In het begin vond ik Skate helemaal niks maar na een tijdje begon ik m wel cool te vinden maar ik vind toch dat die andere mensen die er bij zitten mogen presenteren, die andere doen alleen maar hun mening verdedigen en praten over de games, af en toe iemand anders presenteren zou ook wel leuk zijn (gewoon een beetje afwisseling).
Verder vind ik dat de prijsvraag ook gewoon op de site moet worden gezet en dat we daar mee kunnen doen (heb geen mobiele telefoon en ga d'r ook geen kopen). Ik vind dat zo nep tegenwoordig moet alles met de mobiel.
Ik vind het ook zeer cool dat jullie ook andere dingen laten zien dan alleen maar games maar zo gaan jullie ook op bezoek bij een game school, dat moet zeker weer terug komen in de volgende gamekings.
Het is een goed programma en heb er veel naar gekeken en veel van opgestoken, jullie doen veel reviews en previews en kijken er proffesioneler naar als b.v. gammo.
Hoop dat jullie binnenkort een eigen zender krijgen. 24/7 gaming info
Edit: Ik vind de freecharts een beetje vervelend, ik weet niet waarom. Ik denk dat het is omdat het een beetje heel erg snel gaat en verder niks bij wordt gezegd, misschien kunnen jullie in de volgende gamekings iedere keer een klein stukje commentaar geven op de lijst. zoiets als: En zoals je ziet staat nu THPS4 al 5 weken op nmmr 1. Denk dat wel leuk zo zijn.
Laatst bewerkt: 14 jan 2003