Volgens mijn denken ze dat ze in de Westside van de US zitten en allemaal gansters zijn... Het zijn gewoon mietjes die in het koude NL wonen... Ze moeten niet zo "hype" proberen te doen en meer op het programma moeten concentreren... Bijna elke game van elke console vinden ze leuk of het heeft een leuke kant.. Jongens... MONKEY BALL ZUIGT, het mag niet eens een game genoemt worden... En die Nintendo freak.. Die kan beter een grote X op zijn reet laten tatoo'eren en die stomme N weg laten laseren.. Dat was mijn mening Grt 70373R
re Stoer 7373725454 of hoe je ook heet. Ik ben geimponeerd. Monkeyball geen game, het is meer game dan jij je gamer mag noemen. Tss. En dan had ik me zo voorgenomen niet meer te reageren op dit soort zaken. En nee Ed wil echt niet, de man heeft wat dat betreft echt cameravrees of uberhaupt vrees om onder veel mensen te komen. Dus helaas. En de lady lijkt op een Tekken karakter ja. JJ
jjpu : Ok, lezen kan je dus niet..!! Zo moeilijk is mijn naam niet lamer.. Hier word gevraagt om een mening.. En dit was mijn mening, dus doe maar niet zo dom... Monkey Ball goede game ? Mjah, dat wijst dus uit dat je onder de 12 moet zijn en nog steeds een N freak ( Met hoofdletters FREAK ) moet zijn.. Grote klasse ventje, nu maar wachten op MB 3 Grt 70373R
Wouter : Maar het is een mening, op deze thread werd een mening gevraagt, ik deel mijn mening en dan word ik aangevallen.. Als mijn mening is dat MB zuigt dan is dat mijn mening, dan wil ik niet worden aangevallen op MIJN mening.. Maarja, was mischien wel iets te boos erover, ik had eerst tot 10 moeten tellen en dan een reply geven.. Ik was bij 6 al klaar met me reply.. HeHeHe Grt 70373R
re Heel simple. Dat je GK kut vind boeit me niet. dat je MB kut vindt boeit me niet. Dat je denkt dat ik N freak ben, boeit me niet (ik heb geen NGC speel op de redadctie wel eens, wel een Xbox en PC). maar dat je me op mijn uiterlijk oordeelt., dat pik ik niet. Ik heb echt een schijthekel aan mensen die zo reageren. En dan word ik mad. Ik vind dat een blijk van onvermogen. Ook dat je niet ouder dan 12 mag zijn om iets te spelen. Simpel, heel erg simpel, zo´n houding. Dus als je met kritiek komt, prima, maar hou het dan op de inhoud, zeg dat we amateuristisch zijn, dat je de humor niet leuk vindt, dat we niet kunnen reviewen. Prima, dat neem ik van je, Maar komt niet aan met Westcoast wannabee gedoe. Je kent ons niet eens. Hoe zie jij er dan uit. Kijk of ik daar een bijdehandte opmerking over kan plaatsen. JJ
Bijna elke game van elke console vinden ze leuk of het heeft een leuke kant.. Jongens... MONKEY BALL ZUIGT, het mag niet eens een game genoemt worden... - Komt ook niet echt lekker over. Wat nou mening? Jij pleurt je mening hier neer alsof het een feit is dat monkey ball zuigt. Dat is nog altijd jouw mening, niet? Elk spel heeft wel een leuke kant en in 3 minuten tijd kan je geen compleet uitgediepte review uitzenden. Je moet GK dan ook gebruiken als een soort add-on voor de andere media (magazines/internet).
Re: re Mee eens! Elkaar afbekken heeft totaal geen zin en is echt voor hele kleine zielige mensen, we kunnen toch gewoon met degelijke argumenten discusieren kom op zeg.
JJ : Jonge leer lezen, ik heb het helemaal niet over je uiterlijk.. Je bedoelt zeker die N tattoo.. Ik bedoel ermee dat N achterloopt en uit de tijd is.. Omdat NGC ook geen success is.. Je maak r zelf van dat ik je aanval op je uiterlijk.. Ik bedoelde dus inderdaad dat ik het programma kut vind, de revieuws kut, etc etc.. Dus mijn mening over het programma, als de thread.. NIET op je uiterlijk.. Slaat nergens op dit.. Grt 70373R
whoehaha : Werd dat niet gevraagt in de thread ? Wat jij nou van GK vind ? En ik geef mijn mening . ! Grt 70373R
Grappig, je verbetert niet echt je positie in deze discussie Geef dan argumenten waarom ze kut zijn, daar kunnen ze wat mee.
