Ik heb zo'n 6 afleveringen gezien best cool MAAR - Ze mogen wat harden reviewen..(cijfers) -Het woord "dope" wordt egt TE veel gezegd!!! Duzzzz geef mij toch maar zo'n cij(f)(b)erbabe
Dat heeft kennelijk te maken met mediawetten etc. Geen producten de lucht in prijzen of de grond instampen. Zou aangepast moeten worden eigenlijk, zeker aangezien de uitgevers altijd zelf met recensie-materiaal komen.
1.Waarom doen jullie op Zaterdag/zondag niet om 11.00 Gamekings uitzenden ofzo want ik doe me best om nog om 2 uur Snachs nog wakker te legen 2.Gaan jullie nog aflevering 1,2,3,4 enz nog uitzenden?(Herhaling) 3. weten jullie meschien iets over de Xbox live betalling vanwege die K*T Credit Card dus ik vraag komen er ook andere betaal middelen 4.Zijn de aflevringen al op internet te bekijken? Alvast bedankt voor de reaktie Greetz Nico GAMEKING IS ZO COOL
Eerlijk gezegt vond ik het een beetje amateuristisch. Een paar gasten die gewoion zitten te gamen. Ik zie liever alleen maar beelden.
re 1. Wie weet volgend jaar.< 2. nee, ik denk het niet, of The Box moet het leuk vinden 3. Ik weet wel het een en het ander maar weet ook niet of ik dat mag zeggen van Ms. laten we het er op houden dat Ms Europa er niet blij mee is., de reden van de creditcard is simpel. In de VS mag je niet online gamen ondedr de 18. de creditcard is dus het stokje achter de deurm omdat je in de VS onder de 18 geen creditcard mag houden. daar hebben wij geen hol mee te maken echter. 4. Nee.
van mij mogen ze de rubrieken van elkaar scheiden...dus... 1 keer per maand GK speciaal voor xbox 1 keer per maand GK speciaal voor ps2 enz....enz..... dan weet ik vantevoren bij welke ik kan aanschuiven...en hoef ik niet naar een pc game te kijken, die ik een jaar geleden al speelde... m-X
Daar kan ik op antwoorden, ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik doe het toch net zoals ik in alle andere threads gedaan heb over Xbox Live betalingsmanier (hint kijk daar eens in) Later dit jaar, begin volgend jaar komen er mogelijk speciale betalingsmanieren voor Europa. Op dit moment wordt alles nog in Amerika gedaan, waarbij die verificatie nodig is. Verwacht dus einde dit jaar iets te horen over automatische overschrijving of whatever.
Ah das aan de ene kant fijn om te horen. maar ZO LANG MS moet het gelijk doen als ze slim willen doen Bedankt voor de Info.