1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eindoordeel GameKings

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jjpu, 12 jan 2003.

1. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Jongens kappen nu, gewoon weer over GK praten. Kritiek en lof. Dit gescheld over en weer leidt nergens toe.
    En GIGA.de is inderdaad een zeer goed voorbeeld, alleen die gasten hebben veeel meer budget.

JJ

2. 70373R

70373R n00b

Leuk Bevonden:
    1
    jjpu : Ok, zelfs ik word moe ervan.. Ik hoop dat GK in het volgende seizoen wat "beter" word, qua presentatie...

Mischien een dom argument, maar wat vond je zelf van GameQuest ? Gewoon gepresenteerd door een stem.. Niet met ze alle op een bank.. Het is wat onpersoonlijk, maar je kan wel meer van een game uitzenden...

Grt 70373R

3. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

GQ is Gammo, zelfde gasten. Wat ik er van vind

- profi uitstraling, meer dan GK
    - meer games laten zien, okay dat is waar
    . maar waar ik me aan erger is dat het gewoon promopraatjes zijn, je hoort niet of een game bij je past of niet, plus en minpunten. Die info vind je beter en sneller op het net
    - nooit je programma laten presenteren door iemand die geen gamer is. Overigens zijn de maker zwaar gamer en erg aardig.

mijn voorbeeld is dan meer GIGA. Dus ook discussieren met gamers over een game, maar ook met de developer erbij, interviews etc. Maar ja die gasten hebben veel geld, wij maar een schijntje daarvan.

IK wil een show maken waar gamers ook wat aan hebben. Die een beeld van de biz geeft, van E3 tot gamesscholen, die zorgt dat je een beetje weet of een spel bij je past, die meerdere meningen laat horen van experts (volgend jaar mogelijk ook andere gasten) etc. Het is veel lastiger te maken dan Gammo, omdat je live zult moeten improviseren. En dan ga je misschien wel eens op je bek. Maarliever dat dan geen mening laten horen. Kom op dat doe ik in de PU ook, en dan op TV een zachtgekookt eitje zijn. Nee. Dat niet.

Er is voor onsgewoon veel werk aan de winkel. Je zult op zeker verschil gaan zien komend seizoen.

JJ

JJ

4. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    zijn we er eindelijk uit??? :confused:

Fijn!

Laatst bewerkt: 17 jan 2003
  5. killik

killik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn laatste woord is hiermee dan gezegd: ik vind het vreemd dat al siemand gewoon goede kritiek vraagt je begint te zeggen dat monkeyball kut is en alleen kleuters dat leuk vinden, zonder onderbouwende mening. Verder kom je ook niet met argumenten alleen met gevatte opmerkingen. Vind ik een beetje raar eigenlijk.

Maar ontopic; ik vind ook dat je niets moet doen wat gamers al op internet kunnen vinden, maar reportages en vooral de gamediscussies. Gasten die met games te maken hebben zijn ook goed, dus bv. geen Sita ;)

En wat vinden jullie van het idee om tijdens het reviewen ook te gaan multiplayen? Dan zien we 2/4 redactieleden tegen elkaar spelen, levert denk ik leuke momenten op

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    JJ => dat jullie echt aan TheBox "gebonden" zijn, snap ik nu na die argumentatie van je. Maar dat betekent wel dat ik (en velen met mij) waarschijnlijk nooit GameKings kunnen zien. Dat vind ik wel zwaar klote.

is er geen mogelijkheid om de show ook op internet te presenteren? als het al lukt zal het waarschijnlijk wel weer mindere kwaliteit beeld zijn, dus nog een optie : Doe bij elke PU een DVDtje met de 4 afgelopen uitzendingen :) Heb je geweldige kwaliteit, degenen die ze al hebben gezien kunnen ze terugkijken wanneer ze willen en de anderen kunnen het eindelijk zien!

ben ik best bereid om wat xtra voor te betalen..

7. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oordeel over gamekings(ik heb er 3 of 4 gezien) is een 5, ik vind het te chaotisch, te kort, saai, en sorry jullie moeten niet met je kop op tv maak lekker dat vette magazine en laat een tv carriere zitten.

no offence :)

greetzz Ramon

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt GK een top programma (i.i.g. voor de mogelijkheden),
    + echte meningen ( geen promo praat)
    + de humor
    + de nieuwste games
    + veel xbox

- als er discussie worden gevoerd laat die dan in een klein venstertje (tenzij het er echt grappig uitziet)
    - afentoe wat chaotisch
    - te kort (hoewel dit eigenlijk alleen maar betekend: ik wil meer)

ik zit al klaar voor het 2e seizoen

9. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de meeste afleveringen gezien omdat het zo'n beetje het 't enigste game-programma op TV is wat ik kan zien, maarjah vond het weinig boeiend. Keek eigenlijk alleen voor de ingame beelden van de spellen.

Teveel gezever, te weinig info, amateuristisch.

Doe gewoon net als die andere game-programma's die er zijn (geweest). Niemand zit te wachten op een stelletje kerels die over gamez lullen.

10. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Inhoudelijk vindt ik het een goed programma. Als het even kan en ik het niet vergeet kijk ik wel. Er zou een beetje minder in kunnen worden gepraat maar jullie geven wel goede info en een echte mening over de games.

Verder heb ik toch ook wel een paar kritische opmerkingen. Waarschijnlijk ligt het aan mij persoonlijk (ouwe lul, nieuw in de gameconsolewereld en een gelegenheidsgamer) maar ik erger me wel eens aan het puberale popie jopie taalgebruik terwijl de meesten van jullie toch dik in de twintig zijn of ouder (volgens mij). Met name de presentator (Skate heet hij geloof ik) en die stevige jongen komen op mij vaak irritant over. Ik moet wel zeggen dat op de momenten dat ze wel serieus zijn dat gevoel ook helemaal weg is.

Nogmaals, iedereen is zoals hij is maar ik wilde het wel even laten weten. Als jullie denken "fuck 'em" is het goed maar als jullie denken "daar moeten we iets aan doen" zou het ook mooi zijn.

Ik hoop wel dat jullie terug komen want de +++ wegen zwaarder dan de --.

Conqubite

11. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik weet nooit of ik ze nou serieus moet nemen of niet. Verder vind ik dit programma het beste gameprogramma maar het commentaar is niet goed (vind ik)

12. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat mensen die de Power Unlimited niet lezen of nooit gelezen hebben toch wel eens vreemd gekeken hebben tijdens het programma, want de humor en stijl is toch anders als 'normaal'. Opzich vond ik het niet verkeerd, de losse presentatie stijl , en ook het concept ( beetje ouwehoeren tijdens het gamen ) sprak me ook wel aan. Voor de echte info is het echter het verkeerde programma, want ik wil niet de mening van iemand anders weten over een spel, maar wat meer algemene info over wat te doen, wat de mogelijkheden zijn, wat de beperkingen zijn etc.

Verder hoop ik dat er een 2de seizoen komt, want de meer games op tv, de beter !

13. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste alweer!?
    Neeee hoe kut.
    Godver GK is echt strak.

Waarom nou de laatste?
    Moeten we gaan kijken naar da Gammo bullshit op V8.

Gelukkig ben ik nog steeds abo van de P.U.
    (Al 4+ jaar) En jah hier ben ik trots op :D haha

14. 70373R

70373R n00b

Leuk Bevonden:
    1
    Downloaden GameKings

Allo,

Ik mag me geen gamer noemen van JJ :9 maar ik wil wel GameKings delen met jullie voor degene die De Box niet kan ontvangen.. Ik heb GameKings omgezet naar divx voor degene die de aflevering van de week wil zien.. Als het nieuwe seizoen begint wil ik elke week wel opnemen voor jullie, enkel 1 probleem.. Bij wie kan ik 200meg hosten ? Ik heb zelf maar 16K upload, wie zou dit willen hosten ?

Grt 70373R

15. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Tof aanbod, maar we hebben al een paar gasten die daar voor ons mee bezig zijn. In totaal hebben een site of vijf zes gehad die dat gratis voor ons wilden doen. dat geeft toch aan dat we best wel wat respect hebben gehad voor onze show. Een show die zeker nog niet perfect is. Alle plussen en minnen zijn genoteerd en we zijn druk bezig dat in de nieuwe aanpak te verwerken. Ik hou jullie op de hoogte.

ps, vanmiddag kun je nog een keer met ons lachen of je kapot aan ons ergeren :)

Boris en jan zitten momenteelk trouwens in Shanghai voor de Splintercell conversie naar PS2 en NGC. China is hbet walhalle voor jullie, alle games kosten daar omgerekend officieel 10 euro. waarom, omdat er anders niets verkocht wordt. Echt de publishers gaan akkoord met dit bedrag. Jan en Boris proberen dit te filmen,w at niet gemakkelijk is omdat China nog best wel een communistisch land is en je dud niet echt overal mag filmen. Maar fok, 10 euro voor een PC of Xbox game.

JJ

JJ

16. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Pfff, en het 'rijke westen' moet maar gelijk afgeperst worden omdat we iets meer geld hebben.... :9

Als er een volgend seizoen gaat starten, wanneer zal dat dan ongeveer zijn?

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Loop je daar niet heel veel reclame inkomsten mee mis, het beschikbaar stellen van de afleveringen op internet?

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Word GameKings
    Langer dan 25 min?
    of blijf dat zo?

19. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

- GK is van ons, dus we mogen het zo vaak uitzenden als we willen via internet. We verdienen er zelf niets aan. Bekostigen gewoon de opnames.
    - Nee, 30 minuten max, geen zender wil nog meer tijd er aan besteden. Misschein wel bij een E3 over Power Award uitzending
    - we mikken op april, mei

JJ

20. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

1.Waarom doen jullie op
    Zaterdag/zondag niet om 11.00 Gamekings uitzenden ofzo
    want ik doe me best om nog om 2 uur Snachs nog wakker te legen

2.Gaan jullie nog
    aflevering 1,2,3,4 enz
    nog uitzenden?(Herhaling)

3. weten jullie meschien iets over de Xbox live
    betalling vanwege die K*T Credit Card
    dus ik vraag komen er ook andere betaal middelen

4.Zijn de aflevringen al op internet te bekijken?

Alvast bedankt voor de reaktie

Greetz Nico
    GAMEKING IS ZO COOL

Deel Deze Pagina