Re: re
Duh? Je spreekt jezelf tegen...
Chill down, jj. Koel even af, neem een kouwe douche of tel rustig even in het Chinees tot 10. Je bent wel errug ge-emotioneerd, he?
(Wel goed, hoor. Dat bewijst hoe betrokken je bent bij wat je doet en dat is altijd prima).
Laatste reaktie, dan, en daarmee zo opbouwend astie maar zijn kan (anders vindt Wouter me niet meer aardig ):
Het zou helemaal geen kwaad kunnen om er een "echte" presentator bij te betrekken. Dan laat je de programma presentatie deels door een professional doen en het inhoudelijke gamers gedeelte door gamers. (Als jullie "de gamer-community" willen tonen, waarom herken ik mezelf dan niet? Ik ben al meer dan 20 jaar op en top computer gamer, dude!)
Overigens... De consolemarkt is momenteel enorm in beweging. Was het voorheen een markt met een hoog nerd-gehalte (waar PU kennelijk goed in past), tegenwoordig zie je meer en meer 'gewone' mensen met consoles lopen. Misschien ben ik niet representatief voor de gemiddelde gamer, maar dat zijn jullie ook al lang niet meer. Achterhaald, dus. Wat dat betreft komt Carlo Boszhard (sp?) dichter bij de huidige gamer, dan een van jullie, of ik, of Hennie Huisman.
Kortom, verwijder dat nerd-gedrag en Jopie-popie gedoe, gebruik professionele truuks om je boodschap goed over te brengen en maak daarmee je programma geschikt voor een "grote zender". Of blijf lekker voor je beperkte "westcoast"-publiekje werken en zend je programma uit bij TheBox of Terschelling-Lokaal.
PS: Als '12 jaar' het criterium is om wel of niet echte gamer te zijn dan mag ik bijna 4 games tegelijkertijd spelen.
Laatst bewerkt: 16 jan 2003