Maakt niet uit, tenminste zo was het de vorige keer. Je speelt gewoon je wedstrijden wanneer je wil en als iedereen klaar is gaan we de kwartfinales spelen.
Griekenland moet te doen zijn, heb alleen mijn twijfels over Spanje en Zweden. Alvast wat potjes oefenen zo Bauke?
Lijkt me wel zo leuk om ook de wedstrijden volgens het EK schema te spelen, is makkelijk te vinden op internet. Zal straks even offline oefenen en zoeken naar de juiste formatie. Roemenië heeft wel een paar aardige spelers, maar of ik het ga redden in deze poule? Wordt niet makkelijk.
Nou je kan gewoon je wedstrijden beginnen spelen denk ik hoor, hoeft niet perse volgens de echte volgorde. Speel de wedstrijden maar zo snel mogelijk
hey, polen haha altijd leuk. maarja ff een vraagje. kep net ff geoefend tegen zwitserland maar ik kan nergens weer instellen. hij lagt nog wel hard dus als ik het hierdoor heel iets kan verminderen zou het mooi zijn waar kan ik dat vinden? succes iedereen gr.
Net een oefenpotje Rusland - Griekenland tegen Baukehimself gespeeld, 4-2 dacht ik. Aardige wedstrijd.
Natuurlijk liet ik mezelf verslaan om in de underdog positie te komen. Nee, je was aardig op dreef. Hopelijk maak ik meer kans tegen Zweden en / of Spanje..
Ik hoop het niet want ik wordt EK Kampioen(zlatan, Larrson, Mellberg) maar ik wil morgen ofzo wel ff een oefenpotje tegen Rusland, Griekenland of Spanje\o/
Paar potjes met frankrijk gespeeld, gaat wel redelijk.. Iemand zin in een oefenwedstrijd ? Me gamertag staat hier naast.