1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EK pes 2008!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 30 mei 2008.

  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ekie ik heb nu wel tijd om een potje te spelen!!
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nederland - Roemenie 2-0

    Na 2 minuten miste ik van 16 meter voor open goal en was de toon gezet, ik had overwicht en hij was de eerste helft volledig kansloos.
    ik speelde na een half uur een aanval goed uit waarna van persie hem erin tikte,
    de 2de helft speelde ik zenuwachtig.
    ik bracht een stuk of 3 100% kansen om zeep en ik liet hem terugkomen tot de wedstrijd.
    dit resulteerde niet tot meer dan wat kleine kansen, me verdediging stond goed.
    toen ik in de 80ste minuut na een schitterende uitgespeelde counter de 2-0 maakte was de wedstrijd gespeeld.
    Uiteindelijk ontving hij ook nog rood 5 minuten voor tijd..

    1-0 Van Persie 29'

    2-0 Sneyder 80'


    Poule C:

    1. Nederland 1 wedstrijd 3 punten 2 goals voor 0 goals tegen +2
    2. Italie 1, 3, 2, 1, +1
    3. Frankrijk 0,0,0,0,0
    4. Roemenie 2,0,1,4,-3
     
  3. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik kon idd niet veel uitrichten. Jouw team stond goed en als ik de bal had was ik hem zo weer kwijt. Goede pot gespeeld, het was wel spannend, maar ik had nooit had gevoel met dit Roemenië het Nederland lastig te gaan maken. Daar is het verschil in individuele kwaliteit te groot voor in deze PES. Veel spelers reageren te traag, aanval is niet echt snel en verdedigen is ook vrij lastig, het stuntje dat ik dacht dat er wel in zat komt helaas niet.

    Nu al uitgeschakeld :'-(

    Ik zal mijn best doen tegen Frankrijk, maar dat zal waarschijnlijk ook weer op een deceptie uitlopen. Succes verder in het toernooi viktortje007!

    Edit:

    Wie rood kreeg bij mij zou ik niet weten, niet dat dat van belang is verder. Weet ook niet of we die ook bijhouden?
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Portugal 1-2 Tsjechie

    Wedstrijd waarin Portugal beter was maar Tsjechie had alleen de beste kansen.Ik liet 2 goals lieten en hij 1 of 2.En de fans roepen 'KWARTFINALE KWARTFINALE KWARTFINALE'!

    Scoreverloop

    40e Baros 0-1
    67e Baros 0-2
    90e Petit 1-2

    Stand Poule A

    1.Tsjechie (3 ) 9 (13-5) +8
    2.Portugal (1) 0 (1-2) -1
    3.Turkije (1) 0 (3-5) -2
    4.Zwitserland (1) 0 (1-6) -5
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het niet dacht: 3-1 voor hem, bij mij scoorde Mutu dacht ik en kreeg Contra rood.

    Zwaar frustrerend, niets lukte vandaag en die spelers lijken zelf wat aan te klooien. Ik wens jullie nog een leuk toernooi.

    Nu maar hopen dat het in het echt ook ongeveer zo gaat als in deze poule.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nederland - Frankrijk 5-0

    Dit is een wedstrijd zoals ik hem graag zie, de aanvallen liepen prima, de combinaties tussen robben, sneyder en van persie waren dodelijk. bij elk doelpunt was er wel 1 van hun betrokken en ik had maar weinig moeite met het Frankrijk van de zeer sportieve pyama man.
    ik ga door naar de kwartfinale:)

    1-0 Robben 17'
    2-0 Van Persie 29'
    3-0 Robben 49'
    4-0 Van Persie 63'
    5-0 Huntelaar 75'

    ook leuk dat de verdediging die zoveel kritiek te verdragen krijgt nog 0 goals tegen heeft gehad;)
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    kan iedereen even dit schema gebruiken als hij een stand doorgeeft, dat is dat overzichtelijker;)
    ik zal alle huidige uitslagen erin stoppen

    ook echt gebruiken zou wel handig zijn anders wordt het een onoverzichtelijk spam topicje
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een hele domme vraag , maar ga je door op basis van doelpuntensaldo, of winnen = 3 punten verliezen geen etc.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    goh niet zo zeike jonge, jij loopt ook alleen maar van afstand te schite en met baros te dribbele en dan soms een mazzelgoaltje dus...
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    winnen verliezen dus maak je geen zorgen over je 5 tegendoelpuntjes:+
    als je van Italie wint en ik doe mijn werk dan zit je gewoon gebakken.
    ik jij en italie kunnen ook met z'n 3-en op 6 punten komen dan teld pas het doelsaldo

    wanneer gaat groep B beginnen met zijn potjes?
     
  11. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe gelukkig maar *)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou, nog 1 wedstrijd winnen met Rusland dan maar en hopen dat ik tweede blijf te staan. Dat zou wat zijn..
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    denk morgen, ik kan vandaag niet echt spelen hele dag weggeweest en ga zo uit;) dus dat wordt morgen
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet of Jerooney weer met dit toernooi met topscoorders werkt maar hier heb je ze :

    Topscoorders

    1.Baros (10)
    2.Van Persie (3 )
    3.Rosicky,Hakan Suker,Sychev,Pavychenko,Robben (2)
    4.Galasek,David Degen,Arshavin,Morientes,Reyes,Villa,Di Natale,Toni,Radu,Sneijder,Petit,Huntelaar (1)
    5.De Rest (0)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Robben heeft er 2

    QFT.


    ik vraag me af wat voor niveau poule A bezit.
    ik heb 6-0 en 9-0 van Tsjechie gewonnen (oefenen) maar het heeft 0 moeite met zijn poule..
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    En waarom haal je de 2-1,1-2,2-1,2-4 uitslagen weg? :'-(

    Als het mee zit kan je van iedereen winnen.
    Ojah en die 6-1 overwinning was wel puur geflatteerd.Als ik me kansen had gemaakt en niet zo zenuwachtig mee om ging was het misschien wel 6-6 geworden ..
     
  17. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Frankrijk italie gespeeld. Kreeg helaas in het midden van de game een dirty disc error. Maar het stond 3-1 voor italie dus dit is de score waar hij mee heeft gewonnen. Ik vond het leuk om mee te doen met het toernooi en succes met de andere wedstrijden :).
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat waren de eerste wedstrijden uit de voorbereiding, je speelt met een formatie waar je nog dik aan knutselt.

    en jij weet niet wat een kans is man.
    een schot op goal is niet persee een kans.

    zoals ik al zei schiet jij gewoon wat weg, recht op goal en zo krijg jij een lullige rebound of een kluts goaltje.
    elke wedstrijd die ik speel heeft mijn tegenstander meer schoten.
    dat zegt helemaal niets, ik schiet alleen als ik denk te scoren en jij schiet op goed geluk
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Gast.Ik sta telkens 1 op 1 (hoeft niet per se jouw wedstrijden te zijn) maar dan gaat die bal ook soms rakelings mis ... waardoor er veel doelpunten verloren gaan. Tegen Zwitserland bevoorbeeld had ik van het veld kunnen stappen met dubbele cijfers
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gast jij hebt tegen mij zonder overdrijven iets van 10 keer van afstand geschoten vanuit kansloze posities en soms vliegt hij er dan zelfs in of pakt de keeper hem niet goed waardoor er een rebound volgt. Ook is baros echt jouw enige functionele speler.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008

Deel Deze Pagina