetje een probleem. Ik vind het een hele relaxte zender (vele malen beter dan tmf) maar tis jammer dat een hoop mensen het niet ontvangen.

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Door het gebrek aan serieuze concurrentie is Gk wat mij betreft toch al snel het beste gamesprogramma. Toch heb ik meer dan de helft van de afleveringen niet gezien. Waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet, waarschijnlijk is het uiteindelijk toch net niet boeiend genoeg.

Ik vind dat jullie te veel tijd besteden aan het reviewen van 1 game, waardoor er maar enkele games per aflevering bekeken worden. Wat mij betreft zou er ook meer videomateriaal uit trips in mogen, dit ivm de afwisseling.

Al met al vind ik toch dat jullie een redelijk goed (onderhoudend) programma hebben opgezet, dat echter nog wel voor verbetering vatbaar is. Maar daar gaan jullie vast bij de volgende reeks wat aan doen??

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    De 1e aflevering was echt crap,
    -skate die de free charts helemaal ging op lezen
    -maar 3 spelen behandelt

deze 2 dingen zijn allebij verbeterd dus vind ik het progamma nu gewoon goed.

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    deze week (heb hem vandaag pas gezien) was die post nogal crappy; 1 gast die om oplossingen voor MArio vroeg, een die iets over 'Spike' |:- |:- |:- te zeiken had geloof ik, en nog zo'n domme met een prijsvraagoplossing...
    Alleen als er wat serieuze mail bij komt moet je dit erin houden...
    Voor de rest wordt alles (gelukkig) wel serieus en professioneel behandelt, afgezien van de kinderachtige acties af en toe. Eigenlijk is dat trouwens wel leuk om te zien af en toe :+...

Misschien dat de (p)reviews wel wat korter zouden mogen, zodat er meer in kunnen, want er zit zelden een pc-spel in, en een paar weken geleden was vrijwel alles xbox (is niet slecht vind ik :+ ), of ligt dit gewoon aan het tekort aan review-versies ofzow??

Maar ik hoop wel dat het programma volgend seizoen doorgaat 8) 8) 8)

5. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    sluit ik me ook volledig bij aan. Ik ontvang jammer genoeg the Box niet, maar khoor veel positieve geluiden, (ook van buiten dit forum) dus als het mogelijk is het programma landelijk uit te zenden: :)
    Gammo is nl. naast jullie het enige ned. talige gamesprogramma, en naar mijn mening een hele slechte. (That's not the point; ga zo door, zend meer uit, ga landelijk, keep up the good work :D)

mzzl Munch and Abe

6. Samstradamus

Samstradamus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op welke zender en tijd komt dat gammo dan.Ik heb er nog nooit iets van gehoord.??

gemekings heb ik 1 keer gezien,al die andere keren ben ik het steeds vergeten|:- ik von die aflevering wel leuk.

ltrs

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    18:00 zaterdag op V8

Ik heb niet elke aflevering gezien van GK, maar de afleveringen die ik gezien heb waren zeker wel leuk. Het feit dat het "Live game beelden" waren maakten het extra leuk. Bij Gammo zie je een van tevoren opgenomen filmpje, met een ingesproken stem die waarschijnlijk niks van games af weet. Jullie doen het goed zo! Zoals m'n voorgangers al zeiden, de eerste paar ep's waren misschien nog wat rommelig maar nu is alles voor zover mogelijk geordend. Iedereen luistert naar elkaar en er ontstaan af en toe leuke discussies. Die humor die erin zit kan blijven, niks aan veranderen. Ik geef toe dat ik lid ben van de PU (:9) en de bijschriften van Ed hebben ook zo'n niveau, fantastisch. Ik hoop dat jullie een E3 special mogen opnemen, dan kunnen de gamers in Nederland ook een keer een duidelijk beeld krijgen van de E3! Succes met alles!

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hey JJ,

Waar ik woon (is ook wel een boerengat) heb ik geen The Box en dat sucks hard. Dat vind ik dus absoluut het grootste minpunt van jullie programma ==> geen landelijke dekking.

Ik heb het dus nog nooit kunnen kijken, wat ik erg jammer vind. Want jullie blad is erg tof, koop ik altijd (geen abbo, ik geef graag teveel geld uit). Vette humor en luchtig. Ben het niet altijd overal mee eens, maar ik lees jullie blad altijd graag.

P.s. laat die Jurjen is een keer op de Xbox spelen man, dan ziet ie pas wat echt gamen is ;)

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat perfect_shit ookal zei, in een van de laatste afleveringen begonnen jullie met het behandelen van de fanmail, met die oplossing, die vraag hoe die die ster moet krijgen en iets met Spike, dat duurt zowat al 5 min. en die onzin was natuurlijk alleen maar humor, niet echt informatief, had je beter die 5 min. kunnen besteden aan een review of preview.

Wel moet ik zeggen (is eigelijk alleen maar leuk voor Xbox'ers) dat er de laatste paar afleveringen heel veel Xbox erin zit, tis altijd 3 xbox, 1 gc, 1 ps2 review of preview, dat is wel gaaf (voor ons dan!)

voor de rest vind ik zeker dat het programma niet mag stoppen, want dit was toch echt een programma waar ik maandag of zondagmiddag mijn tijd voor vrijmaakte.

oja, nog een klein dingetje, waarom worden de winnaars van de prijzen niet bekend gemaakt??

10. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GameKings is echt een cool programma. Ik heb er jammer genoeg niet zo veel gezien, maar ik zal vanavond zeker weer kijken.

Ga zo door in ieder geval, en met de humor zit het zeker goed :D

/me is b.t.w. al 4 jaar abonnee van de PU 8)

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    gamekings rulez, gwoon vette humor en 't is gwoon cool, gwoon doorgaan met gamekings, het enigste minpuntje is soms de wat 'overdreven' humor, het was gwoon soms 'te', vorderest toppie

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    het concept is een verandeming maar jullie mogen van mij wel meer games bespreken of iig meer beelden (eventueel splitscreen zodat jullie hoofdjes nog te zien zijn) laten zien.
    succes ermee:)

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zoals de laatste afleveringen gingen heb ik er echt niks op aan te merken. Al mag het wel wat langer duren...
    nou nog maar eff zien wat er morgen gebeurd..

greetz
    TheFlood

14. killik

killik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bijna alle afleveringen gezien en vond het gewoon goed. Te informatief hoeft nou ook weer niet, daar lees je de Edge voor. Maar af en toe valt me op dat er in de besprekingen foutjes insluipen

bijv. bij de PanzerOrta bespreking werd gezegd dat PDSaga op de DC uitkwam, maar die kwam op de Saturn uit en dat PDO in de Famitsu 43/50 scoorde maar Famitsu beoordeeld altijd uit 40. Niet vet erg ofzo maar als dat soort feitjes gewoon juist worden gegevn staat het wat beter:)

Misschien is het ook wel leuk om meer spellen te bespreken met een VS mode/multiplayer mode, zodat we jullie tegen elkaar zien spelen, ipv 1 iemand met de joypad.

Ver keep up the good work!

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Humor is goed en trips zijn leuk (kom maar op met die E3 special) Reviews zijn ook goed en previews ook. Eigenlijk is alles wel goed. Begin en eind tune ook houden. Zeer herkenbaar.

Oh ja, klein kritiekpuntje...review alsjeblieft geen strategy titels meer als praetorians en Age of Mythology. Het is slaapverwekkend saai om dat op TV te zien. En review wat meer Xbox spellen.:+

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    o.k. voordat enige lezer verder leest wil ik u allen al melden dat deze post niet helemaal positief is:+

Het Programme,ik vind het wel leuk,zolang ik maar games kan zien,maar het is meestal een beetje teveel gepraat op die bank en niet zoveel gamesuitleg,eerlijk gezegt zag het er een beetje amateur8ig uit."don't get me wrong now",ik heb respect dat jullie dat nieuws brengen en een gamesprogramma maken,maar er is wel ruimte voor verbetering,jullie zijn ook de eerste die gewoon eigen koppen op de t.v. laten zien,maar soms heeft de humor een te grote overhand.

Off topic:in het blad is het soms ook zo,zoals bij een midway voetbal game weet niet meer welke,alleen maar gepraat over dat het bagger was en stom en midway dit niet weer moest doen,geen 1 ding over het spel gezegt zelfs niet dat het een voetbalspel was,ik zag alleen punten voor het spel,en voor de rest gepraat over midway en dat(boris d8 ik) hier mee "beroemd was geworden" ik vind het nog wel een goed blad humor is ook wel goed,alleen soms ietsje teveel,het heet niet voor niks een gamesblad

Maar dit is mijn mening word nu niet boos omdat 1 persoon(ik) het programma niet zo geweldig vind,ik zeg gewoon eerlijk wat ik ervan vind.Je mag natuurlijk je mening altijd over men argumenten uiten.

Greetz

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon een vet programma met een mening (soms wel een errug kortzichtige mening maar goed....)
    Eindelijk een programma met echte ingame beelden, rechtstreeks commentaar, reports, etc.

Die mailtjes voorlezen vind ik ook vette humor, omdat ik me echt kan voorstellen wat voor baggermail er allemaal verstuurd wordt...

Ik vind het programma ook volwassener dan het blad (PU) en ook gegroeid gedurende het seizoen.

Jammer dat het er weer op zit....
    Maar aangezien het programma (in mijn ogen) zo'n succes is, is het niet mogelijk om het programma aan Yorin te verpatsen?
    Dan heb je in ieder geval meer potentiële kijkers.....(en hun ook weer wat kijkcijfertjes).

18. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

respect Destruct,

Ik denk ook dat we met de punten die je noemt aan de slag gaan.

de ruimte en aankleding plus beeld kan beter. Geldkwestie. Willen we ook beter

Info kan soms ook beter, we zoeken naar de balans, tussen grappen en meer info. Dat konden we niet opeens halverwege de show gaan doen. dat doe je na een seizoen. Ik ben zelf erg tevreden. Het is de vibe die we wilden, kijkers herkken wat we doen. Nu gaan we dingen verbeteren.

JJ

19. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    O.k. ik wens jullie er suc6 mee ik heb het programma maar 3 x kunnen zien,omdat ik de rest druk aan het werk was,en over de herhalingen wist ik niet,ennuh ik ben zelf ook abo van de PU vind het een zeer goed blad en vooral humor onder pics etc.Alleen bij die midway game was het me iets TE maar ik ben allang blij ga zo verder,ik w8 nu op het nieuwe blad van jullie zal denk ik zaterdag er zijn(hoop ik),ik zal zelf ook meer kijken over speciaal over de E3,en de games.Het prog is wel cool om te kijken maar ik kijk liever bijv naar gammo omdat er meer screens komen,voor de rest is het perfect alleen nog 1 laaste aanmerking,dat tekentje van die kroon en dan met revieuw eronder die komt wel vaak(wink wink):+ j/k ^^
    en ik probeer vervolg is mee te doen aan de prijsvragen in ieder les/hoor/zie jullie later

EDIT:Ik vind het trouwens erg netjes van je JJ dat je ook zulke forums als deze bezoekt.

Grtz

Laatst bewerkt: 13 jan 2003
  20. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    bij is de laast aflevering van games kings niet uit gezonden:mad: :mad:

Deel Deze Pagina