re Eh sorry, ´Volgens mijn denken ze dat ze in de Westside van de US zitten en allemaal gansters zijn... Het zijn gewoon mietjes die in het koude NL wonen... ´Ik denk dat diot slaat dat we kaal zijn baggy kleding dragen overmatig beplakt zijn met plaatjes Yo taal bezigen En niemand noemt me een mietje. Dan heb ik echt zoiets van wat is dat voor slap argument, ga lekker eens zelf een programma maken. Ik wil inderdaad kritiek dat je de reviews niet leuk vindt. En waarom dan wel. Precies zoals de meerderhied het hier gedaan heeft. We hadden ook arrogant kunnen zijn en lekker ons eigen ding kunnen doen. Maar nee, we kiezen er voor om hardcore gamers mee te laten denken. Want we denken echt niet dat we de wijsheid in pacht hebben. Aan het feit dat ik een mietje ben of een wannabee gangster daar heb ik weinig aan. En over die tattoo. Ik heb heel veel respect voor iemand die een tattoo zet van iets dat een belangrijke rol in zijn leven heeft gespeeld. Jij kent Jurjen niet, dus je weet zijn beeweegredenen niet. Juist gasten die van merken weglopen omdat ze niet succesvol zijn , verafschuw ik. Ik vind de mannen van Xboxworld bijvoorbeeld erg sterk. waarom., omdatr ze vanaf moment 1 de Xbox omarmd hebben, terwijl heel Nederland toen Ms weg riep. maar je bent een fan of niet. Jurjen is gewoon geen meeloper. Einde discussie wat mij betreft. Ik weet nu dat je het allemaal kut vindt en waarom. Staat genoteerd. JJ
Vragen om een mening is vragen om een eerlijk antwoord, geen bullsh!t antwoord als "Mjah, jullie programma is best goed... maar... het... is... wel... iets..." Bla Bla.. Mijn "eerlijke antwoord" krijg je dan door te zeggen dat ik het programma vind zuigen, qua presentatie, houding, en beelden.. Ik zie weinig van een spel.. Vaak maar 1 level.. en tekorte beelden.. Als je niet tegen een eerlijk antwoord kan moet je niet een thread openen met "Eindoordeel", en het feit dat je me aanval vind ik niet erg, het is tenslotte jullie programma en ik zit mijn luie reet achter de comp. Maar ga dan niet zeggen dat ik je op je uiterlijk aanval. Grt 70373R
Zeggen dat je de zgn wescoast houding van de redactie-leden vind zuigen is niet echt waar het topic is voor bedoeld. NU kom je wel met argumenten en je denkt meteen dat jij hier aan het rechte eind zit. Problemen rondom het showen van een game blijf je houden, ze hebben immers maar een minuut of 25/30 en die tijd vliegt zo om. Ik denk dat ze nu wel een goede mix hebben gevonden tussen het laten zien van het spel, en de redactie-leden
Re: re Verbazingwekkend dat je dat schrijft... Als je je tijdschrift op TV presenteert word je JUIST op uiterlijk en stem beoordeeld. Kun je daar niet tegen, ga dan presenteren op de lokale radio of zo. (serieus bedoeld) Ik spreekschrijf uit eigen ervaring. Ik heb zelf ooit een computersjootje op een lokale Tv zender gepresenteerd en weet uit ervaring hoe moeilijk dat is. Ik heb er daarom ook respect voor dat jullie het geprobeerd hebben en het lef getoond hebben. Maar net zoals mijn programma zoog (ik heb ten eerste een media-ongeschikt uiterlijk - kom niet goed over voor de kamera en en ten tweede geen fijne tv- of radio-stem) zo zoog GK ook. Met name de presentatiestijl was verschrikkelijk. Je gaat op Tv nou eenmaal niet van die langgerekte keelgeluiden spuiten en gedurende 10 seconden "Mwoaaaaaaaaaaaaaaaaaah!" zeggen... Getver... En ja, op TV hoort er ook bij dat je uiterlijk 'passend' is. Of dat dan een "N" of een "X" moet zijn wil ik in het midden laten; dat is een kwestie van ieders eigen smaak. Maar het is wel terecht dat iemand je daar op beoordeelt. Als iemand dan vindt dat je look kut is en je vraagt om kritiek dan krijg je te horen dat je look kut is. Such is life. Tsja. Ik heb er een schijthekel aan als een redakteur van een tijdschrift niet zonder ernstige taalfouten kan schrijven. Maar daar moet ik dan maar mee leren leven. Zo moet jij er ook mee leren leven dat jij op deze manier benaderd wordt als je er zelf om vraagt. Ik ben het niet helemaal eens met het commentaar wat je hierboven kreeg en heb ook wel wat vraagtekens met de presentatie daarvan, maar jouw reaktie daarop is niet gepast. Net zo min als Wouters' verdediging. Hoge bomen vangen veel wind. Live with it of zoek een hoekje om uit te huilen. OK. Dat doe je zelf al dus dat hoeven we niet te herhalen. Wil je mijn serieuze mening? Ik hoop dat GK nooit meer op de buis komt. Zo slecht vond ik het. Echt serieus waar. Spijtig maar helaas. Het was een dappere poging, maar een tijdschrift vol blaten is toch wel heel wat anders dan een tv programma maken. Schoenmaker blijf bij je leest.
Ja, het bericht van Toeter was verre van subtiel, maar als je de verpakking er af pelt komt de kern van de kritiek boven drijven, en dat is zeer kernachtig precies dat wat al vaak gezegd is: Ze moeten niet zo "hype" proberen te doen en meer op het programma moeten concentreren... Bijna elke game van elke console vinden ze leuk of het heeft een leuke kant.. Jongens... Misschien is de rest niet erg subtiel, maar dit is toch wel duidelijk kritiek maar de GK redaktie wat mee kan doen (als ze willen). Dus is dat ook opbouwend. (Sorry dat ik 2 berichten achtereen plaats)
Pejannl : Inderdaad, ik had gewoon beter kunnen zeggen dat het de meest waardelose game programma was die ik ooit gezien heb.. Dan had r niet zo een hele discussie op uit gekomen.