1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] El Shaddai: Ascension of the Metatron

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 mrt 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Zin in, wordt echt een toffe titel denk ik.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En dan nu ook eindelijk van de EU marketplace te downloaden!

El Shaddai ASCENSION OF THE METATRON
    Bestandsgrootte: 743 MB

Weer een reden om dit filmpje uit de kast te trekken. :+

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had de demo een paar weken terug gespeeld. De artstyle is best leuk, maar ik vond het qua gameplay niet echt boeiend. Je kan niet echt leuke combo's maken. Het is allemaal wat simplistisch.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Eens,

ik was zwaar onder de indruk van de gameplay video, totdat ik de demo speelde.

Ik wacht wel totdat het in een budgetbak komt of goedkoop uit engeland te halen valt.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  8. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag voor het eerst wat van deze game gezien en ik moet zeggen dat zag er goed uit. Interessante titel, alleen er komt al zoveel moois uit en ik moet nog veel inhalen, maar even wachten tot ie iets goedkoper is denk ik. Maar zeker eentje die op mijn lijstje staat sinds vandaag.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vanmiddag gekocht , ben erg benieuwd of de gameplay boeiend genoeg gaat zijn.

Hou normaliter niet zo van platformers maar als reviewers vergelijkingen gaan maken met Rez en Space channel 5 kan ik de verleiding niet weerstaan

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niet helemaal de vergelijking met Rez of Space Channel, hoogstwaarschijnlijk komt dit door de visuele stijl van de game :confused:

Zelf vind ik dit een hele goede action/adventure en 1 van de betere Xbox games van dit jaar en daarom vind ik het jammer dat de game hier zo weinig aandacht heeft gekregen uiteindelijk.
    Hopelijk krijg je er net zoveel speelplezier uit als ik :b:

Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja die vergelijkingen gaan dan altijd over hoe uniek het is en het design van de graphics en de muziek.

qua gameplay verwacht ik er niet veel bijzonders van , beetje Prince of Persia 2008 gemixed met wat 2D platformen?

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niets over die Prince of Persia maar de actie is niet zo oppervlakkig als je denkt maar op normal kom je vrijwel wel met buttonmashen jammer genoeg, op hard/extra kun je er wat meer diepgang uit halen en merk je meer van het hele steen/papier/schaar verhaal wat erin zit.

Verder is de platforming 2D en 3D.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    PoP 2008? Eh? Meer God of War lite met wat 2D platformen.

Of de full game moet totaal anders zijn dan de demo. :+

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat de actie op normal niet goed tot zijn recht komt en de optie om hard/extra te kiezen pas na de game te voltooien komt.
    Normal zou je toegankelijk kunnen noemen voor iedereen, jammer genoeg is er geen optie om gelijk op hard te spelen.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat las ik inderdaad ook in de reviews, op normal word je niet gedwongen om echt alle mogelijkheden uit de combat te halen dus kun je je er gewoon doorheen bashen.

@Dulle, Pop 2008 had toch ook zo'n rock paper scissors combat systeem in kleine arena's? Of ben ik nou in de war met wat anders..

hoe dan ook, ga hem vanavond meteen proberen. Even wat anders dan BF en Skyrim

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zo de game eens porberen ben beniewud!!

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bij het begin zeker het 1e uur is dit spel erg wennne ik had echt ff waar ben ik aan begonnen - maar tegelijketijd ook van wow dit heb ik nog nooit gezien
    nu iets verder vind ik het echt een toffe game , gave sfeer en echt een unieke game... nog nooit een game als deze gespeeld
    coole game!

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te horen :thumbs:

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb het een paar uur gespeeld en toen begon het me wat te vervelen omdat ik een poosje in 'dezelfde' wereld zat en dus de leuke afwisseling in stijl weg viel.

en dan vind ik de gameplay op zichzelf niet echt boeiend genoeg om door te spelen. Ga ergend dit weekend nog een poging wagen

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nja ik heb hem net uitgespeeld, en moet zeggen ik vind het een hele gave game!
    tis geen game waar ik 60 eurie voor zou neertellen.
    En het koste me even 1-2 uurtjes voordat ik echt in d game zat (ikverveelde me de1e 2 uur niet maarhad wel van wtf ik snap het niet helemaal) maar oten ik eenmaal in de game zat WOW aan eenstuk duur gespeeld
    echt een unieke game!

Deel Deze Pagina