Misschien dat de winnaar van het vorige EK zich nog meldt. Zou wel leuk zijn als Rolluf83 ook mee gaat doen.
alvast bedankt voor de felicitatie En de loting gaat z.s.m. van start, moet even kijken wanneer dirkiekuijt tijd heeft om te loten..
Mooi, hoop dat er lekker actief gespeeld wordt dit toernooi. 16 deelnemers waren er in no-time, dus dat zal wel lukken.
De loting voor het EK is alsvolgt: xboxl1ve (vikram t) : Oostenrijk Dazlindragon (Dazlindragon) : Rusland Jerooney (jerooney) : Duitsland Dhirin (DhirinNL) : Spanje Alphine (alphine2009) : Tsjechië Darkwolf (P DarkWolf NL) : Zwitserland viktortje007 (viktortje007) : Nederland Smoby NL (Smoby NL) : Polen Ekie (jerooney) : Portugal Kripple (dyonko) : Kroatië Baukehimself (Mr Baukehimself ) : Griekenland PyamaManNL (PyamaManNL) : Frankrijk Colin (colingaming) : Turkije Snake 88 (SN4K3E4T3R) : Roemenië Shin david (Shin DvD) : Italië Martijn (II QuicknezZ II) : Zweden Succes iedereen en dat Portugal mag winnen !
Heb het wel getroffen.. heb Italie En @ Go Ahead Eagles: Dat is Can You Hear Me van Enrique Iglesias(EK anthem).
Zeker, ik Roemenië... wordt lastig. Helemaal in deze poule die hetzelfde is als straks op het echte EK. Wel een uitdaging natuurlijk. Succes iedereen!
Frankrijk dan, meteen oefenen.^^ maare 1 vraagje.. komt er ook een wedstrijd rooster, of spelen we op de dag van échte wedstrijd..?
kroatie.. mwah edit: ooh gezien mijn poule moet ik dit wel redden , met alle respect voor oostenrijk en polen en leuk dat ik met jerooney zit,altijd mooie wedstrijden
oosentrijk maarja maakt niet uit als je wint of verliest is een game. succes iedereen beste mogen winnen :b: